PDA

View Full Version : NMJ

Laura
29-08-2002, 07:59 AM
Elikkä naisten maajoukkueelle. Ja vaikka muillekkin naisille! :)

Ajattelin vähän testailla, et kuinkas moni meistä naisista täällä käy lukemassa. Eli kirjottakaa kommentiks jotain, ihan sama mitä.

Mietin tuota matkustusta, että on hienon näköstä, jos porukalla on yhtenevät vaatteet, mutta varmaan sitä uutta paitaa me ei haluta sotkee jo matkalla, et se olis sit avajaisissa yms. puhtaana.

Joten mites jos laitettas päälle ne 2000 vuoden mustat t-paidat?
Vai onkos muita ehdotuksia?

Pakelle tossa lähetinkin tekstaria (Santulle myös), et Hong Kongissa oli sinisiä frisbeitä 1,90 euroo. Olihan ne melkosia muovi-lötköjä, mut haitanneeko tuo. Siinä sit kun kattelin niin siinä oli hulahula vanteitakin. Ei tosin ollu sinivalkosia, mut mietin, et se vois olla kans kiva lahja... :) Mutta jos jostain niitä tarroja (suomenlippuja) saa niin se frisbee on 1.

emk
29-08-2002, 09:09 AM
No ainakin minä täällä aina silloin tällöin seikkailen :cool:

Muuten toi paitaehdotus oli ihan ok, mutta itse en ainakaan kyseistä paitaa omista, koska en kyseisissä kisoissa ollut mukana.

pauliina
26-09-2002, 12:48 PM
joo, olen nyt vihdoin saanut aikaiseksi liittyä nettailijoihin. Ja lobbailen ahkerasti Tuuliakin. Joku vois kyllä selventää vähän näitä selkeitä lempinimiä..
ja ihan asiaakin: jos teillä siellä sanomisen ohessa viriää ajatuksia sopivasta ajankohdasta naisten maajoukkueen tapaamiselle ( esim. jatkoa & videoita ajatellen ) niin vois yrittää sopia jotain. En tiedä vielä päivystyksistäni, eli periaatteessa mulle käy vielä mikä vaan viikonloppu.

Laura
27-09-2002, 10:59 AM
Tuolla tapaamisessa on tarkoitus katsella niitä pelejä ja kuvia matkasta. Jari on kovasti niitä purkanut että voitas sit katsella. Mistä tulikin mieleen, et pitäs viedä noi valokuvat tunnin kuviin... :)

- Annina

Nox
28-09-2002, 05:23 AM
Mulla ei oo kuvia.. :( Mutta revin sitä suuremman ilo teidän kuvistanne.. :)

Elukka

Samba
12-11-2002, 09:28 AM
Juu, terppa vaa.
Elikkäs seuraavat reenit olis sitte tammikuun oliko se ny se eka viikonloppu, missä? Luultavasti Tampere tai Helsinki...
Ikävää että peruin viime reenit, mutta osallistujia ei mielestäni olisi ollut tarpeeksi. Lauantain reeneihin olisi jäänyt neljä rohkeaa tyttöä joten se ei oikeen olisi kannattanut.
Mutta ei se mitään. :)
Mä kirjoittelen ny vähän sekaisin sp-listalle ja tänne foorumiin, mutta koittakaa kestää. Mikäli jotain hämmennystä foorumin käytössä ilmenee nii pistäkää mulle postia, nii selvitellään.
Reenaamisesta vielä sananen.
Jos kyllästyttää pitäkää siitä vapaata(reilu tauko), ja ilmotelkaa mulle(optional)! Tauon jälkeen sitten vaan näyttämään että ylikunnosta on päästy ja peli maistuu.;)

-Santtu