View Full Version : Flug nach Berlin
uilly
11-01-2004, 06:46 PM
Bitte schnell antworten!!!!
Hei Nati...ich weiss ja au nöd wien ich das söll verstah...ich verstahs nöd!!!meinid ihr mir chömid z'fuess uf Berlin!!!Huere siech...chönd ihr bitte mol ene schriibe was ihr zum Flugangebot meinid...oder en Alternative vorschlah!!!
Merci...tchchchc :gun: :bang:
snobl
11-01-2004, 10:19 PM
hey schätzli,
ich bi debi , wär buecht?
gruess
uilly
12-01-2004, 06:37 PM
De Ilja lütet jetzt mol a, um abztschegge öb mer überhaupt chögid mit de boot flüge...sehrwahrschinlech chömer nid alli mitenand flüge...aber das isch ja au easy.
S'muess eifach jede genau säge wänn er well ga und denn wieder heiga...aber leider isch ja de Marc immer no de einzigi wo sich bis jetzt drumm kümmeret...de andere ischs anschinend egal...oder sie denket das funktionieri wie de heime wo s'mami und de papi alles organisiered. oder wer weiss, viellicht chan ja de einti oder anderi gar nid mitcho, well är oder äbe si es familiefäscht hed, grad kei gäld hed ufem konto oder s'mami angscht hed, wells sone wiiti fahrt isch...hu je mine...(ps: ihr chönd euch au no 1 oder 2 täg vorhär abmelde)
simmer es team oder ned. nämid mol euchi finger usem ***** und lüted betreff flug oder halt eifach reis nach berlin, im ilja a oder schriibid üche kommentar da is forum.
gruess #8
uella nati kumpane
ich glaub de grund warum niemert antwortet isch will niemmert weiss das i dem forum über berlin gschriibe wird. also anstatt da eso in internet - wald ine z'bäggä, schriibsch lieber allene es sms oder es email dass si sich da im forum drüber sötted üssere.
also capitän planlos, damit dini bemühige nöd ganz umesuscht sind.
mer chan ja au abmache dass mer sich 2 bis 3 mal pro wuche im forum nah luegt ob da öppis wichtigs staht. mier beide müesstet denn i dem fall au ufhöre *******e inezschriibe. also kamarad, heb di abstehende ohre stiif will de wind chunnt vo de insle.... el matador porfavor
uilly
13-01-2004, 08:51 AM
na ja...hat vielleicht ein wenig empört getönt gestern...han aber eigentlich denkt, dass da is forum alli 2-3 mol i de wuche gönd goge ineluege...dem sei wohl eher nicht so. O.k. compagnieri, ich schriib euch jetzt mol es e-mail.
danke dem ruhenden pol auf der insel für seine einfühlsamen worte:-)
Gruss #8
pipo#4
13-01-2004, 01:47 PM
also muchachos,
bin bald wieder us minere 39 grad misere dusse, ******* grip het mi verwütscht.... also bis berlin sött i's denn sicher mal gschafft ha....
flug isch ok, ich sött eifach spätestens am mäntig 8i am morge am flughafe klote stah, demit ich's öppe uf di 10i spötestens is gschäft schaffe....
also sorry dass i's ned früäner gschafft han zum antworte und na en tip us em thurgau, sind eifach schneller als die verdammti gripp!!!!!!!!!
mis mami hät kei anscht no suscht öppis!! aber sie isch äbe au nöd min gäldschiesser nud drum find ich 230 Sfr z'tür(nek find das anschinend au)!! drum bin ich gäge s'fllüge!! siccher ischs geil, aber letscht jahr hämmer mit dä citrone vo koerfers 90 Sfr benzin zahlt. mitem clup bus, chumts ä chlli türer, aber sicher nöd uf 46 schnäggä!usserdem hät no dä vortei, dass mer dä thomas uf em wäg chönd uflade und so wieder gäld vom tcs spared! aber eigentlich cham ich ja wägem autofahre nöd fill säge, da ich ja sälber nonig fahre dörf. also überleggeds eu no mal! ueli mir i züri würded eus mal wieder uf en psuech vo dir freue.
naja wär mal a de ziit zum entscheide, aso mir chunts ned druf a wie mer det hi chömed, hauptsach mer chönd spile...
aber namal weg em flug, es het doch mal gheisse de rückflug am mäntig morge segi nume 29 Euro?
aber ebe bevor mer na alles verhänged z'organisiere: möched mal entlech
hey piipoo frög doch mal dini thurgauer kollege ob was sie däzu meined ober chömeds gar nöd(thur.nid) uf berlin?
viellicht gits sie ja au gar nümme, will ihr boot bruchets ja au nüme, da sie ja immer no bi eus sind! dörfemer die eigentlich blau umlakiere und als trainingsschiff verwändä?
uilly
15-01-2004, 07:09 AM
morgen allerseits, muess schnell stellig näh zum bebe; chan die wuche leider nöd is training cho, well ich mich muess bewerbe, diplomarbet schiibe, franzprüfefig han und äbe...drumm. Aber ich gib mis beschte, bald wieder mol in züri z'si.
...und nomol zu dir Bene...was isch denn das für en plan...:Wie welsch du mit em Clubbus gah, wenn du spöter welsch hei ga...zudem kei geld hesch und trotzdem no länger z'Berlin z'blibe welsch...chan dich und dini muetter nöd ärnscht nä...nimm mol chli abfühermittel...gege geldverstopfig!!!
tschooooo
bin mal wieder us mim tüüüf - :sleep: ufgwacht... aso bin wieder mal am schaffe..... weg hüt morge, bin def. nani gnueg fit gsi fürs training.
also bene, isch j a scho easy, dass eusi wettkampfboot, na bi eu umeligged, aso, wär nett wenn ihrs bis berlin au ligge la chönted, respektiv mit euene eigene boot paddle...
(aso isch scho easy, wenn öpper mis boot nimmt, aber wen en afänger mit minere chischte umepaddlet, oder du wo als rambo mit em paddel anstatt mitere waffe, wo sich immer so liideschaftlich is getümmel wirft, und mal chräftig ufmischt :-) isch ned bös gmeint bene... nei eifach luege dass nachher na rot sind... und 23 minute lang uf de oberflächi chönd bliibe...) merci
gruess :reindeer:
so en plan wie du han ich no lang. immerhin han ich mini ohre im griff! usserdem isch das mit längerbliibe scho sit em 13. nüme aktuell, da jas suscht niemer länger bliibe wott! sorry das ich nöd so eltere han wo mir alles gäld in ***** schiebed
STATT SO ******* SPRÜCH Z'MACHE WÜRSCH DICH GSCHIDER SERIÖS ZU MIM ALIGE ÜSSERE
und mit dinä 46 schnägge, sofern du weisch was überhaut en schnägg isch, chasch mit em buss gah und chöntesch no länger bliibe und häsch vill meh dävo
also grossmul us luzern überlegg ders doch nomal, aber seriös, sofern du weisch was das isch
buebe buebe
etzt nämeds mal easy. emal e zämefassig ( de nonsse wo ihr labberet mal weglah)
ueli, snobel & pipo mitem flugzüg
nek & bene mit bus oder zug
kei antwort vo de brüedere bartelt (fröged die doch mal!!!)
also ich schlane vor dass die wo wänd flüge sich bald mal es billet bueched und die wo nöd wänd flüge sich es zug billet chaufed. und mir treffed eus alli in ****ing perlin!
verstah nöd warum das nöd de ilja id hand nimmt, haaalllooo manager nilpe
gruzz p.
uilly
16-01-2004, 12:06 PM
Hei Bene, han leider nöd gwüsst, dass niemer länger biibt. Ich chan nöd länger bliibe well i kei Ferie han.
Ich han vom Andi Bartelt es e-mail becho. Er hed gseid er wäri für Flug und Auto z'ha. Chund ihm also nöd drufah. Usserd dass er bis am 00Uhr am Friitig vor de Abreis GV häti und allefalls lieber würdi spöter gah...glaub nöd, dass das funktioniert.
Ich find entweder alli Auto oder alli Zug oder alli Flug.
Da s' Auto sehrwahrschinlech glich schnell isch und au nöd vill billiger (mit em Clubbus) und zum schlafe sichtlich ungeeignet isch wäri de Zug viellicht chli besser.
Flug choschtet halt meh. Verstah dis Argument Bene!! Durm find ich persönlich müend die entscheide wo en dürtige Grund hend, zum Bispiel de Bene...
Mir ischs egal mit was mir reisid.
Mir müend üs eifach schnell entscheide!!!
Ich nime no Kontakt uf zum Ilja.
Gruess us em Luzernerland
ueli usraschte isch öppis anders!
häsch du eigentlich au mal nach eme grupperebatt bim zug gfrögt? ich ch suscht morn mal uf em bahnhof fröge, da ich eh döt verbi muess(leiterkurs)
Pablo chumsch du jezt eigentlich oderchumsch nöd!
hey jungs aso zug und bus glich tüür, aso sinder chli gschiibet... glich schnell ja, aber sicher ned glich tüür, aso wenn mer wend spare gömmer mit em auto, aber wie bringemer eigentlich eusi boot uf berlin, isch das im flüger inbegriffe(ueli?) ?????
aso mir isch glich, hauptsach 1 stund vor em 1. spiel dete.... nei joke... aber klappt hoffentlich scho!!
neklan
16-01-2004, 02:06 PM
mit CityNightLine wuers ois momentan 202.- pro person + kajak choschte... aber zrugg gits no es problemli...
weiss es ebe nonig. muess denn so öppe 1 bis 2 wuche vorher entscheide ob is schaff.
zum glück muess ich nöd mit eu reise ihr chaote :bang:
also ich hoffe ihr schaffeds trotzdem bis perlin, denn wenn mer sini reis nöd plant landete mer entweder im tessin anstatt in andermatt oder eifach in Rom (will alli weg führed nach rom...)
hägar der schrekliche
händ ihr entschide wie ihr reised?
wie isch andermatt gsi? **7**
Hey Jungs was gaht jetzt ab
Ueli: was isch weg em flug isch überhaupt na möglich zum bueche
Neklan: Isch na möglich zum bueche, bisch geschter na verbi gange...
(namal meri fürs organisiere ihr beidi...)
aso ich bin ab morn i de feire, all wo schuel oder schaffe mönd, sorry ....
bin in Arosa am boarde....
gruess pipo
hey neklan,
bin extra namal so spat is internet, well ja gseit hesch, tuesch es geschter na ine... aso wär froh, wenns mer na per sms oder öppertem chöntsch säge wo mir das ufs natel chönt schicke, danke nek
gruess us em thurgau
aja i genau 18h bini in arosa YYEEEEEEEESSSSSSSSSS
(zum glück mit ruggepanzer+helm)
uilly
04-02-2004, 02:18 PM
nume afänger und angschthaase fahred mit ruggepanzer und helm...isch öppe s'gliche wie eine wo mitere paddlerjagge und eme behindereteheimhelm polo spielt!!! :headbang:
snobl
04-02-2004, 03:18 PM
mir dörfed aber au nöd die susis vergässe wo im summer
mit paddelschueli paddled!! aja, sind glaub die wo zengland
spieled und det verweichlicht worde sind!
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.