PDA

View Full Version : Junior-spiller inda house!

Jones
03-11-2003, 11:15 AM
Hey allesammen.. :wavey:

Så har han lavet en profil på canoepolo!!
Den omtalte er Jonas Bak, fantom-talentet i form af en junior-spiller - fra Silkeborg! :headbang:

Der går nok liiiige lidt tid inden jeg finder ud af hvordan det hele hænger sammen, men jeg ska' nok prøve at hitte ud af det! :rolleyes:

Tak for et godt stævne i Odense, og tillykke til medaljemodtagerne.. Det var fortjent..! :)

Vi ses til næste stævne!

-Jones

P.S. Lige en ting til Asger (Skovshoved).. haha, har du set, at lige præsis den situation hvor du skubber mig rundt, kom med i TV2 sporten.. typisk! :bang:
-men ret grineren egentlig :D

nix
03-11-2003, 02:29 PM
NU kan det være nok...
Jeg gider ikke høre på at det kun er Jonas der er juinor, det er jeg sgu også...

Folk sidder altid og siger:
Ohhhh ham Jonas er kun junior og så er han så vild sej at han kan spiller med på liga-holdet, lad mig lige sætte nogle ting på plads mens tid er...
JEG ER OGSÅ JUNIOR!!! (så i skal også sige at jeg er sej og MEGA cool ect.) Dog er jeg kun junior et par måneder endnu men det spiller da ingen rolle...

Nu kan jeg så sidder og vente på at der kommer et reply hvor der står tudefjæs, whine, piv piv piv, ect
BUT I DONT CARE... BRING IT ON!!!

Lang
03-11-2003, 06:19 PM
Der kommer ingen dumme kommentarer fra mig nix. Jeg er sgu også kun junior. Ham den lille beckham-wannabe skal ikke tro han kan komme og tage vores rolle.

Selvom Silkeborg ikke vandt noget i denne omgang er de stadig førende udenfor banen med både Beckham og Justin Timberlake (pixi) som de store undomsikoner.

Jeg så klippet i morges. Det er flot at fotografen har fået både justins og beckhams rulletur med. Ærgeligt at det var det bedste han kunne finde med disse to, men medierne vil jo have de to idoler med.

Derudover har der lige været et klip på tv-fyn. Mest med odenses damekampe. Det var ganske udmærket, det ser bare utroligt langsomt og amatøragtigt ud på tv i forhold til når man selv sidder og kigger på det. Det er lidt ærgeligt. Dette gælder ikke kun damerne, men også de andre kampe.

efter kun at have deltaget i 3 af 5 stævner i år glæder jeg mig meget til at komme i gang igen. Forhåbentlig med et stabilt hold så der kan ske noget udvikling i forhold til de sidste par års stilstand i troense. Vi håber i øvrigt at kunne gøre et nyt juniorhold klar til næste sæson. Nu må vi se om det lykkes.

freds

AsgerS
03-11-2003, 06:46 PM
Vel mødt. Og Nix, er det virkelig rigtigt at du er blevet junior. Jeg troede **** ikke du var så gammel... :eek:

.. Det var det bedste jeg kunne finde på.. sorry.

Jeg har desværre ikke fået set tv-klippene. Ærgerligt hvis de ikke er så gode, men stadig fedt at vi kom i primetime tv

Lang
03-11-2003, 06:52 PM
De er ikke dårlige, de er helt ok. Det ser bare mere langsomt ud end man selv oplever det når man spiller. Sådan har jeg det altid når jeg har set nogle klip af kajakpolo på tv. Det ser ud til at være på et lavere plan end det egentlig er, men egentlig er det jo stadig et lavt plan i DK.