PDA

View Full Version : Lampertheim Turnier

guest
23-02-2004, 09:42 AM
Ciao Jungs han mal schnell wele d’frag wege Lampertheim eröffne?

Wer gaht wie?
Wer gaht wen?
Und hend Zürcher einheitlichi Boot?

Pablo trausch dich no ab dinere Insle abe, oder isch nach de Prüäfig chli kritisch?
Ueli, na underwegs mitem boot mit enere fette schultere?

gruess pipo

Zuercher
25-02-2004, 06:17 AM
Ja, natuerli mir haend immer blaui boot... und mir fahred mitem iLja sim auto nume Zvierte. Waenn?, weiss er saelber besser...

pab
26-02-2004, 05:34 PM
jungs leider ohni mich, han stress. hoffe ich schaffs an karnath cup, kumpels hebed d'ohre stiif

bene
26-02-2004, 06:26 PM
leider muess ich mich im bezug uf lamppertheim am einäugige, holzwurmdurchdrungene Holzbeiträger aschlüsse!!! bim thema essen chan ich mich ihm leider nöd ganz aschlüsse, will ich jetzt scho weiss, dass ich nöd as turniercho chan, da ich mini huere 12. Klassarbet presentiere musse. (*******e)also hebets guet paddel und schaft bruch bene il marineio

neklan
27-02-2004, 02:48 AM
Jööö, so herzig!! oises matröesli...
chasch die eigentli nöd churz fasse oder was!? vor allem bisch du min favorit...
danke dass es dich gibt!? :guns: SOGAR JETZT SCHO! potz tuusig!; BISCH MEINI EN TIFIGE
aso ich wandere us punkt schluss

pab
27-02-2004, 10:48 AM
simmer oder besser gseit sinder denn überhaupt gnueg furs turnier?

snobl
27-02-2004, 02:40 PM
Das isch e gueti frag pab!

am afang hani gmeint seg de ilja, bene, nek, uilly und ich.
denn hani usegfunde das de bene ja scho lang abgseit hät adem turnier und de uilly, alias möchtegern schanzespringer ja dummerwies bim wixe ufem lift usegheit isch und sichs schlüsselbei broche hät...

jetzt simmer na 3. de nek möchti de väde fröge... kei ahnig wiemers werdet mache...

bene
27-02-2004, 03:21 PM
mit eu zwei föit und sächst schriiber und mit minere schuel han ich müeh!!! wänn ihr eifach nöd fähig sind zuezlose, wänn öpper in magglinge seiter chan wäge dem nöd uf essen cho, chan ich au nüt dafür dass ich eu ächli überrasch!!! (ich ha zwar mal gseit, dass ich villicht gliich cho chan, aber döt häts au i dä schuel g'heisse, dass d'presentation verschobe wird!sduet mir leid, nek, dass du so vill läsä häsch müesse, abder das laht sich halt bi mir nöd ändere, wie du langsam wüsse sötsch!!!

ach und übrigens han ich no meh müeh mit minere schuel, wiil ich mis 12. klassspiel vorussichtlich immerno am zürifäscht-wuchennend han!! (huere ***k) ich tschäggs au nöd, wie mer so en beschränkte thermin für es theater ussueche chan.