PDA

View Full Version : karnath cup

ilja
27-02-2004, 08:25 PM
hallo also ich eröffnä jetzt än neuä thread
damit mir keis duränand überchömed

den ich hans s 'gfühl das im lampartheim thread vo 2 turnier gredet wird.

also mir isch bekant das in Magglingen nur dä ueli nöd chan cho wegem Engadiner

und mir isch au bekannt das de bene gseit het das er eventuel sini arbeät muss zeigä

wie gsehts dänn mit dä anderä us ???

Ralf
27-02-2004, 08:33 PM
nur zur Info:
Der Karnath Cup findet in Essen in einer Schwimmhalle statt.
Es ist ein kleines Feld und darum wird nur mit 4 Feldspielern gespielt.

Gruß Ralf, MKC Duisburg

pab
29-02-2004, 01:51 PM
leider sehr wahrschinlich ohni mich. will:
muess ab friitig druf mini abschluss arbet abgeh und han eigentlich denkt dass st. albans gah wird wie jedes jahr und das ich mit ihne mitfahre chan. da si aber nöd gönd isches eifach ztür ellei mit em auto vo london bis essen. würd mi so um do 500.- choschte (benzin und fähri). p.

essen
01-03-2004, 12:55 PM
hey ilj dänn muemer eus überlege, ob mir überhaupt ä mannschaft schicke chönd, ohni pab, ueli und mich! han au z'berlin ghört, dass dä stefan af dä studiereis z'london isch und so sehr wahrschinlich nöd cho chan! ich weisss er sött sich sälber mäldä aber du wisch ja!vilicht chönt er ja au mit em pab cho, wänn er mit sinere arbet fertig isch!
churzfasser bene

snobl
01-03-2004, 02:42 PM
was isch das für e frag?! sicher gömmer!

händ jetzt grad das wuchenend es turnier zlampertheim gspillt und sisch super geil gsi! sicher gömmer an karnath-cup, au wemmer nur z4te sind!
also ich bi uf jedefall debi!!!

so sött jetzt wieterlerne!
cu

Pipo
01-03-2004, 04:48 PM
auso wiu nu mou säääääge i finge das aber gar nid güät was ihr da möched.....

bin au derbi, au wenn de landfraueverien diheime bliibt.... nei scherz, aber vo jedem sicher en 5er bene und pab...

(hey ueli wie isch op gange? alles wieder a de richtige stell?)

dä andi chunt au...

und susch stiegt de Speedy sicher wieder gern is boot usser de Snobl hets em am weekend au ganz demoliert.... aso ich mag mich nur na an es mega knackse bim ilja sim boot erinnere wo de snobl mal bitzli alauf gholt het, zum schüsse und id verteidigung ine fahre...

ilja
01-03-2004, 06:45 PM
aso ich chum nöd dänn einä fu eus muss am tordi scho zeigä wie mä skatät sucht meint er er seg no schneller wie CHer.
und da uf dä ueli kei verlass isch muss ich das wohl übernä.
sorry

unger
02-03-2004, 04:48 PM
au wemmer nume 4 sind, Wie waemmert gaah? aso mit welem auto?

Ilja für Thomas
08-03-2004, 02:30 PM
Hallo Jungs,

hier noch ein paar Infos zum Turnier.
Die Boote sollten am Freitag bis um ca. 22:30 Uhr im Bad abgelegt
werden. Schafft ihr das?
Ich werde gegen 21:00 Uhr am Essener Hbf sein und dann ins Schwimmbad
kommen.
Das Schwimmbad heisst "Hauptbad" und liegt in der
Steeler Straße 38 in der nähe des Stadtzentrums an der alten Synagoge.
Telefon: 0201-8852109 oder 01607269388
Übernachten werden wir im Jugendhaus Moltkestraße.
Nähere Infos bekomme ich erst am Mittwoch.
Es sind insgesamt 12 Herrenteams am Start.
- Deventer, Rothe Mühle I, VMW Beriln,
Schwalbe Hamburg,
Liblar, Wanderfalke, Schweiz, Charlottenburg, KCNW Berlin,
Meiderich, Bergheim, KRM II
Das erste Spiel pfeifen wir um 9:40 Uhr,
um 10:40 Uhr spielen wir das erste mal.
Ich hoffe, dass ihr alle Gesund seit.

Gruß

Thomas

uilly
08-03-2004, 09:36 PM
n'abend
ich han zwar zersch denkt ich chämi au mit uf essen...als fan, maskotchen oder eifach mongo...han aber uh vell z'tue, well ich die wuche mis letschte praktikum agfange han. wildi 6.klässler...tchchchc.
ich wünsch euch allne vell spass...obwohls sehrwahrschinlech alles anderi als easy wird werde:-)
rissed dene sieche d'höde us!
oder knacked ihri schlüsselbei...den nervsch sicher 6 wuche lang niemmerd im boot :headbang:
also meine kammeraden.
eure nummer acht lässt grüssen

pab
15-03-2004, 12:10 PM
jüngsches

han vo de sms vom mark und vom nek vernoh dass ihr es guets turnier gha hend in essen.

sorry nomal a ali dass ich nöd cho bin aber d'uni wachst mer momentan grad chli über de chopf.

han am fritig abig no en autounfall gha, wo so en vberdammte engländer mit 50 kmh i mich inegfahre isch. er vollschade und min golf chasch eigentlich au rauche.

mich hets nach em ufprall so füre gschlüderet dass ich no grad es anders auto vor mier zimlich demoliert han. na ja sbeschte chunnt ja no.

also ob ich mitemene schlüdertrauma nöd no gnueg sorge gha hett, isch de siech vo i mich inegfahre isch au no abghaue und hett sis verchrüpplete auto deteglah. de vo ich no demoliert han vor mier isch au abghaue ...!!!!! 3 autos im unfall verwicklet, 2 haued ab!haaaallllooooo!

na ja, halb so wild ich läbä ja no.. also verzelled nochli vom karnath cup, und bis bald ihr schwöschtere