PDA

View Full Version : hjelme

Pixi Inzaghi
20-10-2003, 10:01 AM
Hej

Tøserne i silkeborg efterlyser hjelme fordi de er trætte af de fantastiske Jofa/Bauer hjelme fordi man ikke kan tage læbestift på gennem visiret..

Har sagt til dem at det næppe er tilfældet og at de nok bliver nød til at købe dem igennem min goe ven Hendrik Bretzke
Men hvis der er nogen så skriv lige, ik..

Odensestævnet tegner til at blive det bedste nogensinde.. tror satantordenme det bliver godt

Simon Bach
20-10-2003, 10:11 AM
Hej Pixi,

Bliver der trænet i Silkeborg ? Eller bliver det lettere end normalt...

Life is short paddle hard !

Simon

Pixi Inzaghi
20-10-2003, 01:34 PM
Hææ hæ.. Ikke dårligt simon.. ikke dårligt..

Nej faktisk så går det rigtig skidt.. vi har mange spillere Herre/damer men med kun to timer om ugen i et 25m bassin er det svært at få noget ordentligt ud af det.. Prøver at lægge træningen sådan at de "svageste" får mest muligt ud af det.. Ellers så tar jeg til århus og træner sammen med dem og så træner jeg jo selvfølgelig hver dag på åen.. Rent personligt er jeg i rigtig go form faktisk..
Jeppe er taget ud at rejse så han efterlader jo givetvis et kæmpe hul angrebsmæssigt som vi ikke kan fylde ud desværre..
Rent forsvarsmæssigt er vi stadig det fysisk stærkeste hold (et eller andet skal vi jo klamre os til for at holde moralen i hævd. :):) men det kan man jo ikke bruge til noget som helst hvis man alligevel bliver flyttet af lettere spillere og lukker mål ind..
Men der er ingen der er uundværlige.. vi må bare ligge vores spil an på en anden måde hvilket jo i sig selv gør det rigtig interessant og højner udfordringen..
Vi ligger nr to i ligaen og der vil vi også gerne slutte selvom det blir mere end svært.. Vi vil gi alt hvad vi har i os og hvis det kun rækker til en 4.plads så må det jo være fordi de andre bare er bedre end os, og det må man jo acceptere..
vi vil i hvert fald gøre vores..

See ya

Pixi

hanne
21-10-2003, 01:49 PM
Hvad søren Pixi ?!!! :eek:
Sikke en omgang selverkendelse ! - Hvad er der sket ???
Så beskeden plejer du da ikke at være, men det klæder dig !

Glæder os til at se pigerne igen !

Hanne :bunny:

Pixi Inzaghi
22-10-2003, 09:48 AM
Hææ hæ :)

Ja jeg ved ikke hvad der er sket med mig.. Det må være noget med lyset og sådan noget :rolleyes:
Men ta ikke fejl af at jeg absolut tror på at vi kan tage sølv!!

Fight the power!!!

jacob11
22-10-2003, 08:38 PM
:rolleyes: hmm.... sølv....
Tja, nu må vi se......
I mangler Jeppe.....
:waah: Jeg er skadet..... :bang:
hmm....
Det bliver spændende!!!

:cheers: men jeg glæder mig til at se alle jer polo-psykoer....det bliver hyggeligt :viking:

Ses :silly:

AsgerS
22-10-2003, 09:29 PM
For lige at vende tilbage til læbestiftproblematikken:

Hvis tøserne gerne vil se godt ud, skal de nok have en af Lennies hatte. De er lidt mindre end Henriks. Til gengæld er de lettere bekostelige. Anne-Mette padler med en.

Jacobs udtalelse om at han er skadet..... Efter at Snedig-Lennie er begyndt at sætte kasserne ind fra midten har det vel ikke den helt store betydning for Kbh.... Jeg morer mig dog over at du bruger dine smileys således:

" :waah: (tudefjæs) Jeg er skadet :bang: (jeg gjorde det mod mig selv...)"

:p Asger.

jacob11
22-10-2003, 09:38 PM
jeps jeg er et tudefjæs :) sådan er det bare !

Skadet... hmm...tja.... lad os nu lige se om ikke jeg bliver bare lidt klar :rolleyes:

min deforme tommelfinger burde vel være næsten "normal"...eller som før inden d. 1-2 :eek:

Og ja :bang: jeg dummede mig.....mine motoriske evner er ikke helt hvad de burde være :bfire:

Jeg har faktisk lige fjernet forbindingen.....den begynder at ligne sig selv..... godt nok ca. 3 gange så stor som den plejer....men det går frem af :karate:

kunne du ikke tage noget at det der super carbon-måtte med til Odense ???

Vi ses