PDA

View Full Version : Doel van dit forum

Martijn
31-08-2003, 06:29 PM
Het doel van dit forum is het bespreken van polo gerelateerde onderwerpen..
Bijvoorbeeld: het informatie en hulp geven aan beginnende poloers, informatie en ervaringen van toernooien uitwisselen, spelregels bespreken, en ga zo maar door...

Af en toe wat minder nuttige informatie is natuurlijk niet direct een probleem, maar zoals het nu gaat verdrinkt de nuttige informatie in de onzin, en wordt het lastig om hier nog iets nuttigs tussen terug te vinden.

Zelf houd ik er niet van om al te veel in te grijpen op een forum.. maar zoals het nu gaat lijkt het me toch noodzakelijk.

Ik wil jullie vragen te stoppen met het posten van niet polo info (of non-info), en ik ga zo veel mogelijk onzin verwijderen, zodat er weer wat nuttige informatie te vinden is..

Als er in de toekomst nog steeds chat-achtige threads onstaan worden die zonder verdere aankondiging afgesloten, of verwijderd.

Vriendelijke groet,

Martijn

Kaninchen
01-09-2003, 03:48 PM
:headbang:

Werdt het irritant? Maar de informatie was wel nuttig maar niet relevant en niet nuttig voor iedereen. Zoals besprekingen van de trainingen ed stonden er ook tussen je moet alleen goed zoeken.

marsipulami
01-09-2003, 06:11 PM
Helemaal mee eens martijn!!
:thumbup:
Natuurlijk staat er ook wel sporadisch nuttige informatie tussen al het "gezwam", maar dan moet je wel goed zoeken. Misschien is het een idee om alle posts die niet met het onderwerp te maken hebben, onder een appart kopje te zetten??? Want iedereen heeft natuurlijk heus wel het recht om z'n zegje te doen. Alleen niet altijd en overal ;)

Marsha

michielv
01-09-2003, 07:42 PM
Hoewel ik me uitermate goed amuseer met het gezwam vind ik wel dat dit forum bedoeld is voor kanopolo en verwante zaken. Wil je kletsen/onzin spuien enz: ga dan een apart forum volstouwen. Dat scheelt in ieder geval de mensen die dit forum aanbieden een hoop werk aan het onderhouden van threads die eigenlijk nergens over gaan.

BigD
01-09-2003, 09:31 PM
op zich allemaal waar

het zp gezwam topic was een goede oplossing ALS ik en mijn zwamgenootjes ons daar aan hadden gehouden..
de 'nieuwe missie' was even een brug te ver

maar over dat eigen forunm, misschien een country specific forum voor ZP / Wormerland? met als voorwaarde 'betreden op eigen risico' ?

kunnen jullie rustig slapen, zijn wij ook blij... :silly:

StephenMaij
08-09-2003, 12:47 PM
Voor alle onderwerpen die niet met kanopolo te maken hebben is er ook een algemeen nederlands kanoforum genaamd www.kanoforum.nl !!!