PDA

View Full Version : Tilskud fra Børne-bredde udvalget...

Peter(Holte-DK)
08-10-2003, 06:12 PM
Hej Alle

Det er kommet mig for øre at Børne- og Breddeudvalget har afsat penge til kredsenes regionale breddepoloaktiviteter, men at der ikke er en eneste kreds der har ansøgt om midlerne.
Se at få jeres respektive kredse i gang, så kan der f.eks. holdes regionale samlinger, dommerkurser mm.

Der skal gøres noget for bredden ellers skrumper kajakpolo sporten ind til ukendelighed. Der er mange klubber der ikke deltager i stævner både på sjælland og i jylland, som er interesserede i noget mere polo. Dvs. interesserede i en hjælpene hånd og måske lidt træningssamarbejde.

Det er de etablerede klubber der skal gøre forskellen, ikke de nye klubber. Dette er en opfordring til alle liga-spillere i Danmark!!!

Venlig Hilsen
Peter Sørensen (Holte)

jonas88
09-10-2003, 01:53 PM
Hej!

Her på Jylland er der ikke megen kajakpolo. :confused: Heller ikke stævner.
Vi fra Flensborg Roklub har prøvet at lave et lille kajakpolostævne til nogle uaffarende kajakpolohold. Vi havde inviteret Haderslev, Ribe og 2 andre hold fra Flensborg. Haderslev og Ribe ville give besked. Der kom bare ingen, og vi kunne heller ikke få fat i dem. Til sidst kom der i alt 9 folk hvor der var 7 folk fra Flensborg Roklub. Selvom vi havde fået besked at der var flere der også kom.
Vi lavede så istedet for en kajakpolotræningdag. Det var godt nok sjovt at få spillet 5 timer i træk, men det er erligttalt ikke ret fedt at blive taget pis på sådan en måde.

Vi vil helt klart deltage i flere kajakpolostævner. Hvis der bare var nogle i nærheden!

Ses, Jonas88

SanneJ
10-10-2003, 07:58 AM
Hvad med at tage jeres hold med til danmarksturneringen i Odense? :hump: Kajakpolo er en lille sport i Danmark, så der vil altid være en vis transporttid, men Odense er vel ikke så langt væk :confused:
Der vil være rig mulighed for at møde og skabe kontakt til det ganske danske kajakpolofolk :wavey:
Som uerfarent hold vil I muligvis møde hårdere modstand end I er vant til, men der er ingen grund til at miste modet af den grund. :barbell: Det er også utroligt lærerigt, og det er min erfaring (efter at have spillet et års tid), at det helt klart er gennem masser af stævner man udvikler sig mest som spiller.
Så jeg håber I har mulighed for at dukke op :welcome:
Og ellers bare klø på med træningen :matrix:

~Sanne, Skovshoved

jonas88
11-10-2003, 08:58 AM
Ok SanneJ

Det vil jeg foreslå klubben.

Hvornår er danmarkstuneringen i Odense?

Ses,

Jonas88

Anne-Mette
11-10-2003, 09:39 AM
Hej.
Stævnet i Odense er d. 1.-2. november, og du kan finde invitationen på canoepolo under tråden "invitaion til..."
I skal være hurtige med tilmelding, da det skal gøres 14 dage inden turneringen.

Der spilles i 3 rækker for herrer, og i C-rækken er der fri tilmelding. Alle kampe i c-rækken spilles lørdag. Det vil være fint for jer at deltage der. Vi deltager selv med mange nye spillere i den række. Lørdag aften vil der være spisning, hvor der er god mulighed for at få nogle gode kontakter til andre klubber.
Vi håber at se jer i Odense. :hump:

Ring gerne hvis du har nogle spørgsmål om stævnet.
Mit tlf. er 66178016

vh Anne-Mette, Odense

jonas88
11-10-2003, 10:16 AM
Hej!

Kan man godt selvom man ikke har været med til de andre danmarkstuneringer tilmelde sig. Jeg regner med vi kunne stille op med enten et junior eller herre gruppe-C hold. Måske endda begge. Kan man godt lave med ved en danmarkstunering selvom man har et svensk eller tysk statsborgerskab. Eller er det bare klubben der skal være dansk.

Ses, Jonas88

Anne-Mette
12-10-2003, 12:53 AM
Hej.
I både junior og herre 1.div. (C-række) er der fri tilmelding. Det vil sige at man kan komme til et enkelt stævne og at man ikke behøver at deltage i hele turneringsrækken. Stævnet i Odense er det sidste i dette års danmarksturnering.
Regler vedr. statsborgerskab kan du læse i reglementet for danmarksturneringen, hvor alle stævneregler i øvrigt er beskrevet. Det kan være nyttigt at læse det igennem inden stævnet. Du kan downloade det fra www.kano-kajak.dk
Samme sted kan du downloade spilleregler.
vh Anne-Mette