View Full Version : Muistilista maajoukkueille!?
The Fly
26-08-2002, 06:22 AM
Jepuhjee, ajattelin pykätä ja kannustaa muita pykäämään jonkinmoisen listan kaikesta siitä, mitä saattaisi unohtua Esssenin lähtövalmisteluissa niin henk.koht kaman, kuin myös pelivarusteiden osalta....
-Kanootit:
Pehmusteet sääntöjen mukaiset. Vaikka meni SM:missä läpi, niin tarkistakaa!
Kanoottien maalaus.
-Kybärä:
Oikea väri!
Ristikko suojaa!
Ruuvit peittoon!
- Mela:
Terävät reunat pois!
-Peitto
Oikean värinen!
- Yleistä!
Tyyny mukaan!
Sopikaa/varmistakaa joukkueiden kesken kesken yleisistä varusteiden korjaustarvikkeista.
Tarkistakaa mukaanottamanne lääkkeet www.liite.com -osoitteesta.
......JaTkAkAa....
:thumbup: :silly:
Samba
26-08-2002, 12:53 PM
Kybärä:
Pelinumero kummallekin sivulle!
-Samba
Millä muuten olette ajatelleet maalata kanoottienne pohjat?
Varmaan spray-maali on helpoin, mutta onko mitään vaihtoehtoa joka ei kulu pois, ainakaan yhtä helposti?
:confused:
Leo
The Fly
27-08-2002, 07:49 AM
Joop, spray on hyvä....maalasin eilen...pohjaan meni 2 putelia.....aluks hion sen 240 tai 320 vesihiomapaperilla...ajattelin vielä vahata sen.... =) =)
Kypärä kin on nyt maalin peitossa...ihan hyvä tuli...'
the fly
Tolla samalla systeemillä aateltiin Santun kanssa hoitaa asia, eli ensin vesihionnalla karkeeks, sitten pohjamaali ja valkoinen pintaan. Toi vaha voi olla hyvä juttu, ainakin jos saa jostain kovaa venevahaa. Eihän tässä tuu vielä edes kiire jos kokeilu menee pieleen... Mastonilta eivät tosin luvanneet mitään hyvää lopputulosta vaan sanoivat et pitäis ehdottomasti maalata jollain kakskomponentti- tai alkyylimaalilla
-PeQu
The Fly
27-08-2002, 09:10 AM
kyllä mulla ainakin MASTOn maalilla tuli ihan jees tulos.....No kohta pääsee kattoon, kun on kuivanut kunnolla, että tuliko vai ei, mutta hyvältä se ainakin näytti....
the fly
Niin ulkonäköhän se on tärkein... ei toimivuus. Näinhän se on monessa muussakin asiassa. :thumbup:
-PeQu
The Fly
27-08-2002, 12:03 PM
No tottakai!:thumbup: Hienon ulkonäön takia valitsin "kiiltävän valkoisen" enkä "matta valkoista"....esim. matan huonompi lian hylkivyys oli täysin sivuseikka.....:silly:
Hieno taivaanvalkoinen seeprakuviotu pohjahan tuli jo heti ihan p**kaiseksi kun laitoin pehmusteet kiinni. Pitää varmaan maalata huomenna uudestaan ja laittaa kajakki muovipussiin ettei vaan likaannu ennen kisoja...
-PeQu
Unregistered
28-08-2002, 06:48 AM
Niin no se flexin käyttö on taitolaji! =) hähää!
Mullakin tosin kävi sitten eilen oharit, kun menin "viimeisteleen" maalipintaa. Hion paikkaepoksin pois (SM-skaboissa saatu isku pohjaan) Ja sitten rupesin kikkaileen siistiä paikkamaalia sen epoksin päälle...No niin pitkälle meni ihan hyvin, kunnes ajattelin pyyhkiä "turhat maalit pois".....Pyyhkäsin varovasti paperilla ja samalla lähti myös ne maalit, mitä olin vedellyt maanantaina....KELE!No täytyy taas mennä tänään katteleen, mikä on tilanne........huah, ei hyvä ei hyvä....
Et lukenu siit purkin kyljestä sitä kuivumisaikaa... päällemaalaus 15 minsan tai seittemän päivän päästä... ja noist aerosoleista tulee aina niin ohut kerros että uuden kerroksen liuotin pehmentää myös alemman maalin... mut sitä oppii ;) Ehkä se viel siitä.
The Fly
28-08-2002, 02:00 PM
Luinpas! Keskittyminen ei ollut vaan kohdallaan....Ajattelin hieman korjailla sitä maalipintaa ja siinä auringon paisteessa huomiohan kiinnittyi johonkin aivan muualle, kuin edellispäivänä lukemaani maalipurkin etikettiin.....
:p :p :D
Varo vaan kun kattelet tyttöjä ettet vaikka kävele puuta päin...:p
The Fly
28-08-2002, 08:45 PM
hah! Mutta - jatketaan taas listaa...Ainakin musta tuntuu, et en oo vielä hokassut kaikkea, mitä pitää ottaa mukaan....
hm....
....hmmm....
huh... sain just hiottua mun kanootista sen ruman keltasen pois. Olishan senki päälle voinut maalata uuden kerroksen valkosta maalia, mutta nyt on ollut aikaa hioa kun oon ollut kuumeessa koko alkuviikon.
Elikkä kiitos vaan kärpäselle että tartutit muhun hesassa sen sun tautis :silly:
ps. maalia Ei kannata alkaa hioa pois nelisatasella vesihiomapaperilla :D
The Fly
29-08-2002, 07:35 PM
HUH HUH toi on syyttelyä!:mad: :D No ei se mun vika ollut, kaikki on tällähetkellä flunssassa tai siis aikas moni (muukin kuin spooloilia)....
Tais kuume sekottaa sun pään, kun rupesit spedeileen sillä nelisatasella sitä rumaa keltasta väriä pois! No taisit ainakin saada ajanvietettä....:thumbup: :silly:
- Muistakaa ottaa edustusvaatteet mukaan!
- Muistakaa tarkastaa mahdollisien lääkkeiden doping määritelmä www.liite.com
hmmm...
Tänään sain aikaseksi alkaa ton maalaus projektin.
Surukseni sain todeta, että molemmista honkkaraista oli maston kirkas valkonen(222) loppunut!
:thumbdown
Ostin sitten pari purkkia matta-valkosta(221) ja maalasin pohjan sillä. Eikä pinnasta tullut kovin hyvä :(
Dopingista:
Joku puhu hesassa, että mun olis pitänyt lähettää johonkin kommissioon(???) anomus siitä, että voin käyttää tota "astmapiippua" (salbutamolia, terbutaliinia, salmeterolia tai formoterolia, suihkeena)
Tosta liite.comista saa mun mielestä sellasen käsityksen että riittää jos joukkueenjohtaja vie lääkärintodistuksen kopion kisan järjestäjille kisojen alussa.
:thumbup:
Leo
Siitä pitää olla ainakin jonkun erikoislääkärin (lupa) ja seuranta että tosiaan tarvitsee lääkettä... Kannattaa selvittää asia ennen kuin tulee testatuksi.
The Fly
30-08-2002, 07:46 AM
Kiäh, ainaskin mä tyhjensin Lentolan HongKongin hyllyt... (7 purkkia)....
Eilen maalattiin Veketyksen paatin pohja ja siitä tuli vielä pareempi kun meitsin paatin pohjasta....Vedettiin pohjamaaliks aluksi sellasta halpaa matttamaalia.....
The Fly
P.S Leksa selvitäs nyt no hemohessiasias! =)
arvasin että joku pooloilija on ollut asialla, koska ainakin lentolan hongkongissa kaikkia muita maston maaleja oli jäljellä...
Onkohan Tahvo sitten tyhjännyt ton toisen honkkarin:eek:
Leo
Meidän Hanna soitti antidopingtoimikuntan siitä astmalääkeasiasta varmaan pari kuukautta sitten ja ne sano siellä ettei sen lääkärintodistuksen voi lähettää vaikka jälkeenpäin jos dopingtestin tulos on positiivinen.
Mut ainahan on tietenkin parempi ottaa se todistus mukaan ja senhän pitää sit olla englanninkielinen, eihän ne raukat muuten siitä mitään ymmärrä :cool:
Elina
Millonkahan sitä oppis oikeen kirjottamaan oikein. :silly:
Eli sen lääkärintodistuksen voi siis lähettää jälkeenpäin, jos se ei satu mukana olemaan.
ek
Tarkistimpa nyt vielä tuon lääkärintodistusasian kertaalleen Hannalta ja se sano et toi systeemi pätee ainakin kotimaisissa kisoissa eli kannattaa kuitenkin ottaa se todistus mukaan.
Eipä oo ainakaan meidän isä käyny honkkarista maaleja ostamassa. Se on kuulemman hakenu jostakin autovaraosaliikkeesta ja jälki on Hannan mukaan aikas kaunista.
:cool:
ek
The Fly
01-09-2002, 08:18 PM
- Muistakaa ottaa mukaan varahermot (kuten viikonloppuna Jari muistutti)
- Muistakaahan ottaa rahaa, tai joku muovinen läpyskä, jolla saa rahaa...
- Muistakaa passi tai se semmonen henkilösässäkkäjutska.
- Muistakaa muistuttaa kaikesta muistutettavasta!:o
Maako
02-09-2002, 05:41 AM
Onx se Samba soitellu sinne palloilu hallille ja kysyn tarviiko peittoa, lakanaa, tyynyä jne jne..
please.. fast replay!!
:confused:
Samba
02-09-2002, 09:26 AM
Hyvä Maako!
Pake pyysi numeroa jotta hän soittaisi sinne!
Itse en tiedä tilanteesta.
Siellä on sängyt.
Se on varmaa.
Itse otin mukaan makuupussin ja tyynyn.
Lakanalla ja peitolla varmasti selviää.
Mikäli näitä ei halua ottaa mukaan, Saksassa on halvat hinnat.
-Samba
The Fly
02-09-2002, 08:09 PM
....Muistaakseni sieltä löytyy yhteiset keittiötilat, jotta omia safkoja voi tarpeentullen kokkailla sekä yhteiset suihkut.....
- Huomenna (tiistaina) pakkaus kaluston pakkaus linja-autoon klo.17.30!
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.