View Full Version : Kampioenschappen te Ieper
Revenge
25-09-2003, 06:27 PM
Yupse,
Geen reacties over de kampioenschappen die er geweest zijn in Ieper?
Sterke prestaties van de twee Belgische ploegen? of niet?
Groeten.
:matrix:
rainer
25-09-2003, 09:38 PM
ja proficiat goed gedaan jongens ,
vooral de paddel geeft goed gespeeld een 8tste plaats is schitterend voor een belgische ploeg .. ook veurne geeft het goed gedaan enkel jammer van een moeilijke poule ..
wel spijitg dat er geen duitse clubs waren ! ik denk dat liblar het deventer vrij moeilijk kon maken ..
greetz rainer
Revenge
26-09-2003, 05:24 AM
Yupse,
Moelijke poule van Veurne, zou ik nog niet durven zeggen, DP zat ook in een zware poule, en als je de eindresultaten bekijkt, alle ploegen die in de poule zaten van DP zijn ook nog voor Veurne, dus zo moeilijk zaten ze nu ook weer niet hé.
VB;
DP wint met 5 - 2 tegen Friends of Allbonby ' x ',
De Friends of Allbonby spelen dan tegen Groningen en winnen daar met 4 - 3 tegen, terwijl Veurne verliest met 6 - 3 verliest van Groningen !
ander vb:
Veurne verliest met 5 - 0 van Pro Scogli Chiavari, terwijl DP maar nipt verliest met 3 - 2 van bovenstaande ploeg!
En volgens dat ik hoorde was DP maar met 5 spelers terwijl Veurne daar was met 8 spelers !
Groeten,
Revenge.
Djorre
26-09-2003, 08:39 AM
Wat was je vraag eigenlijk juist, Bjorn?
idd. wij hebben slecht gespeeld en jullie goed.
ps. als je onder het doel ligt en er liggen geen wisselspelers achter je, dan zijn jullie idd met 5 ;), dat hoef je toch niet te horen zeggen van iemand, ff achterom kijken volstaat daarvoor.
Sportieve groetekes,
Djorre.
Sebi the Fin
26-09-2003, 11:02 AM
Inderdaad een bijzonder sterke prestatie van beide Belgische ploegen. Twee dagen op minder dan 500 m van elkaar doorbrengen zonder te vechten of zonder tussenkomst van een advocaat. Dat is nog eens nieuws!
Proficiat.
steven
30-09-2003, 10:38 AM
de wonderen zijn de wereld nog niet uit dan.
hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen????
rainer
30-09-2003, 10:59 AM
omdat ze niet tegen elkaar moesten spelen.... ?
of omdat het redelijk belachelijk zou zijn moesten 2 belgische ploegen tegen elkaar beginnen vechten op op zo'n groot tornooi ...?
greetz rainer :bunny:
steven
30-09-2003, 04:21 PM
ze zullen alleen durven vechten als er belgische ploegen in de buurt zijn hé.
die zijn dat toch al gewoon van hun dus kunnen ze hun nie belachelijk maken. (denken ze)
de mensen van deventer enz zullen nogal gelachen hebben als ze dp en veurne zien vechten en ruzie maken en nutteloos geld uitgeven aan advocaten.
goed bezig mensen "promo polo belgië" :thumbdown
anneke
01-10-2003, 07:18 PM
Zet het hier anders nog int groter en breder op hoe het er in België aan toe ga! Dan weet ineens heel Europa wat voor rot "pololand" we zijn! En dan verschieten er veel mensen van dat het polowereldje in België zo klein is!
Ja mannen goe bezig! :thumbdown :thumbdown :thumbdown
groetjes An
Als kleuterleidster moet ik mijn kindjes leren om elkaar te leren aanvaarden, leren samenspelen, leren iets verdragen van andere,...
Sebi the Fin
02-10-2003, 09:06 AM
Gelieve niet op de pianist te schieten.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.