PDA

View Full Version : Waarom????

bart
15-02-2004, 04:29 PM
Goed mannen, we zen "goed" bezig.
Ik vind het ROTschandalig dat er beslist wordt dat er dit jaar in België geen nat. teams meer mogen zijn.
Iedereen moet er hardt voor trainen en zich inzetten en het kost allemaal een bom geld en wat krijgen we dan geen nat team.
Wat gaan we binnen een paar jaar hebben???
geen polo meer in België???
we zijn anders toch goed op weg. :( :( :( :(

greatz bart

Kajakske
16-02-2004, 10:02 AM
En wie zegt dat ?

(ik ben waarschijnlijk weer eens niet op de hoogte)

bart
16-02-2004, 04:52 PM
Rudi Jacobs stelt voor om tijdelijk (voor
één of enkele jaren) te stoppen met de nationale ploeg
tenminste totdat men in de nationale competitie terug op
een normale wijze met elkaar kan omgaan

stuk uit verslag vd vergadering
de eerste aanleiding van het conflict ligt
niet alleen in de nationale ploeg maar ook de nieuwe
opflakkeringen waren dikwijls het gevolg van voorafgaande
meningsverschillen in het nationaal team
op de laatste Europese kampioenschappen in
Ierland waren er zowel wrijvingen binnen als tussen elk van
de 3 deelnemende Belgische teams, in die mate zelfs dat men
nog moeilijk van een “team” kon spreken
De Paddel gaat akkoord met bovenstaande
analyse en steunt dus het voorstel om tijdelijk met de
nationale ploeg te stoppen, WKV daarentegen wil dat de
nationale ploeg behouden blijft en ziet geen band tussen de
problemen met de nationale ploeg en deze in de nationale
competitie
Na bespreking van dit verslag op de
vergaderingen van de Raad van Bestuur van 28 november 2003
en 13 december 2003 besliste de Raad van Bestuur om
volgende aanbevelingen aan het Technisch Comité Kajakpolo
te doen:
de competitie van 2003 in klasse 1 af te
sluiten na de heenronde; hierdoor wordt De Paddel A
kampioen en degradeert De Paddel B naar 2de klasse
o de competitie van 2004 normaal op te starten
o om in 2004 geen enkele nationale ploeg op te stellen.

voila

anneke
17-02-2004, 09:59 AM
Dit is nu echt de grootste zever dat ik al heb gehoord!!
In Ierland had niemand problemen met elkaar! En nu gaat men het allemaal opblazen. Ja mannen ik zou zegge proficiat, doe zo voort en dan hebbe inderdaad binnen een paar jaar geen polo meer in België!
En is het da da gui wilt? Ja blijkbaar wel, eigelijk domme vraag. Stopt er dan nu mee en laat de mensen die polo willen spelen met rust en zoek een andere sport!
De dames en koen en rik hebben hard moeten werken om een nationaal team op te richten en da zou nu zo maar voor niks terug afgebroken worden. sorry maar ik laat me da niet zo maar afpakken!
Sportieve groeten An

anneke
17-02-2004, 10:00 AM
sorry en dat geldt trouwens ook voor de heren en junioren zo!!!!

bart
17-02-2004, 10:51 AM
daar stem ik het volledig mee eens, zovel werk, zoveel moeite allemaal weg. Er zijn al zoweinig ploegen/spelers in België.
En als ge niet van de sport houd, ga dan op een ander sport verneuken hé.
plezante manne
:thumbdown

De Paddel
17-02-2004, 12:42 PM
Ten eerste wil ik eens vragen hoe je aan dit verslag komt, want dit verslag is niet het juiste verslag, dit verslag (hetgeen je hier neerschrijft) was een voorontwerp en als er opmerkingen waren over het verslag moest dat gemeld worden en er ging dan een definitief correct verslag opgestuurd worden.
Er zijn inderdaad heel wat opmerkingen gemaakt door ons maar wij hebben nog steeds het correct verslag niet ontvangen en niet kunnen ondertekenen. Dus denk in het vervolg eerst eens twee maal na voor je zo'n dingen op het net zet.
Ten tweede en vooral wat in dit deel (zeg wel deel) van het verslag staat klopt niet met hetgene er gezegd is geweest maar ja het zal wel weer de Paddel zijn he, één maal de zondebok, steeds de zonndebok. Wij hebben daar ten eerste gezegd dat we daar niet zaten om over het Nationaal Team te spreken maar om het probleem onder de clubs op te lossen en dat wij op het moment geen spelers meer hadden die in aanmerking zouden komen voor het Nationaal Team (na de stunt van Bart Hullak).

De enige die zei dat er geen mocht zijn voor een jaar was Rudy en dan is de mening aan de beide clubs gevraagd geweest (ons zal je niet geloven, vraag het dan aan Joris). Dit is de werkelijkheid.
Het wordt eens tijd dat mensen die niet op vergaderingen aanwezig zijn stoppen met dingen rond te strooien die niet kloppen met de werkelijkhied. Ja maar het is steeds gemakkelijk te zeggen van dit en dat en niet weten waarover je spreekt. En wie die flauwe grap vertelt over dat er niets van problemen waren in Ierland, wel ik geloof dat die daar dan sliep (probleem tussen Steven die opkwam voor zijn medespelers tegenover Olivier de Buck die het plezant vond om andere landgenoten zo maar uit te lachen in het publiek.), als je dit geen probleem vindt dan denk ik dat je er gewoon niets van snapt.

Nu hoor je het eens van mensen die wel op de vergadering waren.

Sportieve groeten.

P.S. Wat er ook niet in het verslag stond is dat Kanoclub de Paddel zich heeft verexcuseerd tegenover Veurne omwille van die paddel die Bart Hullak met opzet had kapot geslagen (kan je ook navragen aan joris of dit waar is).

Kajakske
17-02-2004, 01:37 PM
Hey,

Bedankt voor dit uitgebreide antwoord (al weet ik niet juist van wie het komt).

Ik vind het al heel positief dat er excuses werden aangeboden aan Veurne, ik hoop dat de verzoenende trend zich doorzet en we een rustig kajakpolo seizoen tegemoed gaan.

Het is inderdaad wel jammer dat geen nationale ploeg aantreedt, maar so be it then. Een nationaal team waar grote onenigheden tussen zijn is natuurlijk ook niet goed.

De meeste informatie komt inderdaad via de gerucht molen, maar hier moet de schuld zeker niet bij Bart gelegd worden, maar bij het technisch comitee zelf.
Vorig jaar in September werd de competitie stilgelegd wegens ruzie tussen DP & WKV, misschien wel de juiste keuze, maar nu is het februari van 2004, en nog steeds weten wij niet wat hier aan gedaan werd of wat de gevolgen zijn.

Nu het TC bevindt zich ook in een moeilijke positie, en we moeten eerlijk zijn, het is geen gemakkelijke opgave.

En vooraleer ik hier dingen naar mijn kop gesmeten krijg (:p), al dit is als opbouwend bedoeld, jullie mogen me gerust terecht wijzen als er iets in staat dat niet klopt (graag zelf).

Groeten, Tom
(n°4 GEKKO, voor alle duidelijkheid)

bart
17-02-2004, 03:15 PM
Ik vind het gewoon zielig dat andere mensen daar de dupe van moetten zijn.
Een paar mensen moetten belachelijk kunnen doen en al de rest draait er voor op??
1 ding heb ik daar op te zeggen ----> SCHANDALIG

vo de rest hem k hier niks mer te zegge

Wasco
17-02-2004, 04:30 PM
Beste,

Misschien moeten we de oplossing zoeken in de manier waarop Belgie zijn afvaardiging naar het Eurovisiesongfestival stuurt. Het ene jaar stuurt Vlaanderen iemand en het andere jaar Wallonie. <br>
Blijkbaar is de belgische kajakpoloscene ook een beetje een federale staat, met 2 fracties die elkaar niet zo leuk vinden, maar toch samen verder moeten. Dan moeten we gewoon die fracties eens identificeren en daarna lotje trekken om te bepalen wie er in 2004 naar Japan gaat. Volgend jaar is het dan aan de anderen.

anneke
17-02-2004, 04:37 PM
Ge kijkt te veel tv denk!!
Bart heeft groot gelijk, tis altijd watte en van een muis wordt al heel vlug nen dikke olifant gemaakt!!
Groetjes An

anneke
17-02-2004, 07:38 PM
wel raar,
eerst kan niemand reageren en dan komt er zoiets opt forum en da hebbe ze dat ineens allemaal gezien en moete ze dan toch op reageren ja manne me wa zijde toch allemaal bezig
:bow: An :bow:

ThomasMaij
17-02-2004, 07:45 PM
ik snap zoiezo al niet waarom jullie niet met elkaar kunnen opschieten....

jullie hebben toch allemaal hetzelfde doel en dat is in japan gewoon lekker even van iedereen te winnen :welcome:

khoop dat het weer goed komt voor jullie in belgie

succes!

groet

just my 2 :twocents:

Mr. Bungle
18-02-2004, 12:15 PM
Beste polo-vrienden

Ook al was ik zelf op die bewuste verzoeningsvergadering aanwezig, toch heb ik alles nog eens nagevraagd aan Joris of dit alles wel waar is.

Ook al was ik zelf ook in het zelfde Ierse Kilcock, toch heb ik mij nooit in het vijandige Belfast gewaand. Als lid van het Senior-team heb ik mij goed geamuseerd en we hebben dankzij trainer Bjorn bovenop een goed resultaat, met een hecht team (respect voor éénieder) het EK aangetreden. Ondanks de aanwezigheid van spelers van WKV en DP, was de sfeer positief, sociaal en competitief. We hebben, louter ter illustratie, zelfs meermaals met onze teamgenoot Steve Rommens van DP (nu de Sharks) ‘one pint of Guinnes’ op onze talrijke overwinningen gedronken. Ook bij onze nationale dames zat de sfeer er goed in, nu eens vrolijk dan eens verdrietig, maar bovenal fier en gelukkig dat ze eindelijk en voor het eerst met een eigen damesteam konden aantreden. Zelfs bij het –21 team was er een ongeziene geestdrift om te scoren, beloftevolle jongeren gecombineerd met jonge polo-sterren, Jeroen Suffys van DP (nu de Sharks) was hier ongetwijfeld de grote winnaar. Ondanks de psychologische oorlogsvoering (en bij hem niet alleen) die hem al maanden werd aangedaan, werd hij toch mooi topscorer van het EK bij de –21.

Er is inderdaad een klein opstootje geweest tussen Steven Bruynsteen van DP (-21) en ondergetekende, maar het nu al beruchte ‘Hannes Derin’-incident is bij de rechtstreeks betrokkenen (Steven, Hannes en Olivier) allang uitgepraat, vergeven en vergeten. Misschien heb ik mijzelf wel niet zo goed gedragen op dat bewuste moment, en ook Steven heeft ietwat overdreven gereageerd in een opwelling. Niet dat Steven opwindend is, want ook zijn overstap naar – u raadt het al – de Sharks, was wel degelijk bedachtzaam en vrijwillig.

De Buck Olivier

Killarbee
19-02-2004, 01:29 PM
Damn, nu wou ik juist nog is in't nationaal team geraken.

maar op zich is't toch geen probleem om gewoon een nationaal team in te schrijven op een toernooi. DAT is toch nie verboden, denk ik toch. Het is toch nie verboden om een tijdelijke ploeg samen te stellen en daarmee te spelen.
TNT en AKKC hebben da wel meer gedaan.

Mensen die willen spelen, kan het Technisch Comite nie tegen houden, anders zijn ze wel echt slecht bezig.

de Gust :lepr:

bart
19-02-2004, 03:29 PM
pas op
hier in België verschiet ik van niks mer

BJ_6
21-02-2004, 02:49 PM
Ik had graag een korte reactie gegeven namens de trainers:

op 14/03 starten de nationale trainingen terug. En dit ter hoogte van de lokalen van TKC (dit was reeds op voorhand overeengekomen door onze damesploeg die al een tijdje terug aan het trainen zijn).

Als er vragen zijn, stuur maar een mailtje en ik zal zo snel en zo goed mogelijk andwoorden.

Met vriendelijke groeten,

Bjorn Cooremans

Devil
21-02-2004, 04:08 PM
Originally posted by BJ_6

op 14/03 starten de nationale trainingen terug.

Bjorn,

Dient dergelijke informatie niet OFFICIEEL op de site van het NKV aangekondigd te worden? Alsook alle achterliggende correspondentie naar de clubs en leden. Zo vermijdt het TC op termijn op zijn minst dat sommige verhalen of geruchten hun eigen leven gaan leiden.

Open en eerlijke communicatie van het TC via officiële weg, ook voor minder aangename berichten of beslissingen, lijkt me cruciaal.
We zijn tot slot allen volwassen genoeg, niet waar?

D :drunk:

BJ_6
23-02-2004, 03:13 PM
Dit kan niet op de NKV site omdat we op dit moment geen bestaansrecht hebben.
Sommige mensen (wiens club of stand hier geen rol spelen) hebben schrik dat de selecties een soort kwaad zijn voor de Belgische polo. Daardoor liggen de teams aan de ketting. Maar ik denk dat iedereen het belang van de nationale teams voor de sportieve uitbouw van een sport kent en erkent.

Bjorn

Devil
23-02-2004, 05:04 PM
Originally posted by BJ_6
Dit kan niet op de NKV site

Stuur dan maar door naar kayakpolo.be

Hier kan je al je berichten insturen om te laten publiceren op deze site: http://www.kayakpolo.be/modules.php?name=Submit_News

D

anneke
28-02-2004, 01:45 PM
jaja bj,

ge hebt gelijk, 14 maart is het zover!! En de dames staan al te popelen om tegen de heren te spelen!!
Wij hebbe van de winter ni stil gezeten, dus wie weet verslaan we ze nog wel :drunk:
tot den 14de!!!
X An :frosty:

BJ_6
29-02-2004, 12:34 PM
Misschien als al mijn jongens zat of stoned zijn An, maar anders, ik denk van niet hoor!

anneke
29-02-2004, 03:54 PM
heyhey bj, de dames ni onderschatte he!!!! Wacht maar eens af!
:cheers:
X An

bart
29-02-2004, 04:27 PM
jaja anneke
kom maar af, ik ben er volledig klaar voor :hump: :hump:
:D :D

greatz bart

Killarbee
29-02-2004, 06:38 PM
als ge u tenminste nie lazarus zuipt, he bartje
:cheers:

Gust

seppe
01-03-2004, 02:07 PM
en wat voor de seioren want heb er nog niks van gehoord?
gaan ze weeral afhaken of regelen we zelf iets.

PS: zo niet dan zal ik de training van 14 maart wel op mij nemen!
PSS: is er een kandidaat? want ik heb nog niks gehoord zelf geen telefoontje ofzo.

sportieve groeten Sep

anneke
02-03-2004, 03:28 PM
Ik had het eigelijk over de seniore sep,
Ik heb een paar mense vorige week zondag zien trainen en ik heb er wel men twijfels over eigelijk! :eek:
Of was het de kater die meespeelde?? :drunk:

X An :karate:

Mr. Bungle
02-03-2004, 03:50 PM
In coffee we trust

seppe
02-03-2004, 04:18 PM
ja maar toen was het toch geen training voor de natioanale teams? Da was puur voor de fun en islekker varen!!
Zat of ni! twas voort plezier he :p :cheers:

Killarbee
02-03-2004, 05:10 PM
Das de Spirit, Seppe
:silly: plezier make...

Dan volgt de rest ook wel denkik

gust

anneke
03-03-2004, 06:06 PM
ja vort plezier train je inderdaad! Ge waart uw koptelefoneke toch ni vergete af te zette, sep? :drunk:
X An

bart
06-03-2004, 06:47 PM
.

bart
06-03-2004, 06:51 PM
Originally posted by seppe
en wat voor de seioren want heb er nog niks van gehoord?
gaan ze weeral afhaken of regelen we zelf iets.

PS: zo niet dan zal ik de training van 14 maart wel op mij nemen!
PSS: is er een kandidaat? want ik heb nog niks gehoord zelf geen telefoontje ofzo.

sportieve groeten Sep

hier wordt al wa minder op gereageert hé

greatz bart

kajakkoen
07-03-2004, 03:18 PM
Sportievelingen

Volgende week zondag 14 maart is er een trainingsdag gepland te Turnhout.
Zij die eerstdaags een brief - of mail - in de bus krijgen kunnen hun armpjes misschien al insmeren ?
De 3 teams zullen hier aantreden. Dames, -21 en senioren.

Come and see next week,

Koen

wim
09-03-2004, 07:06 AM
:gun:
laat ze maar eens goed afzien die atleten