PDA

View Full Version : Godt stævne!!

Jacob
14-09-2003, 06:27 PM
Hej alle sammen!!
her i århus var vi enige om at det var et godt stævne, og fine omgivelser!(ihvert fald på den ene side :egypt: )

det var godt med nogle rigtig gode kampe :matrix:

Pixi du husker vel, at du solgte du kajak!
prisen vi blev enige om var vidst en enklt øl, men så skulle jeg også have din pagaj.. :guns: :twocents:

Vi ses næste gang....

bara lad være med at træne så vi vinder igen....... :headbang:

AsgerS
15-09-2003, 07:41 AM
Enig. Banen ligger rigtig godt og isoleret, og med solens gavmildhed var det et dejligt efterårsstævne!!
Jeg kunne se at der var meget arbejde for København og Holte, herunder specielt Peter i forberedelsesfasen. Tak på mine og mange andres vegne.

Jeg bemærkede noget specielt under stævnet, som jeg gerne vil anerkende offentligt:
På Holte's hold spillede de som sædvanligt hårdt. Men! Der var en meget klar linie i holdets spil. Som hold udmærkede de sig ved ikke at brokke sig over dommernes kendelser, ikke at råbe op for at få dommerens opmærksomhed, ikke at diskutere på banen samt helt at holde sig for hævnagter når der blev begået fejl imod dem. Jeg håber alle respekterer dette forsøg på at lægge en sportslig linie!
Samtidig beundrede jeg som altid jeres meget demokratiske udskiftninger. Det er helt sikkert måden at holde på de gamle og oplære de unge, selv om det hold der er på banen ikke altid er det stærkeste i nuet.

Generelt lagde jeg mærke til, at stævnet var det første, hvor der generelt ikke var særlig mange ukvalificerede afslutninger når de 4 tophold spillede. Holdene spillede generelt med større disciplin end tidligere, hvilket må være et tegn på at vi er blevet bedre til at spille som hold. Jeg tror helt sikkert det er et skridt fremad :thumbup:

Simon Bach
15-09-2003, 08:07 AM
Jeps godt stævne... respect Holte & København :worship:

Life is short paddle hard !

Simon

Becks7
15-09-2003, 08:29 PM
Ja..rigtigt sjovt og hårdt stævne!

Lækkert at se der kan mønstres 4 så gode hold i "unge" polo Danmark og der er ny hold på vej!

Synes det rigtigt set af Asger at der blev skudt på mål med måde i weekenden og det er da meget godt klaret når både Mads S, Jacob H, Langditance "Snigskytten" Asger S og undertegnede deltog.

Det kan jo skyldes flere ting, måske er vi blevet klogere eller også har vi bare glemt hvad den største ishockey stjerne nogensinde,Wayne Gretzky, sagde: You only miss 100% of the shots you never took!!!!
Det er squ da en cool indstilling...

At Asger fremhæver Holte kan jeg ik sætte mig ind i, men synes derimod at det er utroligt hvordan København altid formår at spille meget fair og utroligt sportsligt...godt gået!

Og synes også det er fantastisk hvordan de bliver ved med at ramme ind sjove forkortelser for deres Klub.
Først Frederiksberg kajak Klub = FKK, men det er også forkortelsen for Nudist kulturen = Frei Körper Kultur
...og derefter Københavns Kajak Klub = KKK
Men det endte hvis med at I kalder jer K-polo ikk?? For at fjerne evt. misforståelser ;)

Jeppe becks
----Use all your time on training
then you'll have all the time you need in a game----

jacob11
16-09-2003, 08:11 AM
Ja, super stævne, men hvorfor kunne vi ikke slå singapore??
Øv øv....
Næste gange bliver det rigtigt spændende, nu hvor K-polo, Holte og Silkeborg ligger lige!
Jeg håber på en masse gode kampe... uden hetz fra dommere :bfire:

Jeg lagde mærke til at det er vildt hårdt, at man udover at spille også skulle ordne praktiske ting og sager, og holde styr på vores juniorhold(som med lidt forstærkninger fra Holte, klarede sig rigtig godt). :eek: Efter vores første kamp var jeg færdig, det var som om jeg havde spillet 20 kampe....mindst, men det kan også skyldes familien Iversens dræbende tempo når de spiller polo :worship:

Det var også dejligt at se et Skovshoved hold, som endelig spillede på det niveau de bør....med alle de stævner i udlandet, burde I holde et lidt mere stabilt niveau...... måske er I bare flinke, så vi andre har en chance :confused:

:ninja: Tak fordi I har lagt mærke til at vi er nogle som skydder mindre end før, det er måske noget jeg må gøre noget ved.... jeg er gået for vidt.... jeg har ikke været topscorer på mit hold 2 stvæner i træk.... det er aldrig sket før :guns: :drunk:
:gun: Men pas på næste gang er alle på mit hold i HOPLA...så PAS PÅ :guns:

Vi ses

Jacob :barbell:

AsgerS
16-09-2003, 09:04 AM
med alle de stævner i udlandet, burde I holde et lidt mere stabilt niveau......
Kære Jacob. Jeg kan godt se at det er en skændsel, at vi har tabt den ene af de sidste 15 kampe i Danmark ;)

Mht. Holte's linie er det ikke et spørgsmål om, om de begår fejl eller ej. Det er et spørgsmål om hvordan de forholder sig til egne og andres grove overtrædelser af reglerne. Som dommer har diskussionen ikke den helt store betydning. Dommeren ser blot på om der er en fejl eller ej. Men som engageret polospiller glæder det mig selvfølgelig, når jeg ser et helt hold bevæge sig i en sportslig retning. Det vil jeg gerne fremhæve.

Polohilsner, Asger.

jacob11
16-09-2003, 11:35 AM
:wavey:
Hallo :withstp:
Jeg havde regnet med at DU havde forstået ironien, men nej :waah:
Jeg ville bare lige drille Jer lidt, med det ene nederlag :wavey:
mht. hetz, syntes jeg stadig at det var meget useriøst, at give mig et grønt kort for at smide en boldt på land, som ikke var til at spille med, da den var ALT for blød :(
Det var det eneste jeg havde at brokke mig over.....

Jeg tror godt du ved at jeg respekterer Skovshoved meget, men når I dummer Jer, så skal I også få det at høre :D
Måske har SR fået en rolle som "storebror" i dansk kajakpolo, derfor vil jeg som "lillebror", benytte enhver chance til at drille lidt:guns:.......er det ok ??

Glæder mig iøvrigt til at vi skal spille mod hinanden næste gang...
det er jo altid en fornøjelse..... Vi lærer noget hver gang!
Desuden syntes jeg at de fleste spillere hos SR spiller efter reglerne, hvilket er en fornøjelse!!!

"forresten syntes jeg at Jeres spillestil ligger tæt op at Deventers" så vi har jo alle meget at lære :thumbup: ....he he ik' Pixi

Cheers mate !

Jacob

Pixi Inzaghi
16-09-2003, 01:59 PM
Jeps..

Skovshoved sskal fremover spille med 4 mand..
For dååårligt at i ikke bare taber til silkeborg bare en gang...
vil I ikke nok gi det et enkelt forsøg..=????
Vi gider ikke hollandske tilstande