PDA

View Full Version : Invitation danmarksturnering, Odense 1.-2. nov.

Anne-Mette
16-09-2003, 10:26 PM
Hej.
Så er invitationen til sidste runde af danmarksturneringen klar. Den kan downloades her på siden.

:welcome: Vi håber at se rigtig mange hold - også gerne nye hold.

Kampene forventes at starte lørdag kl. 10 og søndag kl. 9
Som det fremgår af invitationen skal de fleste hold kun spille en af dagene.
Alligevel håber vi, at I vil prioritere at deltage i fælles spisning lørdag aften, så vi kan få en hyggelig fælles afslutning på danmarksturneringen. :cheers:

For at kampprogram kan udsendes så hurtigt som muligt og uden at skulle ændres, så vær søde at overholde fristerne til gavn for alle. :gun:

Vi glæder os til at se jer i Odense
vh Anne-Mette

Anne-Mette
19-09-2003, 01:10 PM
Så afsløres lørdags DM-menuen.

Buffet m.
3 x kød: Oksemørbrad, kyllingelår og krydderglaseret kalkunfilet
3 x kartoffler: Krydrede kartoffelmåner, bagte kartoffler med hjemmelavet skinkefyld og flødebagte kartoffelskiver
3 x salat: Broccolisalat m. bacon, pastasalat m. pesto og coleslaw

100 kr. pr. pers. Ikke til at modstå vel!!

vh Anne-Mette

Anne-Mette
16-10-2003, 09:44 PM
Hejsa derude.
På lørdag (d. 18.10.) er det sidste frist for tilmelding/afmelding til vores danmarksturneringen i Odense. Samme dag er frist for tilmelding til spisning.

Vi håber alle vælger at blive hele weekenden, så derfor skulle det helst ikke blive et problem i forhold til madtilmelding, at gruppe-A herre holdene ikke ved hvilken dag de skal spille endnu.
Gør det sidste stævne til en weekendtur, hvor der også er tid/plads til at sidde på tilskuerpladserne og heppe på klubkammeraterne. :worship:
Vi ses.

Anne-Mette

Anne-Mette
18-10-2003, 09:31 PM
Hej.
Så er der dumpet rigtig mange tilmeldinger ind til stævnet. Det bliver en hektisk weekend med et meget stramt program - 23 hold og rigtig mange kampe!
B- og C- række herrer spilles lørdag. C-rækken spilles i 2 puljer. Junior, damer og A-række herrer spiller søndag. Endeligt kampprogram udsendes i ugen op til stævnet.
Nu skulle det være muligt at koordinere transport - og for de sidste at få bestilt overnatning og mad. Det er absolut sidste frist for bestilling tirsdag!!
Vi ses,
Anne-Mette

nix
19-10-2003, 12:08 PM
Silkeborg kommer med hele pivetøjet..

Pixi og jannik

Anne-Mette
19-10-2003, 01:41 PM
Jeg forstår ikke så meget af den overnstående besked. betyder det, at Silkeborg kommer med juniorhold også - hm. sådan har jeg ikke forstået tilmeldinegn fra Silkeborg?
Hvis det er en konkret tilmelding til mad, er jeg ikke lige med på hvilket antal der lige er underforstået.
Vil I maile mig en besked, jeg kan finde ud af på mailen, som bruges til tilmelding: am.jk@get2net.dk
HURTIGST MULIGT, tak
Vh Anne-Mette

nix
19-10-2003, 06:41 PM
undskyld.. næsten hele pivetøjet..

ikke vores rollinger desværre

jonas88
19-10-2003, 06:43 PM
Hej Anne-Mette!

Vi har tilmeld os og komme med!!! JUBIII :headbang:

Jeg glæder mig helt vildt. :)

Hvormange juniorhold har tilmeldt sig?

Vi ses :guns:

Jonas88 fra FR :bfire:

Anne-Mette
19-10-2003, 08:11 PM
Det ser ud til, at der kommer 4 hold i juniorrækken:
Esrum, Flensborg, Skovshoved og Odense. Der spilles alle mod alle, så det bliver til 3 kampe for hvert hold. Det er herligt, at der er kommet en ny klub med denne gang - velkommen til Flensborg :welcome:
vh Anne-Mette

jonas88
20-10-2003, 12:20 PM
Tak for velkomsthilsenen. :D

Jeg håber vi kan komme med til mange flere stævner. :thumbup:

Kajakpolo er et af de fedeste sportarter nogen sinde. :worship:
Bare det var lidt mere udbredt!!! :confused:

Hvor mange har egentlig tilmeld sig til C-klassen?
De spørger i klubben og glæder sig også helt vildt. :silly:

Ses så i Odense

Jonas88 :gun:

Anne-Mette
20-10-2003, 01:24 PM
I C-rækken er der 7 hold, som bliver inddelt i 2 puljer - seedet efter resultaterne fra sidste stævne. Holdene i c-rækken spiller mod alle hold i egen puljen og derefter mod hold med samme placering fra den anden pulje. Det vil sige at de får 3 eller 4 kampe afhængig af hvilken pulje man er i og afhængig af placering.

Der udsendes yderligere info samt kampprogram senest mandag i næste uge.

vh Anne-Mette

Pixi Inzaghi
20-10-2003, 01:38 PM
Hey Jonas..

Vil bare lige sige at jeg synes det er super fedt at læse dine indlæg som er gennemsyret af engagement og kærlighed for sporten :)
Det er frustrende når det hele ikke lige går som man gerne vil ha det, men så må man bare kæmpe for det..

Keep the faith brother

Pixi

jonas88
21-10-2003, 12:45 PM
Hej Pixi

Jeg syntes også, man skal kæmpe alt hvad man kan for sporten. Desværre er der ikke så meget i DK.
Men det skal nok blive til noget. :gun:

Vi her i Flensborg er faktisk godt igang med at opbygge kajakpoloen. :cheers:
Vi træner med vores tyskenaboklub, desværre 2 timer om ugen.

Vi har kun problemer med udstyr og at få tid i en svømmehal. :waah:
Haderselv har vist en fast tid. Det er bare lidt langt at køre, syntes klubben. :sleep:

Jeg syntes for sporten er man nødtil at gøre alt!

Ses,

Jonas88

P.S. Pixi. hvis du finder ud af noget med kørsel til juniortræf. Kontakt mig lige.

Anne-Mette
26-10-2003, 04:24 PM
Hej alle.
Så er stævneprogrammet til sidste stævne i Danmarksturneringen i Odense. Fedt at så mange kommer - og rigtig godt at vi bliver så mange til spisning lørdag - 104 munde at mætte.
Jeg har vedhæftet vigtig stævneinfo med bl.a. kørselsbeskrivelse og ikke mindst programmet.

Vi glæder os til at se jer til et forrygende stævne.

vh Anne-Mette, Odense

Anne-Mette
26-10-2003, 04:25 PM
kunne ikke lige finde ud af at lægge 2 ind under samme post...