View Full Version : Kanotpolo i Örebro
Gustav
05-05-2004, 09:53 PM
Jag tänkte bara meddela att vi har dragit igång lite med polo här i Örebro också.
Om nån vill komma och leka lite är ni välkommna. Slå en pling på 0707816062 eller maila på gustav.brogren@bredband.net först.
Lindström
06-05-2004, 09:00 AM
Hej!
Vad kul att ni kommit igång i Örebro. Jag hörde att ni var på gång tidigare. Om ni inte redan har koll så kan jag tipsa om att även Karlskoga har börjat med kanotpolo. De är i nybörjarstadiet, medan Köping har både nybörjare och väldigt erfarna kanotpolospelare, som kan lära er en hel del. Fler klubbar finns i regionen, i Västerås, Borlänge, Falun, Uppsala, Stockholm, Oxelösund, Linköping och även Göteborg, så möjligheterna till matchspel ser ut att bli goda framöver!
Årets SM(12-13/6) går precis som förra årets i Köping. Där kommer utöver SM-klasserna också finnas en öppen mix/nybörjarklass som ni inte ska tveka att ställa upp i! Det är ju årets bästa tillfälle att få kontakt med andra klubbar och lära sig mer om kanotpolo.
Jag är fd Köpingsspelare, men numera bor jag i Luleå och spelar för StiL. Eventuellt kommer jag att vara en del i Köping under det kommande halvåret och då kommer jag gärna och spelar med er.
Vi ses!
// Jan-Erik
Lindström
07-05-2004, 11:50 PM
Jag har kollat upp det där om klasserna på SM med Anders Lood KKK och läst inbjudan en gång till. Nu får jag får be om ursäkt för felet!
De tre klasser som kommer vara, är Senior Herrar + Seniorer Dam + U-21 Herrar. Jag tycker dock inte att ni ska tveka om att ställa upp! Kom och se och lär.
Det är kul att vår gren sprids i Sverige! :thumbup:
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.