View Full Version : Tournament 20-21 September 2003
Meridian
29-08-2003, 01:11 PM
Hi All,
I understand that there is a competion in Uithoorn on this weekend and My team would very much like to attend I would expect the team would be very similar to the one that featured at Iper in Class 2 finishing 6th.
could you please let me know who I can contact to confirm if there is still room for us to attend.
many thanks
Mark
michielv
29-08-2003, 01:44 PM
Hi Mark,
AFAIK there's still room for a couple of teams.
The tournament is at the club that was in Ieper, more Dutch teams that were at Ieper will be there as well. It should be fun with you guys attending.
Contact Erwin Roos (eroos@xs4all.nl) for more information.
Cheers,
Michiel
michielv
29-08-2003, 01:48 PM
Just a thought: we're organising a tournament at september 28 in Wormer. A couple of teams that will attend were at Ieper as well, some will be junior/beginner teams.
In case you're interested, there's still room, contact BigD for more details.
ThomasMaij
29-08-2003, 06:02 PM
waarom maken we er nie een heel weekend van :D kunnen we meer teams toelaten en 2 klasses maken
michielv
29-08-2003, 06:34 PM
Een heel weekend is weer een stuk moeilijker organiseren dan 1 dag. Bovendien zit het wel midden in een hele serie toernooien dus ergens is 1 dagje rustig ballen wel goed. Maar anders doen we ook 1 dagje (zaterdag) ballen bij Keistad?
:cheers:
ThomasMaij
29-08-2003, 06:44 PM
van mij mag het probleem is alleen dat je voor dat soort dingen hier toestemming nodig hebt van bestuur e.d. maar we zijn er wel al mee bezig om in de toekomst weer tournooien te gaan organiseren
Meridian
30-08-2003, 04:08 PM
Sorry all,
we can't make the second date can anyone translate into english for me what has been said on this thread if appropriate
thanks
Mark
ThomasMaij
30-08-2003, 05:10 PM
well that's not apprpriate
i think it's nice if you come over here.
maybe the odyseus competition on 4-5 oktober is also something for you.
Originally posted by michielv
Een heel weekend is weer een stuk moeilijker organiseren dan 1 dag. Bovendien zit het wel midden in een hele serie toernooien dus ergens is 1 dagje rustig ballen wel goed. Maar anders doen we ook 1 dagje (zaterdag) ballen bij Keistad?
:cheers:
Yep, s.v.p. 1 dag, anders is de tijd nu echt te kort, je zit anders(bv.) met kampeerders waar we (3 maanden geleden) een kampeervergunning voor hadden moeten aanvragen. Volgend jaar gaan we het wellicht proberen met een 2-daags toernooi.
michielv
01-09-2003, 07:04 AM
Wat mij betreft mogen er best meer 1-daagse toernooien op bijvoorbeeld de zondag komen. Kunnen de mensen die op zaterdag moeten werken dat gewoon doen en ouwe l*llen zoals ik kunnen dan fijn boodschappen doen :D
Maar ietwat serieuzer: ik denk dat het beter voor de sport is om
meer 1 daagse toernooien te hebben. Is veel makkelijker organiseren, ook voor beginnende ploegen, en ook veel makkelijker om te bezoeken.
Ik weet wel dat de echte die-hards alles over hebben voor hun sport enz. maar het zou me niets verbazen als in landen waar polo veel populairder is (bijv. Engeland) dit onder andere komt door het houden van wedstrijden op (doorde)wekelijkse basis, ipv altijd weer het hele weekend weg zijn.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.