PDA

View Full Version : video

Pixi Inzaghi
15-12-2003, 01:23 PM
hej alle..

har nævnt det før men nu gør jeg det lige igen..

Clyde har fået lavet video også fra em i Irland..

den er lavet af et "filmselskab" som hedder Blackdflash videoes, og er optaget med tre kameraer..
Båndet inderholder forskellige snapshots fra div kampe.. højdepunkterne fra semifinalerne i herre og begge finaler (herre/damer) i fuld længde..
endvidere har jeg købt båndet som clyde selv har filmet indeholdende den fulde længde af semifinalerne samt samtlige de danske kampe.. kvaliteten er selvfølgelig ringere men stadig så god at man kan følge med..
til interesserede kan jeg fortælle at kampene på blackflash består af følgende kampe
Herre finale: Tyskland-Holland
Semi:England-Holland og tyskland-Frankrig
Damefinale: Tyskland-Holland

prisen for det hele med forsendelse mm er 370kr..

pixi

AsgerS
05-01-2004, 01:45 PM
Jeg har 3 ekstra videoer med semi og finalekampe.

Godt nytår, Asger.

jacob11
07-01-2004, 12:40 PM
Hej flinke rare Asger :wavey:

De der videoer, er det nogen man kan låne ?? pretty please :D

Vi meget fattige studerende har ikke råd til at købe clydens ting og sager :waah:

Rigtigt godt nytår til Jer alle sammen:hump:

AsgerS
08-01-2004, 12:14 PM
Fattig? Kører du ikke rundt på en cykel til 50.000?
:gun: Båndene koster 190 kr, og jeg vil gerne af med dem :p
Få din rige klub til at købe et :thumbup:

jacob11
08-01-2004, 01:56 PM
jeg er altså fattig.....at være på SU er ensbetydende med at være fattig, man må se kendsgerningerne i øjnene :)

men jeg kunne da være interesseret i et bånd....hehe

du har ikke noget med Danmark??

Lang
08-01-2004, 06:25 PM
jeg vil i hvert fald gerne købe et... :ninja:

jacob11
08-01-2004, 07:10 PM
ja ja ja..... jeg vil da også lige købe et så :D

Det kunne man måske lære lidt af :stupid:

Vi ses

AsgerS
09-01-2004, 05:27 PM
Det er godt drenge. Jeg vil se om ikke jeg kan brænde et par gode klip på en cd. Så kan I få det med.
Jeg går og leger lidt med noget af det video jeg har optaget igennem årene, men er ikke helt tilfreds med kvaliteten af digitaliseringen. Jeg går også og brygger lidt på noget der kan bruges til instruktion. Det har jeg lovet mig selv (og næsten Troels :-)

Asger.

nix
12-01-2004, 10:23 AM
Jeg giver jacob så ret... Man er fattig når man lever af sin SU, det er faktisk så vildt at vi lever på grænsen til fattigdom... Derfor synes jeg at i skal send alle os der er på SU en lille medlidenhedshilsen...

AsgerS
12-01-2004, 01:34 PM
:waah: :waah: :waah: :waah: :wavey:

jacob11
12-01-2004, 08:11 PM
Tak Jannik.....

Det er godt med lidt støtte.... vi fattige må stå sammen :cool:

Vi ses

SanneJ
13-01-2004, 08:57 AM
Enig! Det vil jeg gerne tilslutte mig :cheers:
Så hvorfor ikke lave en klub for alle på SU, hvor man kan sidde og have medlidenhed med sig selv :guns: :guns:
Men hvad er idéen med at prøve at opnå den store medfølelse fra en arbejdsløs Jacob? tsk tsk :rolleyes:

jacob11
13-01-2004, 09:45 AM
Arbejdsløs???.....Øhhh???

Jeg er studerende og arbejder hårdt ved siden af mit studie ! :guns:

SanneJ
13-01-2004, 12:35 PM
Det var nu også dine ihærdige forsøg på medfølelse fra Asger jeg hentydede til ;)
Og med hensyn til dit hårde liv :worship: kan jeg for mit eget vedkommende kun sige, at jeg er glad for, at det er overstået :D

Pixi Inzaghi
13-01-2004, 09:37 PM
"smil sagde de. Livet kunne være meget værre.
Så det gjorde jeg. Og det blev det"

Klynk klynk over hele linjen.. hvem har bildt jer ind at det det er sjovt og nemt hele tiden :thumbdown
Velkommen til livet og glæd jer i stedet over at i har frisk luft i lungerne og penge nok til sprut og damer..

Uuuhha... jeg har altid haft lyst til at levere sådan en bredside..

Hæææ hæ :cheers:

pixi

SanneJ
14-01-2004, 08:18 AM
Ja, livet er en gave....
(det er bare synd den ikke kan byttes) ;)

Kraft
14-01-2004, 09:38 AM
Sprut og damer.... er alt andet ikke spildtid, som man prøver at udfylde???

-Kraft (ultra-light)

Jacob
14-01-2004, 11:09 AM
det undre mig lidt at der midt i alt det her klynken ikke en gang er nævnt, at i dog alle har tid og penge til at spille kajakpolo, så burde man vel være tilfreds :music:
Når bare man har en kajak og bold, så bliver det vel ikke meget bedre!!!

eller er det dig der har misforstået noget! :confused:

Nu må i tage jer sammen og træne læidt polo, ellers ender det jo med at os fra Århus vinder ligaen i år!!! :gun: