View Full Version : Hej Norge!!
Jacob
14-02-2004, 01:17 PM
Hej!!
Jeg tænkte på om der bliver spillet noget Kajak polo i bø?
Jeg skal nemlig være på høgskolen i telemark næste år!
Og tillykke med det nationale Forum....
Hilsen Jacob...
Henrik Holst
01-03-2004, 10:49 AM
Hei
Det skjer veldig mye i Norge om dagen så det kan hende at det etterhvert skjer noe i Bø også, men for tiden er det ikke noe polo aktivitet der, hva jeg vet.
Det nærmeste tror jeg blir Larvik ( ca. 1,5 - 2 timers kjøring ) Der er det masse polo aktivitet.
Henrik - Strand
Jacob
01-03-2004, 01:56 PM
Hej!!
Så må jeg jo køre til larvik...
Eller starte noget i Bø...
Man kan jo ikke undvære Kajakpolo..
:cheers:
Henrik Holst
01-03-2004, 09:46 PM
Hei Jacob
Jeg kan ihvertfall love deg at du vil få masse støtte fra Norges Padleforbund hvis du vil forsøke å starte noe i Bø.
Ellers er du sikker veldig velkommen til Larvik også regner jeg med. Eller hva Larvik???
Henrik :karate:
Franco Feci
08-04-2004, 10:54 AM
hei,
franco feci her.
jeg håper du kan få et lag fra telemark til NM 2004.
vi fra npf vil låne alt til dere om dere vil komme å spille.
vi skal trene alle sammen i larvik: 25 april og 9 mai søndager fra 10 til 15. bare kom (gi beskjeld til richard om dere kan komme)
NM: du kan lese på padling.no datoer....
Bli med!!
vi snakkes
Jacob
14-04-2004, 10:21 AM
Hej!!
Det er først fra d. 20/8 jeg skal til Bø!!
Så hvis jeg skal ha et lag (hold) til NM så bliver det nok først i 2005...
Men jeg vil da arbejde på det, så snart jeg er kommet der op...
Jacob
07-05-2004, 09:27 AM
Hej Henrik...
Jeg har lige talt med en ven i Bø, der spørger om der også er økomonisk at Norges Pdlerforbund vil støtte kajakpolo i Bø, for han har prøvet at starte noget der oppe, men de mangler polokajakker, og andet udstyr, så hvis i støttede med nogle penge er jeg sikker på at der måske ville starte noget der oppe!
Hilsen Jacob Steensen
Hei Jacob
Jeg kan ihvertfall love deg at du vil få masse støtte fra Norges Padleforbund hvis du vil forsøke å starte noe i Bø.
Ellers er du sikker veldig velkommen til Larvik også regner jeg med. Eller hva Larvik???
Henrik :karate:
Franco Feci
07-05-2004, 11:02 AM
hei,
jeg er franco feci og jeg er leder i kajakk polo komite i norge.
vi kan ikke gi penger til å kjøpe kajakk polo utstyr men deres klub kan få hjelp neste år etter dere har begynt aktivitet i kajakk polo spesiel med ungdom rekruttering.
vi får utstyr for en bra pris og uansett dere kan komme å spille i juni i larvik og dere kan bruke utstyr fra NPF (vi har 10 stk båter, åre vest, hjelm etc..)
det kan være at neste år får vi mer penger men det blir vanskelig å betale på forhånd men vi kan støtte en bra etablering.
ciao
franco
Jacob
07-05-2004, 01:03 PM
Ok, jeg vil sige det videre til min ven i bø, så må vi se hvad vi kan gøre, glæder mig til at komme til norges land, her efter sommer ferien...
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.