View Full Version : Odense-København i TV
Jacob
04-11-2003, 08:21 AM
Så har der været polo i tv igen, hvis folk ikke kan tage tv2 fyn eller bare ikke så det, så kan de finde det på denne adresse www.tv2regionerne.dk man skal bare finde tv2 fyn's arkiv og kigge under man d. 3/11 og se programmet "vaders og laksko" og så bare nyde alle Anne-Mette's mål... :guns:
:welcome: in telly
SanneJ
04-11-2003, 09:32 AM
Fantastisk indslag :D (så det godt nok uden lyd, så jeg er ikke helt klar over hvad det er for alternative mennesker der findes på fyns land jvf. starten af indslaget :rolleyes: ). Læg også mærke til vores super juniorspiller Andreas` fine håndtakling af en københavnerspiller, hvorefter han elegant lægger sig klar til endnu en takling af den stakkels spiller :guns: Sådan skal det gøres :thumbup:
Der var også et lille indlæg igen i TV2-sporten mandag morgen.
Man så lidt af Skovshoved-Silkeborg kampen. dvs. man så konstant Silkeborgspillere blive håndtaklet... men sådan var hele kampen vel også... ;)
Tak til Odense for et rigtig godt stævne og fantastisk mad :cheers:
Pixi Inzaghi
04-11-2003, 10:04 AM
Hææ hæ sanne..
tjaa..
måske, men hvad billederne ikke viser i situationen hvor jeg bliver ulovligt dyppet er at på det efterfølgende frikast laver vi mål men det duede jo ikke at vise så det er blevet klippet væk.. Men det er rigtig. det ser da helt sikkert ret godt ud :)
Pixi
JonasJFL
05-11-2003, 01:57 PM
Hej :wavey:
Tak for at du skrev hvor man kan se klippet, jeg gad nemlig rigtig gerne se det.
Det var et vildt fedt stævne. :matrix: ( to hold der kæmper mod hinanden)
Hilsen
JonasJFL
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.