View Full Version : Billeder fra junior udvikling i Kalundborg
Jeppe
07-12-2003, 06:08 PM
Vi fra Kalundborg tog en stribe billeder fra i dag søndag, og de er nu på www.kalundborgroklub.dk, men kan også ses direkte her
http://home22.inet.tele.dk/jeppe/polo/.
Tak for den kanonstore opbakning til arrangementet. Det vil vi gerne arrangere igen en anden gang, men flere skal vi ikke være, hvis det skal være i vores lille 25 m svømmehal. :worship:
Jones
10-12-2003, 07:14 PM
Hey Jeppe
Super fedt, at billederne fra junior-arangementet er blevet offentliggjort...!!! Det er altid sjovt at sidde og kigge på! :bgrinhat:
Bare en skam, at hverken Andreas eller Immanuel kan tage sig sammen og komme i en kajak - men i stedet sidder og feder den i en stol ( i vandet! )... hehe :bgrinhat: ( jeg hentyder selvfølgelig til billede IMG_4300.jpg )
Men ellers nogle gode billeder - ser ud som om det var skide hyggeligt.. - en skam, at SIlkeborg ik er klar med en junior-afdeling...!!! :( :bang: :mad:
Hygge.... Jule-hilsner fra Jones! :cheers:
Jeppe
10-12-2003, 08:03 PM
Godt kunne tage sig sammen.
Nu har vi jo møde i morgen om at starte en mere lokal træningsturnering på SJælland, som skal spille på hverdagsaftner.
Og noget lignende kunne Odense, Flensborg, Middelfart og Silkeborg jo sagtens lave. Evt. også Århus og Holstebro. Men OK i har lidt længere afstande end os her på øen.
Og med hensyn til billedet, så er det vist nærmere omvendt. JEg synes at det er imponerende at det er lykkedes at tage et billede af dem, hvor de rent faktisk sad stille!! :bfire:
karina
19-01-2004, 01:31 PM
Hej Jeppe.
Hvis jeg ellers kunne finde ud af at sende i det her system ville jeg svare dig... har lige bøffet i det men prøver da bare igen :stupid:
Fede billeder fra weekenden - det var et rigtig godt arrangement. Vores "unger" synes det havde været både sjovt og lærerigt og de var mega tændte hele weekenden - undervejs hjem diskuterede de hvorvidt de kunne nå til træning i Fredericia kl 15 - pludseligt friske... (efter at have taget sig en skraber under teorien om eftermiddagen) :music:
Skønt hvis i arrangere noget lignende en anden gang - så er vi fra Fredericia/Middelfart i hvert fald friske.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.