View Full Version : Waar luisteren Kanopoloers nou eigelijk naar?
Kaninchen
04-09-2003, 08:26 AM
Simpele vraag toch want af en toe hoor je gewoon bagger muziek als je op een toernooi bent :silly:
(Hard) Rock, Top40, R&B, Trance, Progressive, Hard House,
Ach ik heb maar voor rock gevote maar ik hou eigenlijk meer van Metal enzo.... ach het komt in de buurt
:headbang: :headbang: :headbang:
Kaninchen
04-09-2003, 12:18 PM
sorry vergeten :silly: :hump:
michielv
04-09-2003, 12:25 PM
Ska, Reggae, Soul (echte, niet van die moderne ****), Ouwe rock (als ik in een ouwe lullenbui ben ;) ), Ramones, Punk/takkeherrie in het algemeen eigenlijk wel. :D
Eigenlijk alles behalve top-40 :bgrinhat:
scroll
04-09-2003, 01:13 PM
Rap/hiphop
Ik zie Oi! er ook niet tussen staan... beetje incompleet :thumbdown maar verder wel aardig hoor ik heb maar punk gestemd..
ohja ff een linkje voor een paar muziek stijlen: http://www.allmusic.com/mus_Styles.html
antonio
04-09-2003, 03:58 PM
Oke als iedereen even wa verzoekjes inlevert dan zorgen we wel dat die ook gedraait worden bij ons in helmond.
Goed idee??
ThomasMaij
04-09-2003, 04:31 PM
MUSE NATUURLIJK
Martijn
04-09-2003, 05:04 PM
Tja.. voor in Helmond...
- Muse lijkt me idd een goeie optie
- OK Go
- The Transplants
- Audiobullys
- Peter Pan Speedrock
- Deathray Davies
- Janes addiction
- enz
- enz
Het een en ander van Henk z'n 'Oi!' playlist lijkt me trouwens ook wel interessant...
ErikV
04-09-2003, 08:33 PM
Ben, erg wisselvallig qua muziek. Maar deze draai ik toch wel vaker.
type-o-negative - muse - prodigy - The Offspring (alleen smash album)
ThomasMaij
05-09-2003, 07:23 AM
jah daar kan je niet tegen op he :cheers:
michielv
05-09-2003, 07:30 AM
Volgens mij is het belangrijkste dat we luisteren naar de scheidsrechter :silly:
:D
Dummy
12-09-2003, 06:43 AM
als ie goed ken zingen... :cool:
michielv
22-09-2003, 10:14 AM
Afgelopen zaterdag The Last Waltz (afscheids concert van The Band, izzun documentaire/film van Martin Scorcese) gezien op DVD. Muziek was altijd wel jofel maar de beelden zijn geweldig!
Jaja, ouwe lullenmuziek enz maar dit was/is goed :headbang:
antonio
29-02-2004, 06:57 PM
Oke deze thread maar weer even proberen nieuw leven in de blazen zodat we op het helmvaarders toernooi muziek kennen draaien die jullie willen horen :scratch: . Laat het maar horen en dan zullen we proberen deze ook daadwerkelijk te gaan draaien :headbang:
Martijn
29-02-2004, 07:19 PM
Tja.. voor in Helmond...
- OK Go
- The Transplants
- Audiobullys
- Peter Pan Speedrock
- Deathray Davies
- Janes addiction
- enz
- enz
Het een en ander van Henk z'n 'Oi!' playlist lijkt me trouwens ook wel interessant...
Tja, blijft leuk.... maar volgens mij heb ik er vorig jaar niet veel van gehoord...
Maar goed.. paar nieuwe dingen:
- Incubus
- Basement Jaxx
- Franz Ferdinand
- Von Bondies
- Peaches & Iggy Pop
- Lost Prophets
Martijn quote zichzelf? Interessant..
Maar even om ontopic te blijven. Ik stel voor:
Dropkickmurphys
millencollin
Body Count
Apocalyptica
Dick Dale
Dream Theatre
Fastbacks
Fisherspooner
Iron Savior
Less then jake
A fire inside
sevendust
Van Halen (Doe eigenlijk maar alle Rocky Soundtracks!)
Stratovarius
En dan voor de tijden dat het wat minder gaat en je depresief bent dan moet er maar het volgende op het menu staan:
opeth
samael
iron maiden
stone sour
lacuna coil
sepultura
a perfect circle
tool
craddle of fil
slapshot
hatebreed
destroyer 666
Naja dit vind ik wel een mooie lijst eigenlijk!
Originally posted by henk
bla bla lang verhaal
Ja dit is inderdaad een goeie lijst!
Martijn
29-02-2004, 07:35 PM
Blijft leuk :
Tja.. voor in Helmond...
- OK Go
- The Transplants
- Audiobullys
- Peter Pan Speedrock
- Deathray Davies
- Janes addiction
- enz
- enz
en dis ook wel aardig idd :
quote:
Originally posted by henk
bla bla lang verhaal
:drunk:
Met alle suggesties komen we toch een heel eind lijkt me..
goh henk goede smaak :headbang:
ErikV
01-03-2004, 06:58 AM
's Morgens vroeg mag er van mij wel flink wat takkeherrie gedraaid worden. Als deze maar hard staat.
Dan kan ik een beetje wakker worden.
Maarja ik stel voor om er een leuk feestje van te maken:
Dus alla Manu Chao muziek lijkt mij wel leuk. Ofhe Bueno Vista Social Club.
Lekker relaxed swingen.
Doei, Erik
eeej wie had het over takkeherrie ;) volgens mij kwam dat niet in de lijst van Henk voor :rolleyes:
Maar jullie zijn nog wel Flogging Molly vergeten :thumbup:
Diewertje
01-03-2004, 08:16 PM
t zal wel aan mij liggen hoor, maar wat voor muziek wordt er in godsnaam voorgesteld? ik ken echt geneen van die bands op muse en basement jaxx na, Hebben we het hier over rock, pop, trance or whatever?
ThomasMaij
01-03-2004, 08:38 PM
mijn lijst(je)
Muse
Creed
Nickelback
Unbraced!!! :P
Billy the kid
Ceasar
Bush
Bob Marley (voor de lekkere Swing)
Deftones
Coldplay
Cypres hill
Jeff buckley
Guano Apes!!
Radiohead
Race Against the machine
led zeppelin
Queensryche
Red Snapper
The RHCP
the police
Stone temple pilots
P.O.D.
Papa Roach
Tenacious D :-) :silly:
Smashing pumpkins
Spocks Beard
en ik vergeet vast wel iets :wavey:
Martijn
01-03-2004, 09:06 PM
Zegguh...
Bij wie ligt bij onze club de verantwoordelijkheid de nieuwe poloaanwas te screenen en zo nodig elementaire kennis bij te brengen?
Lijkt er op dat Diewertje ofwel stiekem de toelatingstest heeft geskipt, of de lessen basis muziekkennis afwezig was...
Verder lijkt Thomas zijn lijstje wel een leuke afwisseling met de rest... alles tot zover in de player en op sjufful lijkt me..
Alleen Nickelback??... vind ik dan net weer iets voor het beginnende blonde poloertjes (ik noem gaan namen) die een snaar hebben gehoord maar nog niet weten waar het gitaar hangt... zegmaar Bon Jovi voor gevorderden....
Duz
ThomasMaij
02-03-2004, 06:37 AM
ik ben niet blond....
en nickelback, idd klinkt heel erg simpel, maar het klinkt wel lekker
michielv
02-03-2004, 06:40 AM
Tot zover klinkt alles wel okay (niet alles behoort tot mijn favorieten maar een straf om naar te luisteren is het ook niet dus draaien die handel).
Alleen mis ik nog:
Queen (de ouwe uit de jaren '70, daarna was het hopeloos)
Skatalites/Laurel Aitken/Desmond Dekker (desnoods alleen "Israelites" ;) )
Hepcat
The Clash
U2
En om een zeer goede neder-rock band te pluggen: Rubber (http://www.rubberinfo.nl/).
antonio
02-03-2004, 09:08 AM
Oke dan zal ik binnenkort maar eens beginnen om mijn verzameling wat aan te gaan dikken
ThomasMaij
02-03-2004, 11:26 AM
downloaden is toch niet zo moeilijk :sleep:
antonio
02-03-2004, 11:29 AM
Nee maar ik ben wel ff bezig om albums te zoeken van da allemaal
Diewertje
02-03-2004, 07:10 PM
hoezo basiskennis muziek, martijn? Jullie noemen allemaal vage bands die nauwelijks bekend zijn. kijk, die lijst van thomas kende ik tenminste nog voor 2/3
en dat Nickelback voor beginnende blonde polotjers is, zou best kunnen kloppen. ik ben namelijk beide en vind het best leuke muziek, maar ja, k vin zoveel leuk, ik moet er alleen wel eerst mee in raking komen natuurlijk, dus laat de volgende keer dat ik je zie die vage bandjes van je maar horen
Als we dan zogezegd takkeherrie moeten gaan draaien laten we dan wel goeie takkeherrie draaien :)
Henk maakt de lijst af.....
In extremo
white lion
exodus
anathema
circle ll circle
alice cooper
motorhead (alleen dan met een streepje door de o)
my dying bride
Dimmu Borgir
cannibal corpse
morbid angel
pantera
death
possessed
six feet under
naja ik kan zo nog wel ff doorgaan maar er moet vooral punk komen! :music:
Menno
02-03-2004, 10:25 PM
ik begrijp dat er vrijdag muziek is ;)
Menno
michielv
03-03-2004, 06:15 AM
Originally posted by antonio
Nee maar ik ben wel ff bezig om albums te zoeken van da allemaal
Misschien kunnen de mensen die ideeen leveren jou gewoon de muziek leveren? Scheelt je zoeken en 10 tegen 1 dat ze die plaatjes toch wel hebben...
Heb je bovendien een goede smoes als iets niet gedraaid wordt :D
antonio
03-03-2004, 07:07 AM
Hmm ja goed idee dan hoef ik die takkeherrie niet te draaien :silly:
michielv
05-03-2004, 06:58 AM
Zou ik als ik jou was gewoon een PC aansluiten op de stereo, iedereen kan vantevoren de MP3-tjes inleveren (CDrom, USB stick, verzin maar wat) en 's avonds staat dat ding gewoon op shuffle. Kind kan de was doen :thumbup:
antonio
05-03-2004, 08:02 AM
Hoe denk jij dat er bij ons altijd muziek word gedraaid :rolleyes:
Martijn
05-03-2004, 08:10 AM
we kenne natuurlijk ook alles voor Anton beschikbaar stellen... via ftp, of soulseek, of een willekeurige ander manier..
onee.. dat mag natuurlijk niet he... :rolleyes:
Menno
05-03-2004, 11:57 AM
Tuurlijk mag dat wel, hij moet alleen ook nog even het origineel kopen en in een kluisje leggen :rolleyes:
Menno
ThomasMaij
05-03-2004, 12:29 PM
ik dacht dat ze in helmond alleen nog platenspelers hadden??
ohwjah en een :rolleyes: want dat is cool! :withstp:
antonio
05-03-2004, 06:26 PM
Natuurlijk heb ik van al die bands al die albums alleen ja tis natuurlijk een stuk makkelijker om ze gewoon als mp3 te hebben, dus alles is welkom en op elke manier dan hoef ik ze zelf niet te rippen :silly:
Grts, Antonio
P.S. :rolleyes:
phoenix-stylin
12-04-2004, 10:22 AM
rock ;) Disturbed, Chevelle, DryCell, Static-X, Soil =)
// Wouter
Folkert
04-05-2004, 04:55 PM
:music: 80's house en in het weekend Progressive-Techno:scratch:
stevo
05-05-2004, 07:26 AM
ach zolang het geen zouteloze dreunen zijn zonder inhoud vind ik het allang best
als we maar niet naar de scheids luisteren!!
japse
10-05-2004, 03:16 PM
meestal naar hetgene wat de rest van de zp draait
hans teeuwen is ook wel goed
Dummy
10-05-2004, 03:50 PM
hans teeuwen is ook wel goed
das geen muziek
japse
11-05-2004, 09:02 AM
hij zingt toch en maakt muzik
en hij is goed
ofwel, het ultieme kuddedier *blaat*
Dummy
11-05-2004, 08:08 PM
ja jaap, moet jij als kuddedier je peddel ook niet es laten breken?
stevo
12-05-2004, 07:21 AM
jaap mag ik anders een keer met jou peddel varen heb die van je broer toch ok al stuk gekregen
japse
12-05-2004, 09:49 AM
hoeft niet dan kan ik zelf ook wel ik ben er alleen niet zo goed in
hoeft niet dan kan ik zelf ook wel ik ben er alleen niet zo goed in
of Bracsa kinetic is een effies sterkere peddel :thumbup:
Dummy
12-05-2004, 12:51 PM
dan gaat jaap lekker elke training op doel :D kijken hoe sterk die peddel is
dan gaat jaap lekker elke training op doel :D kijken hoe sterk die peddel is
nee joh, hij wil niet anders die luie tak
gewoon laten varen hoor dan blijft hij tenminste wakker
Dummy
13-05-2004, 07:23 AM
dat weet ik nog niet hoor, volgens mij slaapt ie gewoon met ogen open
japse
13-05-2004, 06:27 PM
ja meestal wel maar dat vraagt jaren lange training in het diepste geheim
ilona
13-05-2004, 07:27 PM
ik mag hopen dat jullie dit allemaal naar elkaar zingen?!?! Band naam: the off-topics;)
Dummy
13-05-2004, 08:13 PM
wij zingen niet hoor, we zijn niet zo muzikaal aangelegd.
en nee, we hebben het niet tegen elkaar, we praten met de denkbeeldige dieren die in ons hoofd zitten
Grincer
15-05-2004, 08:12 PM
Maar jullie zijn nog wel Flogging Molly vergeten :thumbup:
Flogging Molly, I agree :)
Reel Big Fish is ook goed als je een beetje vrolijke muziek zoekt (punk / ska)
:D
stitch
07-06-2004, 09:43 PM
reel big fish is okj maar verveeld wel.
ska-p is ook feest alleen dat spaanse gebrabbel is balen.
voor een echt hard concert raad ik iedereen aan om naar N3UK! te gaan, hardcore met hiphop, dikke combi :)
reel big fish is okj maar verveeld wel.
ska-p is ook feest alleen dat spaanse gebrabbel is balen.
voor een echt hard concert raad ik iedereen aan om naar N3UK! te gaan, hardcore met hiphop, dikke combi :)
he erik ook jij hier :)
michielv
08-06-2004, 10:08 AM
Koel, voor mijn verjaardag een paar CD's van The Exponents (band uit Christchurch, NZ) gekregen. Erg jofel ;)
Grincer
24-08-2004, 10:26 AM
Koel, voor mijn verjaardag een paar CD's van The Exponents (band uit Christchurch, NZ) gekregen. Erg jofel ;)
Zeker weten, een vriendin had The Exponents ook liggen, erg tof. Sinds kort ben ik (naar aanleiding van het kanopolofilmpjes-editting-fest) Sugarcult aan het luisteren. Nieuwe album Palm Trees & Power Lines (met She's The Blade, die in het begin van een van de kanopolofilmpjes zit) vind ik erg leuk, maar ook is 'Bouncing of the Walls' erg gaaf om te luisteren.
wiedie
09-09-2004, 06:23 PM
hey allemaal
kijk het is nou weer niet jammer dat de categorie hardcore/hose/style/terror/speedcore d'r niet tussen zit mahjah die hoort er natuurlijk ook niet tussen,want anders overtreft die natuurlijk alle muzieksoorten!!!!!!!!!!!!!!!
Trekvogels laat je horen> Hardcore will be numbre 1!!!!:D
massuh wouter
nummer6
09-09-2004, 06:40 PM
hey allemaal
kijk het is nou weer niet jammer dat de categorie hardcore/hose/style/terror/speedcore d'r niet tussen zit mahjah die hoort er natuurlijk ook niet tussen,want anders overtreft die natuurlijk alle muzieksoorten!!!!!!!!!!!!!!!
massuh wouter
Je vergat ******core.. o wacht dan heb ik alles in een keer.. komop man je hebt de uitslag van de poll gezien --> rock ruled
ralfveltman
03-10-2004, 10:55 PM
Je vergat ******core.. o wacht dan heb ik alles in een
keer.. komop man je hebt de uitslag van de poll gezien --> rock ruled
...je houdt je toch wel een beetje in hé?!:p
michielv
04-10-2004, 06:23 AM
Zeker weten, een vriendin had The Exponents ook liggen, erg tof. Sinds kort ben ik (naar aanleiding van het kanopolofilmpjes-editting-fest) Sugarcult aan het luisteren. Nieuwe album Palm Trees & Power Lines (met She's The Blade, die in het begin van een van de kanopolofilmpjes zit) vind ik erg leuk, maar ook is 'Bouncing of the Walls' erg gaaf om te luisteren.
Ha, ik ga eens op zoek naar Sugarcult, ik ken het niet maar daar gaan we wat aan doen ;)
®Mini-D®
04-10-2004, 03:08 PM
Je vergat ******core.. o wacht dan heb ik alles in een keer.. komop man je hebt de uitslag van de poll gezien --> rock ruled
dat kan tog niet man wat is Hardrock Nou man dat is de zieligste muziek die er is....kom maar naar de trekvogels en dan hoor je wat muziek is (kom maar naar mij want wouter wiedie met ze speedcore whahaha stakkertje hij luisterd ook naar top 40 dus niet mans doen) maar iedergeval het is kut herrie dus denk nou niet dat je mans ben als je hardrock goed vinhet is klere herrie....
Mazz ®Mini-D®
P.S. Wouter je ben neit eens naar MOH geweest dus je moet niet praten over het egte werk ok
nummer6
04-10-2004, 03:16 PM
dat kan tog niet man wat is Hardrock Nou man dat is de zieligste muziek die er is....kom maar naar de trekvogels en dan hoor je wat muziek is (kom maar naar mij want wouter wiedie met ze speedcore whahaha stakkertje hij luisterd ook naar top 40 dus niet mans doen) maar iedergeval het is kut herrie dus denk nou niet dat je mans ben als je hardrock goed vinhet is klere herrie....
Mazz ®Mini-D®
P.S. Wouter je ben neit eens naar MOH geweest dus je moet niet praten over het egte werk ok
Over een ding zijn we het eens.. top 40 stinkt. Maar om mijn hardcore kennis even te weergeven : ik kan toch echt het verschil tussen speedcore of hardstyle niet horen haha, laten we zeggen dat ik nie echt fan ben van muziek waar je geen instrumenten voor nodig hebt. Maar over sommige hardrock heb je wel gelijk.. ik luisterde bij ralf naar iets dat ie als ''rock'' beschreef. Maar volgens mij kan ik dat geluid ook met m'n reet maken. Wat ik echt lekkere muziek vind is meer oldschool rock zoals Nirvana, ACDC, the Ramones enz.
Number 6
ralfveltman
05-10-2004, 02:09 PM
Over een ding zijn we het eens.. top 40 stinkt. Maar om mijn hardcore kennis even te weergeven : ik kan toch echt het verschil tussen speedcore of hardstyle niet horen haha,
ik dacht dat ik vorig jaar nog een 2 cdtjes met MOH 18 of 19 moest branden...en dat je daar de hele vakantie naar hebt geluisterd. Niet zon grote mond tim.
nummer6
05-10-2004, 02:26 PM
ik dacht dat ik vorig jaar nog een 2 cdtjes met MOH 18 of 19 moest branden...en dat je daar de hele vakantie naar hebt geluisterd. Niet zon grote mond tim.
Het was MOH 13 en het was ook 2 jaar geleden.. en er is ook een goede reden waarom ik deze CD's niet meer heb
®Mini-D®
05-10-2004, 05:11 PM
Het was MOH 13 en het was ook 2 jaar geleden.. en er is ook een goede reden waarom ik deze CD's niet meer heb
Whahahaaha! Egt triest ga je van HC naar HR hoe dom.....nahja moet je zelf wete....maar wat is de reden dan???
mazz ®Mini-D®
ralfveltman
05-10-2004, 09:52 PM
en er is ook een goede reden waarom ik deze CD's niet meer heb
...omdat je ze helemaal kapot gedraaid hebt?:thumbup:
nummer6
07-10-2004, 11:18 AM
...omdat je ze helemaal kapot gedraaid hebt?:thumbup:
denk maar meer in de richting van.. ik kon het niet meer aanhoren en heb de CD's aan Enrico gegeven.. die er ook niets aanvond trouwens hehe
ralfveltman
07-10-2004, 12:39 PM
denk maar meer in de richting van.. ik kon het niet meer aanhoren en heb de CD's aan Enrico gegeven.. die er ook niets aanvond trouwens hehe
oja vergeten...jij houdt meer van Gabber Gezwabber. (je had toch alle delen???)
nummer6
07-10-2004, 02:51 PM
oja vergeten...jij houdt meer van Gabber Gezwabber. (je had toch alle delen???)
jep.. inclusief ''wat een dikke, wat een dikke''
vinnie
11-10-2004, 01:36 PM
outblast,catscan,rtc,moh,promo,neohypte,heideroosj es en thunderdome :thumbup:
het geluid van je eigen stem???
welke rock? Rick?
Nirvana of echt oud?
hoe ouder hoe beter dennis :D
zoals die kerel met die grote lippen?
?
toch niet zo'n liefhebber van oude rock dus
Mick Jagger natuurlijk van The Rolling Stones
of Steven Tyler van Aerosmith, dat kan ook
Allebei steengoed iig
nummer6
11-10-2004, 05:29 PM
Oude hardrock eindelijk een echte kenner ;)
vinnie
12-10-2004, 08:55 AM
geen hardcore fans hier?????:thumbdown
misschien moet je die andere posts ook even lezen vinnie
Dummy
12-10-2004, 11:20 AM
wanneer zien we je met een kale kop in je k1 vincent?:bfire:
stitch
12-10-2004, 07:29 PM
vinnie
15-10-2004, 03:15 PM
hey allemaal
massuh wouter
:D ze zijn er gelukkig nog
Dummy
15-10-2004, 03:32 PM
he vincent, ik heb jou op de club echt nog nooit enig gabber trekje zien vertonen, of is dit zo'n geheime hobby van jou, en ga je stiekem naar al die hardcore feesten?
vinnie
25-10-2004, 07:38 PM
je hebt me door :mad:
joost_gkvc
26-10-2004, 10:25 AM
waar staat hardcore..??
oow staat der nei bij, was is dat nou weer..??
dan maar hardstyle. En ik vind wel dat er vette muziek word gedraait bij toernooien. Zp kan der wat van, en trekvogels. Lkkr hakken:P op ze hollands. Schitterend toch;) Maar ik hou ook van top 40:D Joost.
he vincent, ik heb jou op de club echt nog nooit enig gabber trekje zien vertonen, of is dit zo'n geheime hobby van jou, en ga je stiekem naar al die hardcore feesten?
En daarbij al dat gezuip van 'm met Pylkwier.... waar moet dat heen met die jongen. Als ik z'n moeder was zou ik erg ongelukkig worden ervan.
Dummy
26-10-2004, 02:06 PM
ik denk dat ie het best goed verborgen weet te houden voor z'n moeder
Nou daar heeft Erik in de autorit terug toch een goed eind aangemaakt
Ik: "Nou mevrouw Nobel, u zoon heeft volgens mij maar 1 of 2 biertjes gedronken."
Joke (mw. Nobel): "Nou dat kan nog wel. "
Vinnie (?!): "Nou, dan moet je beter opletten; volgens mij was het 3 a 4."
(de uiterste grens opzoekend als altijd)
Erik: "*** niet man, ik alleen heb je er al 8 gegeven."
vinnie
26-10-2004, 03:59 PM
tja mijn ouders maken er niet echt een punt van :thumbup:
tja mijn ouders maken er niet echt een punt van :thumbup:
Weet ik, maar die uitspraak van Erik was er weer een om in te lijsten:rolleyes:
Dummy
26-10-2004, 06:34 PM
Weet ik, maar die uitspraak van Erik was er weer een om in te lijsten:rolleyes:
inderdaad :D
japse
03-11-2004, 02:19 PM
moest vaker doen:thumbup:
ErikV
04-11-2004, 03:29 PM
Waar ik naar luister??? Naar mijn naam.
Kan voortaan de achternaam erbij gezet worden. Zo worden misverstanden voorkomen:)
.
Rolf [GKV]
04-11-2004, 06:01 PM
haha luister de hele tijd naar zinloos :rolleyes: mooi nummer vooral met xtra couplet over theo van gogh erbij. alleen die stem van balkenende is wat minder:p
Koarin
04-11-2004, 07:42 PM
']haha luister de hele tijd naar zinloos :rolleyes: mooi nummer vooral met xtra couplet over theo van gogh erbij. alleen die stem van balkenende is wat minder:p
Die heb ik nog niet eens gezien? Balkenende in een clip??
zper vinnie
05-11-2004, 11:38 AM
het is een remix van een liedje natuurlijk!
He Vinnie, ga je hier nu ook al nutteloos posten. Van wie leer jne dat toch allemaal?? Kom je vrijdag om 8 uur even naar de club by the way?
Koarin
08-11-2004, 02:09 PM
He Vinnie, ga je hier nu ook al nutteloos posten. Van wie leer jne dat toch allemaal?? Kom je vrijdag om 8 uur even naar de club by the way?
Ik denk dat ie dat jullie leert hè.. :rolleyes: Hij word nog zo'n echte zper, mooi toch..?
Ik denk dat ie dat jullie leert hè.. :rolleyes: Hij word nog zo'n echte zper, mooi toch..?
OK Karin, maar als je wel eens op forum.zwetplassers.nl kijkt zul je zien dat er zelfs bij ons wel eens grenzen gesteld worden. En die beginnen noodgedwongen vaak bij Vincent. Best knap, op een club waar je in de regel alles mag zeggen van de internetsite geband worden. Hij verdient een standbeeld, (nadat we 'm aan de voeten vastgebonden in het Zwet gegooid zouden hebben). 't is dat die kleine darm met Pylkwier die penalties zo cool er ingooide :thumbup: anders had ik 'm allang opgegeven..
Oh ja, die Frank Groenheiden is die al weer uit het ziekenhuis (over de zwembadtraining moest ik nog wat Is dat by the way familie van je?:wavey:
Koarin
09-11-2004, 12:16 PM
Haha, Erg bedankt voor de uitleg...:D
''Oh ja, die Frank Groenheiden is die al weer uit het ziekenhuis ''
Ja hij is er al uit maar is voorlopig niet beter..
"Is dat by the way familie van je?"
Nee niet echt.. Gaat je ook niks aan;)
Koarin
09-11-2004, 12:18 PM
Maar je kan hem wel even mailen of bellen natuurlijk
joost_gkvc
10-11-2004, 07:56 PM
Heej karin, wat zit je nou allemaal voor onzin te lullen hier;) Het gaat over muziek hoor:P Doei doei, Joost.
Heej karin, wat zit je nou allemaal voor onzin te lullen hier;) Het gaat over muziek hoor:P Doei doei, Joost.Je hebt helemaal gelijk Joost, al die mensen hier die maar te pas en te onpas off topic gaan *zucht*.
Maar ik zal Frank vanmiddag na m'n werk even bellen.
Koarin
12-11-2004, 08:29 PM
Als mij iets gevraagd word geef ik daar dan ook antwoord op.. Maar ja.. dat zal ik dan ook wel niet meer doen.. Sorry hoor voor de ''overlast''
joost_gkvc
13-11-2004, 03:08 PM
Ogg, sgatje toch. Ben je nu beledigt. Het gaat over muziek heh;P Doei doei
[on topic]; Jaa, zaterdag naar multigroove geweest was wel weer leuk feestje... [off topic]; volgens mij begaat op deze site steeds weer opnieuw iemand de fout om mij serieus te nemen, kom op zeg ik heb niet voor niks al bijna een jaar deze avatar. En aangezien Rick zich erg rustig houdt moet iemand het vuurtje gaande houden..
trekvogeljorrit
08-09-2006, 10:20 AM
het onzin-van-ZP-vuurtje bedoel je?
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.