PDA

View Full Version : Wanted Vampire bat

PePe
25-07-2002, 06:38 PM
Are there any Australian players who go to the world championships in Germany and sell their boat at the end? :rolleyes:

PeQu
26-07-2002, 02:09 AM
I can sell my new Vampire 2... Please send E-mail to me for details.

-Pekka

PePe
27-07-2002, 11:13 AM
The e-mail link isn't working.
Can you give me you're e-mail adress here or send me a mail.
My e-mail adress is Peterbrouwer@punkass.com

PeQu
13-08-2002, 10:46 AM
Hi Peter!
Didn't you get my email? Here's my email address anyway: pekka.anttila@welho.com

-Pekka

Ps. I have that Vampire still for sale!! :wavey:

tom
22-08-2002, 07:58 PM
ja dat doen ze.
jemoet dan even contact opnemen met duncan cochrane
www.kayaksplus.com.au
ze zijn met de heren en de dames in vampire 2001 's' in carbon en ze verkopen ze , ik weet alleen niet of ze allemaal al verkocht zijn en wat ze kosten

tom
trekvogels

michielv
23-08-2002, 06:34 AM
Hoi Peter,

Anders zou je ook nog kunnen proberen of je een vampire
los kan peuteren van één van de Nieuw Zeelandse spelers.
Maar dan moet je effe kletsen denk ik. Mocht je ze spreken,
doe Aaron (Jacobs) de groeten van me. Het is een tijdje terug
maar hij zal me nog wel kennen ;-)

Daar zit misschien nog wel een kevlar boot bij ook, die zijn
wel lekker stevig ;-)

Cheers,

Michiel

henk
29-08-2002, 03:11 PM
hee pepe!!

jij ook hier?? maar misschien is het een idee om in heel nederland te vragen wie er 1 wil hebben en dan misschien met z'n allen gewoon een container bootjes te bestellen.. maar is maar een idee...

and maybe the dutch people need their own forum, just like the guys from finland :thumbup:
then you english / irish guys don't have to read this :)

PePe
05-09-2002, 11:30 AM
mja ik ga duncan dan nog even een mailtje sturen en als dat niet lukt ga ik wel kijken wie er nog meer een boot wil bestellen en dan gewoon op laten sturen.

dit stond ook nog op de site:

Kayaks Plus are planning a bulk delivery to Europe in April 2003. Ask us about our prices and details.

Duurt alleen nog best een tijdje.

Ennuh dat forum voor nederlandse Kanopoloers is misschien wel een idee voor kanopolo.nl :)

ilona
05-09-2002, 06:34 PM
We kunnen dan denk ik beter hier een Nederlands deel opzetten en daarnaar verwijzen vanuit www.kanopolo.nl.
:wavey:

michielv
06-09-2002, 07:24 AM
Mocht je een boot van buiten europa laten komen: hou dan rekening met zaken als inklarings kosten en BTW.

BTW betaal je over het gehele bedrag, dus de boot plus de transport- en verzekeringskosten. Inklaren kost ongeveer 100 euro maar wanneer je dat met meer mensen kunt delen scheelt dat weer. Waarom je trouwens BTW betaalt over transport/verzekeringskosten is mij compleet onduidelijk maar goed, dat je het even weet.

Ruwweg kun je zeggen dat een boot uiteindelijk ongeveer het dubbele kost. Dus als een boot plm 500 euro is bij kayaksplus ben je rond de 1000 euro kwijt (incl transportkosten).

Misschien kun je een bedrijf als Felix zo gek krijgen dat ze een serie boten in Australie bestellen? Dat doen ze ook met Revenge Nitro's. Kwestie van intekenen en als er genoeg zijn dan bestellen ze een container?

Ook zou je eens kunnen kijken wat het kost om een zending per schip te laten komen. Duurt wel langer maar is volgens mij nog geen 10 % van wat je voor luchtvracht betaalt. Als je de tijd hebt om een paar maanden op je boot te wachten zou dat kunnen. Is eigenlijk hetzelfde als een Revenge Nitor bestellen, alleen hoeft die niet de halve wereld rond maar het duurt wel net zo lang ;-).

gr.m.

dorph
06-09-2002, 09:09 AM
Why exactly did this thread turn to be an inter-dutch discussion? If you are discussing boats it's probably of general interest - and therefore very much appreciated if you could keep it in English. I myself is always interested in opinions on boat types, prices etc.

Or I need to brush up on some new languages. I can almost read Dutch with some knowledge of English, German and Danish..

Hope to see many more interesting threads from all of you!
:wavey:
Mette

michielv
06-09-2002, 09:50 AM
Hi Dorph,

It's even worse: three of the people (excluding myself) that took part in the discussion are memebrs of the same club. :-)

BTW: most of my remarks on taxes etc. apply to importing boats in Holland. Very likely things are similar in the rest of Europe but I can't say for sure.

However, being Danish you should be able to make some sense of the Dutch babbling.

Cheers,

Michiel

Bas (je)
14-10-2002, 02:19 PM
PeePee really needs a new boat!