View Full Version : mestre
Pixi Inzaghi
13-11-2003, 09:00 AM
Hem bliver danske mestre 2004?
Skovshoved
Silkeborg
Odense
Holte
Kbh
Jacob
13-11-2003, 09:11 AM
Du Pixi!!
jeg kan ikke forstå at vores total nye og unge hold fra århus ikke er med i din poll! vi sørgede for at Århus blev i det bedste række(selv om det vidst ikke var muligt at rykke ned :rolleyes: ), og næste sæson banker vi jer alle sammen (se selv) :matrix:
nej for at være seriøs så tror jeg at skovshoved ta den igen næste år, med det rimlig stabile spil de har vist i år, så skal der noget stort til, hvis de ikke skal vinde næste år..
Håber på mange gode kampe næste år....
SanneJ
13-11-2003, 10:17 AM
Én stemme til Silkeborg.... hmmm.... Det er da godt du selv tror på det Pixi ;)
Jeg tror nu også det bliver mere tæt løb mellem kvinderne næste år :guns: Men det glæder vi os til :hump:
Håber også, at der kommer flere damehold, så vi kan få nogle flere kampe :cheers:
Simon Bach
13-11-2003, 12:04 PM
Ja jeg stemmer altså på os selv :hump:
Life is short paddle hard !
Simon
jacob11
13-11-2003, 06:25 PM
:silly: det er da sjovt at SR vinder på meningsmålingen......
men hvormange skovsere er det også lige der lever her inde på det her forum????
Lidt flere end fra de andre klubber ...... ik'???
Men lad os nu lige se, hvad der sker i 2004.....
Det bliver et spændende år, det ved jeg......et godt år.......et lækkert år......et dejligt år..... :p
og Pixi......hvorfor er Århus ikke med ????
det forstår jeg heller ikke !
anyway.... jeg glæder mig til næste sæson, selvom jeg nok ikke kommer til at spille så meget :mad:
Vi ses
Jeg må dog indrømme at jeg også kom til at stemme på SR - hvorfor mon?? Men noget helt andet er sølvmedaljen, som helt sikkert falder til Odense.
Hos damerne tror jeg dog at de nye piger i odense bliver svære at slå..... for **** ikke at snakke om juniorerne :guns:
Hvorfor skal du ikke spille Jacob??
I øvrigt er det meningen at du skal stemme på dem du tror der vinder, ellers kunne du jo bare have medlemmer for hver klub op.
Jeg glæder mig også meget til at komme i gang efter et noget skuffende år. Forhåbentlig kommer vi med i slutspillet til næste år.
Er der egentlig fastsat datoer for det nye år??? Kommer det til at forløbe på samme måde. En af mine venner fortalte mig i øvrigt at man kan spille på den italienske lige i canoapolo på nettet. Jeg ved ikke om han tager pis på mig, men det er da for svedigt hvis man kan.... :lepr:
freds
jacob11
13-11-2003, 07:42 PM
jeg skal da også spille næste år ..... men lidt mindre, og jeg får nok ikke til til så meget træning pga uddannelse :waah:
hvis jeg kommer ind hvor jeg gerne vil går der mindst 4-5 år inden jeg ser dagens lys igen:-)
Jeg ville jo gerne starte på den kedelige cand.merc.aud ....revisor haløj ..... meget trist, hvis det går ud over kajakpolo.....
Jeg vil gøre alt for at komme med til så mange polo stævner alligevel :cool:
Ses
SanneJ
14-11-2003, 07:05 AM
Kære Jacob.
Uddannelse er noget opreklameret fis :hump:
Brug du hellere tiden på at spille polo :worship:
mvh Sanne (som skal aflevere speciale om to uger :bang: :bang: )
jacob11
14-11-2003, 10:17 AM
helt enig.....hvad skal vi med det :rolleyes:
jeg ville da meget hellere spille polo hele tiden :worship:
held og lykke med specialet !
vi ses :wavey:
Mai-Britt
14-11-2003, 06:02 PM
Det kunne være rart at spille polo hele tiden, men i vintermånederne er vi jo begrænsede i udfoldelsesmulighederne i.f.t. kajakpolo (så sjovt er det heller ikke at spille kajakpolo udenfor om vinteren). Så DERFOR....
bør du i stedet begynde at spille lotto. Sanne og jeg har netop aftalt, at vi bliver lottomillionærer og bygger vores egen kajakpolohal med FASTE mål..... :bgrinhat:
Indtil da er det nok et meget fornuftigt valg med en cand. merc. aud. - aud'ere er der altid brug for - i op- og nedgangstider. :twocents:
Hilsen 'den småbitre IT-konsulent'.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.