PDA

View Full Version : Polohøring

HIM
03-11-2003, 10:00 PM
Til alle klubber der har polo i en eller anden form.....

Syntes det lyder lidt tamt at der p.t. kun er tilmeldt 6-8 personer, og ikke klubber til polohøringen. Kom nu ud af busken alle jer der bruger polo på den ene eller den anden måde derude.... også selvom i ikke ønsker at deltage i turneringer el.lign. Hvis vi skal have polo som en fremtidig sport, er det vigtigt vi får et så nuanceret billede som muligt, specielt i forhold til støtte fra forbundet etc.

Det mindste vi klubber, der deltager i diverse turneringer i løbet af året, kan gøre er at deltage på høringen. Specielt over for forbundet og resten af omverdenen, vil det se en anelse useriøst ud, hvis ikke man dukker op til denne høring, der netop har vores fremtid på menuen.....

HH

Anne-Mette
11-11-2003, 09:16 AM
Kan det passe, at der kun er 5 klubber, som gider deltage i polohøringen? Nu har vi chancen for at blive hørt og taget alvorligt, så er det mindste vi kan gøre da at møde op og deltage i debatten. Vi skal alle være med til at præge udviklingen - gider I ikke det, hvorså skal DKF så bekymre sig om polo?
Kom nu, få jer meldt til....
Din klub kan deltage med 2 representanter.
Håber I får jer meldt til hurtigt. Det er sidste frist for tilmelding i morgen - og høringen finder sted i Odense d. 19.11. I kan evt. arrangere fælleskørsel med naboklubberne, så bliver det ikke så dyrt!
Anne-Mette, Odense

jonas88
11-11-2003, 03:39 PM
Jeg syntes også det er fordårligt at der kun er så få tilmeldninger til polohøring!!!

Hvem kommer egentlig? :stupid:

Jonas88, Flensborg

nix
11-11-2003, 07:50 PM
silkeborg kommer i hvert fald

JonasJFL
12-11-2003, 04:55 PM
Der er da brug for at så mange som muligt kommer til polohøringen!!!!!!
Så vis DKF at der faktisk ER folk der interesserer sig for sporten, så den også kan forblive i Danmark fremover med DKFs støtte!!!!
Så bliver vi alle sååååå glade :drunk:
og har også en god grund til at træne videre
:barbell:
Ellers bliver vi måske alle sammen kede af det :waah:
Hilsen
JonasJFL

Mai-Britt
12-11-2003, 05:26 PM
Skovshoved kommer med klubbens formand samt Hans-Henrik. Der ud over kommer jeg med viden fra landsholdsarbejdet samt dommerudviklingen.

Asger.

jacob11
12-11-2003, 06:13 PM
K-polo stiller også med 2 deltagere
Jesper & Mette :p

Møns
16-11-2003, 09:50 AM
Århus er også på med 2 stück

Christen Ravn
25-11-2003, 11:39 AM
Jeg glæder mig til at høre om resultatet af kajakpolohøringen i Odense sidste onsdag!

Der står ikke noget på DKF's side - har I hørt noget?

HIM
26-11-2003, 09:00 AM
Der blev da fundet nogle fælles linier over forskellige emner.... såsom hvor meget bredden skal fylde i forhold til landsholdet til næste år.....

men var lidt skuffet over den store mangel på klubber.... og indstillingen hos nogle af de klubber der var til stede.... nogle var der kun for at lytte.... ikke det store indput.....

jonas88
26-11-2003, 01:55 PM
Hej Him!!!

Der er måske kajakpolo er en meget ny sport. Måske ville de bare høre med der bliver arbejdet med indenfor kajakpolo.

Fra min klub har jeg hørt at mødet skulle have været skide godt og en stor succes.

Men mere fik jeg så heller ikke at vide...

Ses,
jonas88

AsgerS
28-11-2003, 11:44 PM
Som jeg forstår det, var det primære formål med mødet at klæde DKF på til at tage de rigtige politiske beslutninger. Dvs. målet var ikke nødvendigvis at mødet skulle skabe konsensus omkring fremtiden. Derfor er det nok svært for os deltagere at vurdere effekten af mødet.
De fremtidige politiske beslutninger vil vise om vi med succes har formidlet nogle af ønskerne og visionerne for poloens udvikling.

God vind, Asger.