View Full Version : Hvad med et kajakpolo-talentcenter i DK???
jonas88
10-09-2003, 01:39 PM
Hej allesammen!!!
Hvad med et kajakpolo-talentcenter i DK???
På sådan et talentcenter kunne man mødes måske en gang eller hver anden måned. På sådan et talentcenter, vil man kunne øve og træne forskellige ting og spille en masse kajakpolo, som vil hjælpe en til at blive bedre.
Jeg tror der er en masse unge, som vil have løst til det, fx mig :rolleyes: !!!
Jeg tror de også vil hjælpe på at få kajakpolo mere populært i hele Danmark. Da det meste foregår på Sjælland med kajakpolo, syntes jeg der også skulle være talencentre andre steder i Danmark, fx Sønderjylland.
Jeg håber i syntes om ideen!!!
Ses,
Jonas88 fra Flensborg Roklub og
Jonas Jacobsen fra Flensborg Roklub
Anne-Mette
10-09-2003, 08:09 PM
Hej.
Det lyder da som en rigtig spændende ide. Et godt sted at foreslå det sådan mere officielt kunne være på DKF´s polohøring - jeg mener det er i november - hvor alle klubber er inviteret til at bidrage med ideer og forslag til poloudviklingen i Danmark.
vh Anne-Mette
Pixi Inzaghi
11-09-2003, 01:45 PM
Hej drenge..
Jeg synes helt sikkert i har fat noget..
Umiddelbart bliver det svært og omstændigt, men jeg vil gerne hjælpe med så godt jeg kan..
Tror godt det kan lade sig gøre faktisk..
Jeg ville med glæde være tilstede ved en sådan samling som træner eller lign..
endvidere vil jeg sige at såfrem at der var et ønske om det, ville jeg gerne tage turen til Flensborg og holde en træningsweekend for jer.. dette ville 100 procent være for jeres egen skyld så interessen for en sådan "samling" skulle være seriøs..
Men ellers vil jeg bare sige at jeg synes det er super initiativ i har taget og at jeg håber der kommer noget konkret ud af det
pixi
AsgerS
11-09-2003, 04:40 PM
Hvis du skal have forbundet med på idéen, er det omtalte møde det rigtige sted at lufte tanken. Hvis der ikke kommer nogen fra din klub, skal du nok skrive dine tanker ned og give dem til en der kommer. Fx Pixi?
Pixi fra Silkeborg er desværre noget af det nærmeste. Hvis I kan få hans hjælp er I godt på vej. Esbjerg har næppe den fornødne erfaring til at hjælpe jer videre.
Hvis I får mulighed for det skal I selvfølgelig sende et hold til det sidste stævne i Odense. Derudover kan du jo sige til hvis du eller andre ønsker at spille stævner. Sommetider er chancen der for at spille sammen med andre hold...?
jonas88
12-09-2003, 08:13 AM
Tak til Anne-Mette, Pixi og AsgerS!!!
Jeg tror også at det helt klart vil blive en succes, men det største problem vi har i Flensborg og i Jylland er at vi kun kan træne i kajaksæsonen, da vi ikke har råd til at træne regelmæssigt i en svømmehal om vinteren. Vi i Flensborg lejer en svømmehal ca. 3 gange i vintersæsonen, hvor vi så får lov til at træne kajakpolo en timestid.
Så det er nok også et vigtigt punkt at få kajakpolo mere populært i hele Danmark.
Men jeg vil foreslå klubben jeres ideer!
I eller andre er endnu meget velkommen til at skrive jeres ideer ned.
Ses,
Jonas88
AsgerS
12-09-2003, 02:08 PM
Flemming tilføjer følgende:
DKF forsøger at stable en åben juniorsamling på benene i november. Lige nu afventer jeg et tilsagn fra Kalundborg om at være vært for arrangementet.
Der afholdes forøvrigt en åben damesamling i Odense d. 29-30. november, men mere herom senere.
For Flensborgs vedkommende kan jeg anbefale at i tager kontakt til Haderslev Roklub, som har polokajakker og svømmehalstid.
Prøv at tage en snak med din formand om det. Han er bekendt med roklubbens interesse for et samarbejde.
OG HUSK SÅ LIGE POLOHØRINGEN I ODENSE D. 19. NOVEMBER. INVITATION ER UDSENDT TIL SAMTLIGE KLUBBER !!!!
Mvh.
Flemming Agner Jørgensen
Breddekonsulent
DKF
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.