PDA

View Full Version : nu skal der ske noget...

Jacob
10-10-2004, 08:55 AM
Hi..
der sker ikke ret meget i det her forum, kunne vi ikke finde på noget sjovt at lave i det her Norske forum.
evt. lave en poll om hvem der er den spiller med den mest rar/mærkelig paddle stil:eek: ...
eller bare noget andet...feks hvordan det går med at få tid i svømmebad til at spille polo??:rolleyes:
og om der bliver nogle vintertræninger...

Hilsen the Player in red......

Henrik Holst
12-10-2004, 10:42 AM
Ja det er alt for lite action her. Make some noise people.

Hvem er med til Jarfalla???

-Richard
-Jacob
-Stian
-Henrik

-Frank??
-Franco??

Hvem flere??

Jacob
12-10-2004, 10:44 AM
Ja sådan:D

det bliver super, vi skal over og slagte de gule svenskere..

der må da være flere der skal med....

Anne-Mette Rung
12-10-2004, 03:13 PM
Hej Jacob!

Er du stadig på Bø?
Hvis ja, så prøv lige at hive fat i hende Lea Cedergreen og få hende med i kajakken!

Anne-Mette Rung

Jacob
12-10-2004, 03:17 PM
Hej Anne mette
Ja jer er stadig i bø..skal nok prøve at få hende i kajakken, tror nok jeg ved hvem det er....
vi er faltisk tæt på at få noget polo op og stå, men nu bliver det snart for koldt, og det er lidt svært at få tid i svømmehallen....men vi prøver:-)

Henrik Holst
26-10-2004, 01:06 PM
Nå er det ikke lenge igjen til Jarfalla. Det blir veldig bra med litt kamper igjen. Vi skal slå svenskene gule og blå...??

Har du funnet noe basseng Jacob. Husk at du er forpliktet til å stille et hold fra Bø til neste år.. :-)

Hilsen Schwarzenberger, player no. 4 " Beach Boys"

Jacob
26-10-2004, 01:12 PM
hej ..
ja de skal ha nogen tæsk de svenske...så må vi nordmænde og dabske stå lidt sammen...og lidt dem fra NCL aswel...
vi har fået lov til rulle træning i Nottoden svømmehal,og måske vi kan liste en bold med ind der..

Jacob
29-10-2004, 05:35 PM
Er der forresten, nogen der ved hvad båd farve, og hjelm farve vi spiller med i når vi skal tæske de svenske hold? så kan jeg måske lige nå at "male" båden..

Vi har forresten fået tid i Seljord svømmehal, en gang i ugen i fem uger....juhuu, så måske kan vi liste en bold med ind...
vi ses snart...

Lood
08-11-2004, 05:25 PM

Hej Jacob.
Hur gick det med de blå-gule?
/Lood Köpings KK

Jacob
08-11-2004, 05:29 PM
Hmm vil ikkke sige at vi slagtede dem:D , vi fik kun lidt tæsk:matrix: selv!
Men vi overlevede og kom hjem til Norge igen, puha de er farlige de Svenskere:viking:...

Men det var fedt at spille igen, glæder mig til jeg får gang i træning en gang om ugen igen....

Henrik Holst
09-11-2004, 07:31 AM
Så, så Anders. Ikke noe mobbing.

Her har du ett bilde av deg selv ( dårlig kvalitet, tatt med mobil kamera )

Jacob
09-11-2004, 10:19 AM
At Kvaliteten er dårlig har ikke noget med hvilket camera der tager billedet, men det er indholdet der bestemmer kvalliteten...
og henrik det er dårlig kvalitet:D

Når vi nu ikke kunne banke svensken på banen, så må de få nogle verbale tæsk i stedet...:matrix:

Jacob
09-11-2004, 10:22 AM
Hej henrik, kan du ikke lige Pm mig din mail adresse, så sender jeg nogle billeder, som kan kommer på forbundets og klubbens hjemmeside...

Lood
11-11-2004, 10:12 AM

Her har du ett bilde av deg selv ( dårlig kvalitet, tatt med mobil kamera )OK Henrik! Jag ska vara snäll.
Bilden är bra, både jag och min pojk är ju med:thumbup:
/Lood

Lood
29-11-2004, 05:02 PM
At Kvaliteten er dårlig har ikke noget med hvilket camera der tager billedet, men det er indholdet der bestemmer kvalliteten...
og henrik det er dårlig kvalitet:D

Når vi nu ikke kunne banke svensken på banen, så må de få nogle verbale tæsk i stedet...:matrix:kvaliteten är otroligt bra :wavey: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

AsgerS
29-11-2004, 10:15 PM
:wavey: :wavey: :wavey: :wavey: :wavey: :wavey: Köping og Anders, Norge og Jacob... og så lige Richard :)

Lood
01-12-2004, 05:20 PM
:wavey: :wavey: :wavey: :wavey: :wavey: :wavey: Köping og Anders, Norge og Jacob... og så lige Richard :) Hej Asger!
Send me your adress so I can post your campingkit.:confused:
lood@koping.net
//Anders

Jacob
01-12-2004, 05:23 PM
Jamen Hej lige tilbage Asger http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_21.gif (http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001_ZSYYYYYYYYUS)

Håber det går godt der nede syd på..

Jacob
01-12-2004, 07:51 PM
Hei Henrik

Har du fået billeder jeg sendte dig??

Her har du ett bilde av deg selv ( dårlig kvalitet, tatt med mobil kamera )