PDA

View Full Version : Polo og jobb i Oslo..!!

Jeppe Haug
17-08-2004, 12:36 PM
Heisan,
Ja det har jo begynt en hel vandring af polospillere fra danmark til norge nå..!! likesom Jacob så kommer jeg till Norge,., snart..!! :D
Jeg kommer till Oslo den 3 eller 4 september,.. :norway: Jeg har fått en hybel på majorstua, så nå leter jeg bare etter en jobb og kajak-klub hvor jeg kan spille lidt polo..!! :rolleyes: Er det noen som kan hjælpe med å finne en jobb kunne det vært kjempe greit, jeg har akkurat sluttet på vidregående i sommers og er 20 år,..!?!? :thumbup: ellers får jeg bare lete når jeg kommer..!!
Men hvor skal jeg finne nærmeste polo-hold..?? er det Strand..?? jeg er jo ikke akkurat fan af lange cykelturer..!! :( hehe!!

nåvel, håper å høre fra noen av dere oslo-boere.. :thumbup:
kommer snart, Hilsen Jeppe

richk
18-08-2004, 10:31 AM
Hei Jeppe

Velkommen!

Ja, polo trening er mest på strand, jeg kjøre ut dit fra grefsen fire eller fem ganger i uke til å trene så du kan bare sitte på med meg.

Vi har også planer om å leie en svømmebasseng i vinter for trening en gang i uke fra november eller desember.

Med hensyn til jobbing, hva kan du, har du en utdanning??? Det er mulig at jeg kan finne noe til deg, men det er spors. om du har lyst til å ha meg som sjef???

Hils

Rich

Jeppe Haug
18-08-2004, 03:11 PM
hey richk

Ja da kjører du jo næsten rett forbi, så det kunne vært kjempe greit.!! :p

Jeg har en 3 årig gymnasial utdanning. (Vidregående).. så har jeg hatt flere ulike jobber, fra barn till pakkepost osv..!! å så har jeg vokst op på en gård..! (= mye hard jobbing.!!!)
Å hva kunne vært bedre enn en polospiller som boss..?!? en som kan gi meg fri till å spille polo å sånt..!!:thumbup: hehe..!:cool: ej, jeg er ikke så kresen med å velge jobb, å så har jeg det også ganske enkelt med å lære nye ting..!!

hva er det for noe du muligens kann finne a..??

ha det bra..!!!;)

Jacob
19-08-2004, 06:36 PM
Velkommen jeppe

det er super greit at så mange danske polospillere kommer til Norge:D
det kan være at du også kommer til NM i den helgen du kommer til Norge..
vi er tæt på at måske at få noget polo op og stå i Bø, vi mangler bare lige 40.000 kr, så vi kan købe lidt udstyr....hvis nogen går og mangler noget at bruge 40.000 kr på så bare sig til;) ..

Og tak for sidst, kan jo være vi ses i helgen til NM

hygge...

Jeppe Haug
19-08-2004, 06:50 PM
Haløjsa..

Ja det junne da være meget spast..!!
Det er godt nok ikke sikkert jeg kan komme, for jeg skal til konfirmation den samme helg, men hvis jeg for tid så..!! :cool:

men jo, tak for sidst
det kan være vi ses.. held og lykke med bø-(landet).. hehe;)