View Full Version : es grücht
uilly
11-02-2004, 02:15 PM
de pablo koerfer suecht de kontakt zu de zwei brüedere von Agen...die sach isch ja wohl sunne klar! DE ISCH AS ANDERE UFER ÄNE PADDLET! :kiss: (ab jetzt werdet manne küsst!!)
fals ihr finded die uusag sigi nöd glaubwürdig, würd ich mol schön süferli uf's franzoseforum ga und üchi skrupel sind schnurstracks ewegg!!!! schad um dich pablo :(
snobl
11-02-2004, 04:15 PM
**** pablo,
de hetti dir wükli nöd gäh, aber irgendwie wenni so
an jack sparrow denkä, au de isch chli andersch
poled!
jungs ab jetzt isch korke pflicht a nati turnier!
moment! :gun:
falls de uilly gern möcht grücht im internet verbreite, het ich denn da doch öppis degege. und zwar es foti als gegebewiis. ich sägä nume arosa und sauna. ALSO.
und zum marc chani nume säge ob du jetzt en vibi oder en korke drin hesch macht ja für dich au kein unterschiid.
also hebed d'ohre abstehend und schwümmhüt gspannt, peeezzz
uilly
12-02-2004, 05:42 PM
isch ja ziemlich verdächtig, wenn eine zum eigentliche thema gar nid chan stellig näh!! degäge probiert är im marc und mir angscht i zjage, um z'erreicht, dass mir nümme meh vo dem grücht verbreited...UF DÜTSCH GSEID: "ES MUESS ÖPPIS WAHRS A SICH HA..."
muesch deswäge nid briegge pablo!! :waah:
sei un pupo die ognina
uilly
12-02-2004, 05:44 PM
lieber e fetti engländerinne M***** als en grusiige franzose P****!!!!
guest
13-02-2004, 09:37 AM
pablo, comme tu a probablement lu, nous venons avec une equippe de polo à zurich. est-ce qu'on peut dormir à ta maison? Je suis sure que tu ne vas jamais oublier cette nuit!
ton ami
lucienne
also am mäntig i de uni wird die photi i gscannt und ufs netz gstellt. mal luege was ihr denn zbüte händ.....
so frei nach schlingensief: ich figg au nöd de michi tyson a!
snobl
14-02-2004, 08:41 AM
wird mer da mal nöd züberheblich!
scho trurig dasd nur chasch drohe und ich ha gmeint du segisch redegewandt. wie mer sich da tüschä cha....
uilly
14-02-2004, 12:04 PM
ich frog mich eifach,wie wirsch bi sonere fründin schwul?
chume nümme drus :confused:
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.