PDA

View Full Version : 3de manche BK

rainer
14-09-2003, 06:09 PM
Jaja de 3de manche was spannend dit jaar ...
Vooral in 2de klasse waren er een paar mooie matchen te beleven , ieper speelde opvallend goed ze wonen bijna alles ,enkel een gelijkspel tegen kcc 3-3 denk ik .
Kampioen in 2de klasse is kcc charleroi en ik denk dat knrs Niel degradeerd....
In 3de speelde knrs 3 kampioen denk ik ..
Enkel spijtig dat de 1ste klasse niet kon doorgaan maar ja , we hebben dan maar een paar vriendschappelijk matchen gespeeld.

akkc-rews 2-3
tnt1-rews 4-2
akkc-tnt1 1-15

.....

Weet er iemand wanneer de matchen van 1ste klasse gespeeld worden ??? en waar ???

greetz rainer

bart
14-09-2003, 06:51 PM
ik denk nie dat er nog veel volk is om da nog verder af te maken.
mijn goesting is in ieder geval wel over nu.
maarja het is en blijft "sport" he.

scroll
14-09-2003, 07:42 PM
2de klasse was plezant.
Iedreeen had ineens nen goeie ploeg mee.
Knrs dat 3/4mathc voorstaat tegen TNT

Gusb dat gelijk speel ttegen lokeren. (het lokeren dat 2-1 tegen tnt voorstond de 2de manche)

Lokeren werd uiteindelijk 3de . wat zeker niet slecht is.

Wasco
15-09-2003, 08:10 AM
Misschien laten we die derde speeldag in eerste klasse beter vallen en houden we op een of andere zaterdagavond een online QUAKE competitie om te bepalen wat er de beste ploeg is.
Dan kunnen we onszelf eens echt uitleven op elkaar met liters bloed tot gevolg en een groter arsenaal aan wapens (die niet middendoor breken).

Jonathan
15-09-2003, 04:07 PM
Hoeveel ploegen gaan er nu eigenlijk naar 1ste klas (1 of 2 )?

rainer
15-09-2003, 06:14 PM
1 ploeg gaat naar eerste en 1 degradeert

maar wie degradeert er in 1ste klass nu eigenlijk ...?

greetz rainer

bart
15-09-2003, 07:47 PM
ik heb gehoort (weet het dus niet zeker) dat er niets gaat gebeuren. dus: geen ploeg zakt af en geen ploeg gaat over. :thumbdown

rainer
15-09-2003, 10:06 PM
dat denk ik niet kcc wil zeker in eerste spelen !!

scroll
16-09-2003, 07:37 AM
Dazou ech tstom zijn KCC verdient het om in eerste te spelen. (allé ja dei staan echt niet op hun plaats in 2de)
En dp A (die tweede pleog van dp) is toch geen eerste klasse ploeg???
KnRS 1 heeft ervan gewonnnen opo den beker

GReets Pieter

rainer
16-09-2003, 09:37 AM
zelf ieper verdient terug in 1ste klasse te spelen ! die waren op den laatsten speeldag echt wel goed ... zelf beter dan kcc denk ik

bart
16-09-2003, 10:24 AM
zo gaat dat in België hé

ThomasMaij
17-09-2003, 03:55 PM
rare lui die belgen

wel leuk idee online gamen om te bepalen welk team er beter is :barbell:

bart
22-09-2003, 10:27 AM
weet er iemand al iets meer hoe het nu verder gaat met de 1ste klasse??? worden die wedstrijden nog gespeeld of niet?????

Kajakske
23-09-2003, 09:50 AM
Och ... Maar een oplossing zal nog wel even duren hoor.

Het is maar TC meeting in Oktober ofzo ...

Wasco
23-10-2003, 02:31 PM
Ondertussen loopt oktober op zijn einde en nog steeds geen info.
Competitie 2003 in 2004 ?
En die van 2004 in 2005 ?
Misschien kunnen we zelfs een nieuwe kalender beginnen: de NKV-kalender naast de Gregoriaanse en de Islamkalender. Eigenlijk een goed idee. Eigen kalenders verkopen, extra (NKV-)feestdagen, software, ...
Of toch maar een QUAKE-wedstrijd ?

Bert

Kajakske
23-10-2003, 03:00 PM
Ja, is wel verdacht hé ...

De meeting zal uitgesteld zijn zekers ?
De beslissing was te zwaar en ze moesten allemaal er nog eens over slapen :-)

Wie weet ...

Rolf [GKV]
23-10-2003, 07:08 PM
[QUOTE]Originally posted by ThomasMaij
rare lui die belgen

wel leuk idee online gamen om te bepalen welk team er beter is :barbell: [/QUOTE

ach wij doen het ook soms al of niet :bgrinhat:

Sebi the Fin
24-10-2003, 07:00 AM
Wasco,

Zoals je weet is de tijd tussen twee vernale equinoxen 365.2422 dagen en niet de 365 dagen die we in ons kalenders gebruiken. We proberen dat wel goed te maken met schrikkenjaren en analoge correcties bij de eeuwwisseling maar gemiddeld lopen we toch elke 100 jaar 0.78 dagen voor op de kalender. Aangezien onze tijdsrekening er niet in slaagt de tijd correct weer te geven, zijn we nooit 100 % zeker op welke dag we echt geboren zijn. Als we daar al niet meer zeker van zijn, lijkt het me compleet onbelangrijk of de competitie van 2003 in 2004 doorgaat.
Sebastiaan

Mr. Bungle
24-10-2003, 09:41 AM
Arme Sebi

Stop toch met piekeren jongen, want misschien heb je wel iets te vieren. Volgens mijn bescheiden berekening ben je waarschijnlijk een nieuwjaarskindje van 73. Aangezien 0,78 x 19,73 = 15d 9h20min 44 sec. is, hoef je die gewoon bij jouw geboortedatum te voegen en dan ben je ofwel op 31/12/1972 geboren ofwel op 01/01/1973. Dus gewoon even naar je moeke bellen voor het precieze bevallingsuur en je weet hoe laat het is.

PS. Spijtig dat je geen kerstkindje bent.

BAS
24-10-2003, 12:54 PM
Voor al de intellecten,

Het TC mag geen andere datum voorstellen. Zodra de mogelijkheid bestaat zal de raad van beheer over het vervolg uitsluitsel geven. Naar gelang de beslissing mag het TC terug in actie komen, om een nieuwe datum voor te stellen of te starten met 2004 of ... (ik heb tot op heden geen glazen bol gevonden die me de toekomst correct kan voorspellen)

Voor zij die willen weten wat ik wel kan voorspellen; als we de correcte procedures niet volgen kost ons dit ettelijke duizenden euro's aan schadevergoedingen, en in deze zaak zijn wij niet de rechters maar zullen we zelf de advokaten onder de arm moeten nemen want ze zullen ons toch weer voor de rechtbank dagen.

Godzijdank zijn we met onze hobby bezig en mag een hobby al eens geld kosten. ;)

BAS

pikatchoe
25-10-2003, 09:56 AM
Wel Bas...

Ik moet je gelijk geven. Als je binnen een hobby al moet beginnen met naar de rechtbank te gaan is dat een beetje ver gezocht.

Maar ik kan die personen wel begrijpen.

Wanneer er meerder gelijkaardige accidenten gebeuren zowel op als naast het water, maar voor het ene wordt er een zwaardere straf "gevonden" dan voor de andere en dan met smoes van we konden niet anders, jah dan zou je wel eens naar de rechtbank stappen.

Ook wanneer er al eerder een proces gewonnen is tegen het TC en dat daar bewezen is dat ze niet recht in hun schoennen staan, jah waarop wacht je dan nog???

Dit wil ik wel zeggen zonder stenen te gooien naar de mensen van het TC want men doet dit ook maar vrijwillig he, allez dat zou toch zo moeten zijn......

Groeten Pikatchoe

Wasco
31-10-2003, 08:01 AM
Ook wanneer er al eerder een proces gewonnen is tegen het TC en dat daar bewezen is dat ze niet recht in hun schoenen staan, jah waarop wacht je dan nog ???

Natuurlijk, elke kommaneukerij die je mogelijks kan winnen, daar zet je toch wel een advocaat op. Zo gaat dat nu eenmaal ?!

-> Zo ken ik er nog wel een paar.

Weet je dat
* de reglementen van het Engels naar het Nederlands vertaald zijn door iemand die geen licentiaat vertaler-tolk is, daar moet je zeker een rechtzaak over kunnen winnen.
* de goals nog nooit opgestuurd zijn naar het Ministerie van Economische Zaken om te laten controleren of die meter echt wel een meter is.
* Geen enkel team in boten speelt die EXACT dezelfde kleur hebben, terwijl Europa color charts heeft vastgelegd en kleuren al decennia gestandardiseerd zijn.
* By the way, wat over de chronometers waarmee we de tijd opnemen, tot op hoeveel ns lopen die eigenlijk wel correct, atoomklokken zouden toch veel beter zijn -> ook hierover valt er zeker een rechtzaak te winnen.

Waarop wachten we eigenlijk om bij de eerste krak die er in onze boot gevaren wordt, naar de correctionele te stappen voor moedwillige beschadiging van iemands persoonlijke bezittingen.

U ziet het: nog plaats zat voor rechtzaken binnen de polowereld.

Sukkels.

Sebi the Fin
01-11-2003, 12:09 PM
- Aanmoedigingen van supporters die boven de 90 dB uitkomen is in strijd met Vlarem II (niet van toepassing in Wallonie).
- Maaien van de bermen voor eind juni is in strijd met het bermdecreet (niet van toepassing in Wallonie).
- Elk vaartuig op Belgische waterwegen moet een vuurpijl, anker, reddingsdeken en kompas aan boord hebben.
- Zijn alle transfers van spelers tussen binnen en buitenlandse clubs wel correct verlopen?
- Worden alle uitnodigingen en resultaten wel in de drie officiele landstalen verstuurd?
- Omkleden buiten de kleedkamer is openbare zedenschennis.
- Omkleden in de buurt van minderjarigen of leden van het andere geslacht is minstens exibisionisme.

Tot wat leiden al die rechtzaken? Stijgt het niveau van de polo als je een rechtzaak wint? Geeft het enige voldoening gelijk te krijgen voor een rechtbank in 1 zaak terwijl je weet dat je de voorbije 8 jaar net zo vaak de oorzaak bent geweest als het slachtoffer?