PDA

View Full Version : Resultater

Allan E-K
15-09-2003, 06:10 AM
Er der nogen steder hvor man kan finde de samlede resultater for de forskellige kampe i forbindelse danmarkstuneringen. Herunder point tildeling og evt. kampprogram regler?

Mvh

Allan E-K, neptun

AsgerS
15-09-2003, 07:18 AM
Ja, ligeså snart forbundet modtager resultaterne lægges de på www.kano-kajak.dk Resultatet af de første tre runder ligger under kajakpolo/DT2003 i menuen til venstre. Samme sted kan du finde reglementet og spillereglerne.

Resultaterne fra det første finalestævne er endnu ikke lagt på, men jeg kan fortælle at Odense 1 slog Odense 2 på et sent langskud fra Henrik Møller. Odense fører dermed puljen om oprykning, da hverken Troense og Neptun jo var mødt frem :waah:

Hos Juniorerne ligger Odense stadig lunt foran Skovshoved, Skovshoveds damer vandt over København og fører dermed damerækken med 4 point før sidste runde.

I slutspillet om medaljer ligger det meget åbent mellem København, Silkeborg og Holte mens Skovshoved er trukket lidt fra efter et godt stævne med lutter sejre.
Som jeg husker det slog Holte Silkeborg men tabte til København (Efter en god og tæt kamp, hvor Holte blandt andet missede et straffekast, viste Lennart sin rutine med et 15m kast i de sidste sekunder af kampen.)
København tabte til gengæld til Silkeborg, mens Silkeborg blev besejret af Holte..... altså 2 point til Silkeborg, Holte og København!
Sådan husker jeg det ihvertfald, men vent et par dage, så er resultaterne sikkert på forbundets hjemmeside.