PDA

View Full Version : Uufenthalt, wer bliibt wie lang nach de WM uf de Insle?

Pipo
14-04-2004, 01:30 PM
Wett mal afrage wer scho en Plan het, wer was wett mache nach de WM? wo ane wie?
Vor allem aber wie lang, wel ja, susch gits den irgendwenn trouble mitem buäche vo eusne rückfküg...

Ich selber chan nu na ca. 1 wuche bliibe, das heisst ich wür öppä am 1. August retourflüge...

(Aja wie gahts eigentlich am Ueli, scho lang ken iitrag meh gseh vodr....)

PIIIIIIIIIIISSSSSSSSS :bow:

ilja
15-04-2004, 01:45 PM
ich und mini fämeli blibäd bis am 12 august oder ische äs dä 13 eis vo beidä
aber es isch richtig ich sötti so schnell wie möglich wüsse wenn ihr gedänket zurugg flügä das ich scho ä mahl rückfüg chan reserviren ich weiss das ihr nanig sicher sind op ihr selektioniwert sind aber trotz dem muend ihr eu gedankä machen wie lang ihr blibä wend.
gruss ilja

ilja
15-04-2004, 01:46 PM
ich und mini fämeli blibäd bis am 12 august oder ische äs dä 13 eis vo beidä
aber es isch richtig ich sötti so schnell wie möglich wüsse wenn ihr gedänket zurugg flügä das ich scho ä mahl rückfüg chan reserviren ich weiss das ihr nanig sicher sind op ihr selektioniert werdet aber trotz dem muend ihr eu gedankä machen wie lang ihr blibä wend.
gruss ilja

pab
17-04-2004, 10:46 AM
jungs,

also wie immer hani no kein plan, aber ich bliibe bestimmt au 1 bis 2 wuche, wenn nöd meh.

ilja, isch es echt möglich vomene anderere ort zrugg zflüge als vo japan.

merci bisch en schatz

ilja
17-04-2004, 11:47 AM
ja es isch sicher möglich aber es chostet einfach meh jetzt chostet dä flug um die 1300.- umä
und über 26 gi 1700.-
alles anderi mus ich zerst no afrägä
aber de nek z.B wäri gern diräkt nach athen gflogä aber das chunt dürer wi wenn er über züri würd go chehrä !!
also entscheidet eu bitte danke !!

Pipo
20-04-2004, 06:22 AM
naja ebe wie de pablo scho gfröget het, wär scho geil vo Tokyo retour z'flüge, wel han ghöre munkle, dass i dere gegend wo d'wm isch nünt z'gseh git.... drum ja.... han mal es paar mitarbeiter gfröget gha, wo vo japan chömed... wär na easy.... piiis pipo

Pipo
20-04-2004, 03:40 PM
ich bin's namal, aso namal zum thema während dene wuchene nach de WM isch Schuelferie in Japan, und d zuesätzlich eini vo de heissischte wuche in Japan( Luftfüächtigkeit vo ca. 100% ;-) und 35- 40° C aso erschtens wegem umereise... mer müänd wenn mer zug etc. wend zimli früä bueche... und s'wetter!!!!! während dä WM seg das übrigens au scho so, i hoff mir hend es gschids hotel mit ere guete klima dinne....

ilja
28-04-2004, 11:33 AM
http://www.japanlink.de/ll/ll_leute_surfen.shtml

hier ein link um sich ein paar gedanken zu machen was man so machen könnte nach dem wir gemeinsam unser ziel erreicht haben.

wenn ihr wollt kann ich dem einen oder anderm noch ein paar tipps geben wie man auf so einem ding steht
und nicht nur wie mann sich verkleidet als surfer !!!!

hangloos der alte hippie

Pipo
24-05-2004, 12:26 PM
Dear Mr. Stucki

I am sorry for the delay of reply.
You could find some information in home page as follows.
If you need to purchase Japan rail pass, you can contact us again.
We can issue and send you Japan rail pass very quickly, after you orderd us by e-mail or telephone.

http://www.nta.co.jp/english/

Hitomi Gredig-Sato

(Und namal en Link... http://www.nta.co.jp/english/rail/index.htm)

aso fange mal a überlegge, was ihr wend mache, anstatt nume mitem sake i der hand ga abstüüüüüüüüüüüüüüüürze :eek:

Pipo
08-07-2004, 11:40 AM
aso a alli planigschaote vo de polonation: mal was chlises: möched e chli wel so vil ziit hemmer nüm!!! gnau gseit 3 offizielli arbetstäg..

Ilja frage: Adresse vom hotel, ich muess mir no sache schicke la, aso tickets etc.....? und ebe was na nötig wär di gnaue abflugsdate vom andi und mir, wege hotelplanig...

was mached ihr muchachos eigentlich, oder eifach immer na plan-gleich-null?

merci

ilja
08-07-2004, 09:54 PM
sanco in in toyota ist unsr hotel die adresse sollte auf canepolo2004 .jp zu finden sein gruss iljasali