View Full Version : Hvordan laver jeg min båd??
jacob11
06-10-2003, 12:51 PM
:bang:
Snuden på min stakkels flåde er fuldstendig smadret :waah:, faktisk tror jeg at Asgers fine Flight er i bedre stand end min Wamp...... og jeg troede aldrig den ville svigte mig.
Derfor ville jeg lige høre om der var nogle kloge hoveder, som kunne give mig nogle fif til hvordan jeg griber sagen an.....
jeg ved jo at I andre er meget erfarne i at fikse Jeres både.
Er der også nogen der ved hvor jeg kan købe kulfiber-måtte?
Og hvad skal jeg bruge for at det bliver siddende på båden?
mine sidste reperationer var med kevlar og epoxy... det var ikke den store succes :stupid:
Hansi du havde også lavet din næse, og det så jo vildt godt ud. :worship:
Hvordan havde du gjort??
Tak!
Jacob :D
PS: I kunne jo også lige se min nye hjemmeside, hvis i har tålmodighed til det :-)......eller en hurtig forbindelse
:welcome: http://home20.inet.tele.dk/kajakpolo/kajakpolo3.html
fint nok tudefjæs, det er en flot side.
Webmasteren har desværre kun nået at lave en spillerprofil på en der hedder jacob, men han må være vildt dygtig med alle de fine ord der bliver brugt. "et godt skud", "en god forsvarsspiller", "et godt overblik", "fintemester" osv. osv.
det minder mere om definitionen på en super polospiller.
du har måske overdrevet bare en lille smule.
under afsnittet om landsholdet står der flg (sådan ca.).:
DK har været præsenteret ved flere internationale stævner, men det var først i 2002 ved VM at de fik mig med. Det er for fedt.
til gengæld glæder det mig at se Jacobs bud på polomoden:
en rash-guard og et par blomstershorts - se det er helt rigtigt!
jeg har åbenbart i flere år været trendsættende indenfor polomoden, mens I andre hænger lidt bagefter. Men efter at I har set polokollektionen for efteråret må I se at komme igang drenge. Jeg ved at pixi allerede er kommet med på vognen.
vi ses for en gangs skyld til stævnet i odense :matrix:
held og lykke med båden :wavey:
freds :music:
jacob11
06-10-2003, 02:12 PM
Når nu ingen andre syntes at jeg er go' , så er det vel ok at jeg selv syntes det ik' :waah: :guns:
Trendsetter??? :silly:
Nu ikke for høje tanker om dig selv......
Bare fordi du har badeshorts med blomster på, skal du ikke tro at du er noget :)
Og hvis du lagde mærke til det så dikterer moden GULE blomster.... ikke røde, derfor glæder jeg mig til at se om moden følges til stævnet i Odense :)
Dog skal jeg lige have ordnet min båd først, ellers må jeg jo spille i den nye :gun:
ses
Jacob
PS: de andre profiler på min side er på vej, de er faktisk lavet, bare ikke uploadet endnu.....men de er på skolen! :bang:
Ha gule blomster er intet problem for mig, glæd dig. Selvfølgelig har jeg gule blomster :bgrinhat:
Jeg håber virkelig at du får lavet din båd. Det ville bare være pisseirriterende at skulle sætte sig ned i sådan en helt ny båd. Det er godt nok synd for dig at du nu ikke kan bestemme dig for at spille i den gamle eller den nye. Hvilket dilemma. Giv mig den nye så er der ikke så meget at tænke over.
Jeg kan ikke glemme at du ikke troede jeg havde gule blomster.... gule blomster er jo totalt in....
ses :barbell:
Pixi Inzaghi
06-10-2003, 07:20 PM
Jeg indrømmer jo at frederik har fået mig med på vognen.. Nu vil jeg til mit forsvar sige at det er i orden at efterligne en superstjerne..
Landstræneren har jo op til flere gange sagt at frederik er den spiller i danmark med den bedste kasteteknik.. Endvidere har han jo perfekt teknik når han turner.. Dette er også taget fra Landstrænerens mund...
Og så er han jo det danske svar på David Beckham i sin færden uden for banen..Et ungdomsikon...
:D :barbell:
jacob11
06-10-2003, 07:25 PM
HAALLOOOOO??
glemmer vi ikke lige problemet.....ja min båd :mad:
Jo Frede er en STJERNE :worship: ....
men min stakkels båd, hvad med den hva' Pix???
Har du nogle ideer ???
AsgerS
06-10-2003, 09:26 PM
:wavey:
1) fjern bumperen
2) slib forsigtigt ind til den rå fiber. (det giver en overflade med ordentlig vedhæftning.
3) rengør og affedt overfladen (fx med acetone) og lad den tørre.
4) brug en lim der ikke har alt for kort tørretid. Ellers bliver den typisk for "fed" og trænger ikke ordentlig ind i overfladen/ lappen.
5) dæk området med lim og læg fibermåtten på. Kanten af lappen skal gå helt op til bådens samling. (Brug et eller flere lag efter behov)
6) tryk lim ned i fiberen fra ydersiden med pensel eller rulle. Sørg for at vævet er ordenligt mættet.
7) den jævne overflade kan opnås ved at lægge et lag plast, fx køkkenfolie over overfladen og tape det fast under tørringen.
8) slib og voks
Hvis man virkelig vil kæmpe for resultatet kan man varme emnet op før limningen eller under tørringen, men jeg mener generelt ikke det er besværet værd....
Og hvis du virkelig mener din båd er mere smadret end den legendariske Flight bytter jeg gerne :D
Og Ps. Jeg har noget kulfibervæv du kan købe. Det er vist nemmere end at købe en hel m2.... og det passer vist også til din gamle båd? Det koster ca. 500 pr. m2 Jeg vil helst ikke af med mit kevlar/ kulfiber-væv da drengene fra SR snart har brugt mit lager :p
jacob11
07-10-2003, 05:58 AM
Super ....jeg jeg vil meget gerne købe noget af det der kulfibervæv... :)
jeg ringer lige :wavey:
snakkes
Simon Bach
08-10-2003, 08:07 AM
Homo'er så spil dog i plastik hvis der skal være så meget brok ! :sleep:
Vi ses i Odense :cheers:
Simon
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.