View Full Version : SM i Köping
Hejsan alla polospelare,
Ni glömmer väl inte att anmäla er till SM i Köping 12-13 juni? Jag håller dessutom alla tummar jag har (typ två) för att det ska bli en damklass oxå. Det är bra för framtiden och vår utveckling. Det vore dessutom väldigt roligt om det blir en U21 klass.
Hälsningar Eva
Hejsan alla,
Nu är jag inte alls speciellt glad längre. Jag deppar för att det varken blev en damklass eller en U21klass på SM. Det bådar inte alls gott inför framtiden.
Jag ska deppa idag och sedan ska jag fokusera på damturnering i Essen i helgen.
Hälsningar Eva
p.s. Eventuellt dyker jag upp som supporter på SM så ni kanske inte slipper mig iallafall
Lindström
03-06-2004, 04:27 PM
Nu ser det ut som att alla lag kommer spela i samma klass. Vi hoppas på bra spel, fint väder och stor publik! :headbang:
Vi ses i Köping!
// Jan-Erik
Henrik Holst
04-06-2004, 11:58 AM
Hei
Jeg var og trente med Köping for noen uker siden, og da sa de at det ikke var plass for noen lag for Norge å delta i SM turneringen fordi dere hadde for mange lag påmeldt fra Sverige. Har dette endret seg nå etter at det ikke blir dameklasse, eller U21 klasse???
Hvis det nå er mulighet for å delta allikevel, så si ifra.
Det var uansett synd at det ikke ble noe damaklasse og U21 klasse. Hadde vært fint for sporten i Sverige
Henrik - Strand
AsgerS
04-06-2004, 12:44 PM
Da der lige har været svensk deltagelse i Essen har I sikkert fået købt det udstyr i mangler. Hvis der alligevel er nogen der mangler pagajer, hjelme eller lignende, kan jeg muligvis købe det med fra en af de danske forhandlere.... bare sig til inden tirsdag. Mai-Britt og jeg kommer til SM som dommare.
:-) Asger.
Hejsan alla,
Här kommer spelschemat till helgens SM turnering!
Hälsningar Eva
Sara S
08-06-2004, 09:30 AM
Inte illa för oss i damlaget. stil 1, stil 2 å kuiva före lunch, härligt med en mjukstart sådär i början av turneringen :-)
AsgerS
14-06-2004, 11:33 AM
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Fint stævne, og godt vejr!:cool:
Mai-Britt, Emil og jeg nød vores tur til Sverige.
Asger.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.