PDA

View Full Version : route beschrijving naar Helmvaarders?

michielv
03-09-2003, 10:59 AM
Hoi Allemaal,

Natuurlijk ben ik er wel een paar keer geweest maar heeft iemand misschien een route beschrijving naar de Helmvaarders voor me?

Anders moet ik zaterdagochtend zo zoeken :)

Alvast bedankt & groetjes,

Michiel

Menno
03-09-2003, 11:07 AM
www.locatienet.nl werkt erg goed :) Zelfs nummers kloppen meestal erg goed. Geloof dat ie bij de helmvaarders je alleen over de brug links stuurt ipv rechts...

adres zal wel op nkb te vinden zijn :)

Menno

(print je hem dit keer uit Michiel :P )

michielv
03-09-2003, 12:26 PM
Dat was ik juist van plan. Ik had wel op de website van de Helmvaarders gekeken maar kreeg een kaartje waar ongeveer half brabant op stond?

De routeplanner van ALH is ook goed, maar als ik niet echt hoef te zoeken ben ik graag lui :D

Ik ga maar eens op zoek naar het adres ;)

ThomasMaij
03-09-2003, 01:49 PM
Kanaaldijk Zuid Oost 50 5705 BE Helmond

:thumbup:

Joris
03-09-2003, 04:57 PM
goh, hier vroegen de Windhappers ook al naar... :wavey:

Vanuit Den Bosch / Utrecht (A2)
Bij Den Bosch de A2 verlaten via afrit 21 (Veghel/Helmond).
Onderaan de afrit linksaf de N266 volgen richting Veghel en Helmond.
De weg volgen tot aan Helmond, afslag Helmond Centrum nemen.
Bij de 1e rotonde rechtdoor (niet richting Helmond centrum).
De 2e en 3e rotonde rechtdoor, dan eerste weg rechtsaf (kanaal over).
Weg volgen (2 x rotonde rechtdoor) tot aan de brug over het kanaal.
Vlak voor de brug linksaf, weg langs kanaal volgen tot clubgebouw.

:rolleyes:

Vanuit Rotterdam / Tilburg (A58)
Bij Eindhoven richting Venlo (en Maastricht) aanhouden (A2)
Niet richting Helmond. Vervolgens richting Venlo (A67).
De snelweg A67 volgen tot afslag 35 (Someren/Helmond).
Onderaan de afrit linksaf de N266 volgen richting Helmond.
Bij het 2e stoplicht rechtsaf het kanaal over.
Direkt na de brug rechtsaf, weg langs kanaal volgen tot clubgebouw.

:welcome:
hendig zat :D
tot zaterdag allemaal
Joris

antonio
03-09-2003, 05:23 PM
Ik vraag me echt af hoe ze het de vorige keer wel wisten te vinden

michielv
03-09-2003, 06:26 PM
Mjah, ik heb er ook een paar jaar over gedaan om rechtstreeks naar KV Sloterplas te kunnen rijden (afslag missen, eindelijk de weg vinden, volgende keer de afslag wel hebben, dan echt niet meer weten hoe ik moest rijden dus toch maar weer via de volgende afslag enz. :D ) :stupid:

Maar goed, het gaat wel lukken denk ik, inmiddels al een paar routebeschrijvingen gevonden :smilehat:

Kaninchen
04-09-2003, 08:33 AM
Mischien is het handig om een apparte pagina te bouwen met route beschrijvingen naar polo toernooien ff kijken wanneer ik er tijd voor heb

PePe
04-09-2003, 11:03 AM
Ik vraag me af of het de moeite waard is... genoeg routeplanners op internet en adressen zij ook wel te achterhalen.

michielv
04-09-2003, 02:43 PM
Misschien is het wel nuttige informatie bij het overzicht van kanopolo verenigingen in Nederland?

BigD
04-09-2003, 03:14 PM
Ja, staat het ook centraal, maaruh, het enige dat dan nodig is is dat elke club die een toernooi organiseert die routebeschrijving bij de toernooi info ff doormailt naar kanopolo@nkb.nl
en dan komt het er vanzelf op te staan

het is dus niet zozeer dat de makers van www.nkb.nl/kanopolo daar nog niet aan gedacht hadden maar dat ze geen input krijgen van de clubs

BigD
04-09-2003, 03:15 PM
ook van ZP niet, btw, ik ga er wat aan doen

Menno
04-09-2003, 07:41 PM
bij een aantal toernooien werd de route beschrijving bij de informatie van het toernooi gezet op de nkb site...

lijkt me beetje overbodig om centraal ergens iet s te gaan maken. Lijkt me dat clubs die info gewoon zelf op hun site moeten zetten... Wordt anders steeds bijhouden, of de zoveelste bron op internet die achterhaald is na een jaar..

Menno

ErikV
04-09-2003, 08:23 PM
i :headbang: k denk altijd gewoon. water opzoeken - kijken waar kanovaarders op het water zitten - en erna toe rijden.

zoniet dan effe vragen!

net zoiets als laagste punt van stad opzoeken bij het zoeken van een rivier.

Website's zijn leuk, maar als er 2 website's (canoepolo.com en nkb/kanopolo) zijn dan is dat voor kanopolo wel genoeg.
:drunk:
:matrix: :matrix:

michielv
05-09-2003, 06:39 AM
Originally posted by Menno
bij een aantal toernooien werd de route beschrijving bij de informatie van het toernooi gezet op de nkb site...

lijkt me beetje overbodig om centraal ergens iet s te gaan maken. Lijkt me dat clubs die info gewoon zelf op hun site moeten zetten... Wordt anders steeds bijhouden, of de zoveelste bron op internet die achterhaald is na een jaar..

Menno

Routebeschrijvingen zijn denk ik niet zo snel achterhaald, tenzij verenigingen verhuizen.

Ik ben er wel voor om routebeschrijvingen bij de adressen op te nemen op de NKB site. Kzal Erwin zo een beschrijving sturen voor Natsec :twocents:

Oh ja Menno, je boot is gisteren meegegaan met Joris dus die ligt nu in Helmond (of niet natuurlijk, als hij er een goede prijs voor kon krijgen :p )

antonio
05-09-2003, 10:39 AM
Wat voor boot is het dan zal ik dalijk eens een bod uit gaan brengen bij joris :D

michielv
05-09-2003, 10:44 AM
Effe zien, als je de boot nou vanavond effe blauw verft dan ziet morgen niemand er wat van :-)

Het is een Gala Sfinx btw :D

ErikV
05-09-2003, 11:08 AM
ow, dan moet ik morgen dus een blauwe galasport boot zien te bemachtigen. Anders moet ik weer in zo'n blauwe plastic duwboot. Volgens mij ben ik dan de enige eerste klasse speler met een plastic boot.
Ik ga toch maar effe iets proberen te regelen. (niet dat dat veel helpt maar toch. De Helmvaarders staan al laatste, niet dat ik straks nog langzamer vaar! :( .

Doei

antonio
05-09-2003, 12:04 PM
Ja ik heb hem al gezien de boot staat hier op de club. dan kom je mooi vroeg meehelpen is er niemand(en zelf geen sletel :waah: )