PDA

View Full Version : Odysseus Najaarstoernooi

BigD
28-08-2003, 08:29 AM
Het Odysseus najaarstoernooi is dus verplaatst naar 4 & 5 oktober. De e-mail die ik kreeg gaf als reden dat er op de oorspronkelijke datum geen kantinepersoneel te verkrijgen was. Is op zich wel jammer, is het niet een beter idee om de toernooien in het vervolg gewoon op hun vaste data te laten staan.

Polo wordt in Nederland door veel jonge mensen gespeeld die bijna allemaal een zaterdagbaan hebben. Ik ben in ieder geval 1 speler al kwijt dat weekend omdat die vrijdag- en zaterdag nacht moet werken en die jongen had expres vrijgevraagd voor dat weekend er voor. Wel jammer.

Ook het feit dat er 4/5 oktober kermis in Assendelft is zal niet in ZP voordeel werken..., maar dat is een ander verhaal...

michielv
28-08-2003, 08:48 AM
Tsja, ik baal er ook van als een stekker: dat weekend speelt de band die op onze bruiloft speelde in de Melkweg ter ere van hun platencontract (getekend de dag na de bewuste bruiloft, dus dat was nog een bijzonder optreden ook ;) ). Oftewel, geen Ody najaar voor mij :waah:

Wel jammer want met die kermis maakt dat de kans om van ZP te winnen een stuk groter :cheers:

Rick
28-08-2003, 09:49 AM
Ik vind het echt geen stijl!

Het is maanden van te voren bekend, ik regel vrij etc etc en dan wordt het om een stomme reden verschoven, een reden in mij ogen een fout van Oddysseus.....kom op je ken toch wel personeel regelen achter de bar dat moet toch niet zo moeilijk zijn.

Schande!

Kaninchen
28-08-2003, 10:54 AM
Ik vind dit eigenlijk ook niet kunnen hoor kantine bezetting is dan ook wel belangrijk maar dat regel je toch van te voren? als je het nu nog regelt zou het nog wel lukken hoor ik denk dat jullie het gewoon op de verkeerde manier doen.

Menno
28-08-2003, 11:06 AM
Misschien een lichtelijk verband tussen de veluwerally en het personeel achter de bar...

Die nu juist blij is omdat er opeens een heleboel poloers de veluwerally wouden gaan doen...

Menno

Dummy
28-08-2003, 11:18 AM
ik vind 't niet kunnen, odysseus is leuk, maar assendelfter kermis is leuker, kunnen jullie geen minderjarigen of ouders van achter de bar zetten?

BigD
28-08-2003, 12:24 PM
Originally posted by michielv
Tsja, ik baal er ook van als een stekker: dat weekend speelt de band die op onze bruiloft speelde in de Melkweg ter ere van hun platencontract (getekend de dag na de bewuste bruiloft, dus dat was nog een bijzonder optreden ook ;) ). Oftewel, geen Ody najaar voor mij :waah:

Wel jammer want met die kermis maakt dat de kans om van ZP te winnen een stuk groter :cheers:

en je hebt nog wel je overwinning van Odysseus voorjar te verdedigen!

maar ja hangt er natuurlijk helemaal vanaf of Natsec B sterker of minder sterk wordt als jij niet meedoet..

Kaninchen
28-08-2003, 12:31 PM
als je een toernooi verplaatst omdat jullie willen toervaren vind ik dat best wel zwak hoor

michielv
28-08-2003, 12:43 PM
Originally posted by BigD
en je hebt nog wel je overwinning van Odysseus voorjar te verdedigen!

maar ja hangt er natuurlijk helemaal vanaf of Natsec B sterker of minder sterk wordt als jij niet meedoet..

Volgens mij ben ik de laatste der Mohikanen bij Natsec B....

Yvar stopt na de competitie, Andries krijgt werk in het buitenland, Winfried heb ik dit jaar alleen nog met de competitie zien varen en ik denk niet dat die nog terug komt, Rob is ook andere dingen aan het doen..

Dus als ik al mee zou kunnen doen met een toernooi moet ik toch zorgen dat ik in een ander team mee kan spelen. Zal voor volgend jaar ook wel gelden denk ik zo...

Dikke kans (als ze tenminste wedstrijden willen gaan spelen, anders kan ik wel bij Natsec blijven ... ) dat ik volgend jaar met UKC mee ga doen. Da's nog enigszins in de buurt.

BigD
28-08-2003, 12:52 PM
waarom zou UKC geen wedstrijden gaan spelen

is toch gezellig - langs toernooitjes gaan-
en ze waren er in Ieper toch?

michielv
28-08-2003, 12:58 PM
klopt, en wedstrijden varen is natuurlijk een beetje waar het om gaat bij een wedstrijdsport. Maar ik geloof dat ze nog een beetje schuchter zijn.

Maar goed, Roni was al vol goede moed om volgend jaar in ieder geval competitie te gaan spelen, dus de rest (andere toernooien) komt ook wel goed.

Als ik het nou voor elkaar krijg om nummer 5 te blijven dan kan ik mijn Nasec vest nog gebruiken (da's aan 1 kant geel) en ik heb ook nog een oud Natsec vest (rood) voor de andere kant...

BigD
28-08-2003, 01:05 PM
klopt, en wedstrijden varen is natuurlijk een beetje waar het om gaat bij een wedstrijdsport. Maar ik geloof dat ze nog een beetje schuchter zijn.

dan moet je ze ook niet zo veel enge verhalen over ons vertellen..

maar we gaan weer off topic, dat gaat wel heel makkelijk de laatste tijd :bang:

Cor
28-08-2003, 01:07 PM
Schuchter? Wij :guns: Ik dacht juist dat we veel te overmoedig waren. Maar ja, we willen graag spelen bij Ody en ik denk dat we wel voldoende slachtoffers weten te vinden. Hopelijk ook voor Pylkwier, maar eerst eens even neuzen tellen.
En volgend jaar gewoon inschrijven voor de competitie en de beker, beginnerstoernooitjes, eigen toernooi en Essen en Dikke Bus en Ieper en en en.....

BigD
28-08-2003, 01:09 PM
Kijk, dat zijn nu de berichten
Mag ik je Veurne International ook aanraden? Echt top toernooitje, goed georganiseerd en heel gezellig.

michielv
28-08-2003, 01:18 PM
Ik ben voor! Had ik dit jaar al heen gewild, maar goed, bij Natsec was weer nix te regelen en ik heb eigenlijk niet bedacht dat ik misschien wel mee zou kunnen gaan met een ander team..

Cor: gaan jullie (of zeg ik al we? ;-) ook naar MDR? Of zijn daar geen liefhebbers voor?

D: Ja, is inmiddels wel off-topic maar het gaat nog wel over kanopolo :D

Cor
28-08-2003, 01:26 PM
MDR wordt lastig, weinig spelers present dat weekend. Bovendien hebben we de kans om ons kluppie te promoten bij een sportmanifestatie. Dus dat wordt ballen in de vijver van het wilhelminapark. Hopelijk levert dat nog wat nieuwe leden op.

BigD
28-08-2003, 01:28 PM
Ik ben voor! Had ik dit jaar al heen gewild, maar goed, bij Natsec was weer nix te regelen en ik heb eigenlijk niet bedacht dat ik misschien wel mee zou kunnen gaan met een ander team..

D: Ja, is inmiddels wel off-topic maar het gaat nog wel over kanopolo :D

Dat is dus weer Jammer Michiel want wij hebben Veurne met 5 man gevaren en hadden Thomas als gastvaarder mee, dus jij had ook makkelijk meegekund...
maar ja dat soort dingen weet je weer niet van tevoren...

ik kan ook aan Martijn vragen of ie de titel verandert dan zijn we weer on topic

michielv
28-08-2003, 01:46 PM
Inderdaad, jammer maar helaas. Nou ja, in principe hebben jullie kunnen varen en wie weet komt er nog eens een gelegenheid?

MDR dus zelf maar proberen wat te regelen..

Zeg, ik zag dat 27/28 nix te doen is. Bij gebrek aan beter zelf maar iets te ballen organiseren? Bij ZP hebben mensen nu ineens vrij enzo... Moeten we niet hebben, dat kan dit forum nooit aan :D

BigD
28-08-2003, 01:52 PM
ik ben voor maar ik vraag het wel even eerst aan mijn teamgenoten wel even af, ik denk dat ik er wel een paar bij elkaar kan krijgen en dan moeten we altijd nog op zoek naar een auto en zo

1 dag dan? wat komt beter uit zaterdag of zondag?

michielv
28-08-2003, 01:57 PM
Mij komt zelf de zondag beter uit, qua Natsec zal het best kunnen (moet ik nog wel achteraan, maar het lijkt me geen probleem).

Evt zouden we bij een andere club op bezoek kunnen gaan?
Als dat voor jullie vervoer makkelijker is?

Of bij ZP wat organiseren natuurlijk, hebben jullie in ieder geval
geen auto nodig :D

Vanavond krijg ik bezoek maar ik zal effe kijken of ik een gaatje
kan vinden om iemand van het bestuur te bellen.

Popperlepop, lekker ballen :)

BigD
28-08-2003, 02:02 PM
zondag komt er hier ook wel een aantal beter uit

op bezoek gaan / een auto regelen alleen dan een probleem als de mensen met auto niet meegaan, die zal ik wel ff eerst vragen

en als alleen de profiteurs zonder auto (zoals ikzelf) kunnen is het op zich handiger als het dichtbij is

ik laat het wel weten

ik ga QV ook bellen, want ik heb een aantal tekenen van leven van die kant vernomen

michielv
28-08-2003, 02:27 PM
Het handigste zou zijn wanneer er al een (vast) veld ligt.

Scheelt weer organisatie. QV zou in het teken van de breedtesport wel een goede zijn om het daar te organiseren :D

Tsk, een kanopoloer zonder auto... Hoe is het mogelijk ;) Eigenlijk ben ik gaan autorijden om te kunnen poloen... *grinnik*

Cor
28-08-2003, 02:30 PM
Hebben jullie nu nog geen bus :D

BigD
28-08-2003, 02:35 PM
QV heeft alleen nog geen doeltjes die klaar zijn, dus dan ZP, daar is alles al klaar, moeten we alleen 1 doel recht leggen en die lijnen er in gooien, dat is het werk op zich niet

hebben jullie ook jeugdspelers van beginnend niveau want onze eigen jeugd beviel het toen wel erg goed toen we het breedtesporttoernooi organiseerden

en over die clubbus moeten we nog eens driftig over doordiscussieren, maar wel in het juiste topic...

ThomasMaij
28-08-2003, 03:47 PM
misschien wil ik met keistad jeugd ook wel een dagie naar Wormer

ThomasMaij
28-08-2003, 03:48 PM
dus dat maakt een mogelijk lijstje van 5 teams??

ZP1
ZP2 (neem aan dat er wel 2 teams van ZP jeugd te maken zijn)
Natsec
QV
Keistad C(jeugd)

ThomasMaij
28-08-2003, 03:50 PM
ohw jah en michiel misschien kan je met MDR wel mee met keistad varen als je geen Natsec team rond krijgt. we zijn aan het proberen een 4e team te maken

ThomasMaij
28-08-2003, 04:18 PM
ze hadden ook het MDR tournooi en odyseus najaar tournooi om kunnen draaien, waren er voor veel mensen minder problemen geweest en hadden alleen inschrijvingen omgedraait moeten worden. :thumbup:

ThomasMaij
28-08-2003, 04:18 PM
ik had dit allemaal natuurlijk ook in 1 post kunnen zetten, maar als we dan toch bezig zijn :barbell:

henk
28-08-2003, 04:46 PM
En zo komen we wel aan de hoeveelheid posts die we blieven :withstp:

Roos
28-08-2003, 04:57 PM
Even een berichtje voor de duidelijkheid, ik weet dat Sander alle reeds ingeschreven teams heeft benaderd over het verplaatsen van het toernooi. Alleen Zeewitoe en Quo Vadis heeft hij tot nu toe niet kunnen bereiken. Omdat er knopen moesten worden doorgehakt heeft hij besloten het te verplaatsen en hun te blijven proberen. ZP heeft een week geleden een mailtje naar hem gestuurd dat zij nog zouden laten weten hoe of wat. Knopen moesten worden doorgehakt.

De kantine bij sportverenigingen mag alleen bezet worden door mensen die daar een vergunning voor hebben. Die mensen bleken plotseling naar de Veluwe rally te gaan (dus niet de poloers) M.de Ruyter kan niet verplaatsen wegens afspraken met de roeiers op hun vereniging anders zouden zij ook een weekend opschuiven.

Iedereen heeft een kans gekregen om te melden dat zij tegen verplaatsen waren maar niemand heeft dat gedaan. Het zou jammer zijn als teams nu toch niet kunnen.

Tot in Helmond met de competitie.

Erwin Roos

michielv
29-08-2003, 06:52 AM
Originally posted by ThomasMaij
dus dat maakt een mogelijk lijstje van 5 teams??

ZP1
ZP2 (neem aan dat er wel 2 teams van ZP jeugd te maken zijn)
Natsec
QV
Keistad C(jeugd)

Klinkt goed, Cor, heeft UKC zin om zondag 28 september naar Wormer te komen?

Natsec heb ik nog niet gesproken gisteren (nou, ja Koen en Tineke, maar die doen toch meer met rodeo dan polo :D ). Vanavond eens bellen, het lijkt me dat er wel een paar jeugd spelertjes zijn die zin hebben.

Gezellie, misschien heeft Odysseus nog een teampje over? Alkmaar-Wormer is niet zo ver.

Misschien heeft Waterwolf uit Hoofddorp ook wel zin om te komen ballen?

MDR moet ik nog effe kijken, misschien is het ook wel netjes om UKC te helpen met die demowedstrijden? Wat was daarvan het idee? (da's weer een vraag voor Cor :reindeer: )

Netjes toch: alles in 1 post, toch een wazig verhaal en dat na slechts twee koffie! :bang:

BigD
29-08-2003, 07:06 AM
en zo ontstaat dan spontaan het “ZP Najaarstoernooit“ :headbang:

een voorbehoud nog: want ik moet nog:
-2 teams bij elkaar zoeken
-kantine reserveren (warm of koud drankje altijd prettig

ik ga Dorrie van Odysseus ook even bellen of ze willen komen

hoeveel wedstrijden willen jullie spelen op zo“n dag?

Cor
29-08-2003, 07:11 AM
Tja, zin om naar wormer te gaan misschien wel, maar dat wordt wel een uitgedund zootje. Ikkie en Helene in Barcelona (wordt daar polo gespeeld? ) Lorre in de Franse zon... Maar ik zal eens kijken of er animo is. Of Roni mag dat regelen.

Wat betreft het demo-potje: We dachten zelf iets van 3 tegen 3 of zo. In ieder geval dat er wat beweegt op het water. Ik denk dat we voldoende mensen hebben, maar als mensen het leuk vinden om mee te werken, kunnen we misschien wat groter uitpakken...

Trouwens, wat is het topic op dit ogenblik :D

BigD
29-08-2003, 07:16 AM
vrijblijvend ideeėn uitwisselen over oefenpotjes

michielv
29-08-2003, 07:23 AM
en zo ontstaat dan spontaan het “ZP Najaarstoernooit“ :headbang:

een voorbehoud nog: want ik moet nog:
-2 teams bij elkaar zoeken
-kantine reserveren (warm of koud drankje altijd prettig

ik ga Dorrie van Odysseus ook even bellen of ze willen komen

hoeveel wedstrijden willen jullie spelen op zo“n dag?

Jawel: toerNOOIT *LOL* :cheers:

Uhm, stuk of 3, 4 potjes is altijd wel leuk. Ligt er ook een beetje aan tegen wie, hoe zwaar het is etc. (5 wedstrijdjes storen is veel zwaarder dan 5 wedstrijdjes keepen ;) )

Maar als er een stuk of 6 teams kunnen dan speel je zeker 3 wedstrijden (twee poules, halve/kruis finales en een spetterende finale?), toch?

BTW: als ik toch in de buurt ben moet ik ook maar effe langs Arend Bloem...., tenminste, als daar tijd voor is :silly:

Volgens mij is de grote lijn: enthousiast iets te ballen organiseren, waar, met wie en hoe dan ook :D

Moet ik nou echt nog de hele dag werken? :bang:

BigD
29-08-2003, 07:24 AM
Originally posted by Roos
Even een berichtje voor de duidelijkheid, ik weet dat Sander alle reeds ingeschreven teams heeft benaderd over het verplaatsen van het toernooi. Alleen Zeewitoe en Quo Vadis heeft hij tot nu toe niet kunnen bereiken. Omdat er knopen moesten worden doorgehakt heeft hij besloten het te verplaatsen en hun te blijven proberen. ZP heeft een week geleden een mailtje naar hem gestuurd dat zij nog zouden laten weten hoe of wat. Knopen moesten worden doorgehakt.

De kantine bij sportverenigingen mag alleen bezet worden door mensen die daar een vergunning voor hebben. Die mensen bleken plotseling naar de Veluwe rally te gaan (dus niet de poloers) M.de Ruyter kan niet verplaatsen wegens afspraken met de roeiers op hun vereniging anders zouden zij ook een weekend opschuiven.

Iedereen heeft een kans gekregen om te melden dat zij tegen verplaatsen waren maar niemand heeft dat gedaan. Het zou jammer zijn als teams nu toch niet kunnen.

Tot in Helmond met de competitie.

Erwin Roos

I know Erwin.
ik stond ook op het punt om terug te mailen naar Sander dat er inderdaad problemen zijn met onze team bezetting. Een week bedenktijd om een ander team bij elkaar te krijgen is gewoon erg kort. Ik snap overigens heel goed dat je met je e-mail gewoon duidelijkheid hebt willen creėren. Dat is wel zo prettig.

Nou komt het uiteindelijk wel goed, we krijgen heus wel een team bij elkaar voor 4 & 5 oktober. Ik bedoelde met dit topic gewoon meer een discussie aan te zwengelen over het uberhaupt verplaatsen van toernooien en dat dat (met het oog op volgend jaar) geen goed idee is omdat veel jonge gasten (en heus niet alleen bij ZP) met zaterdagbaantjes zitten en lang van tevoren vrij moeten vragen. En er poloėn nu eenmaal heel veel jonge mensen in Nederland.

ThomasMaij
29-08-2003, 07:37 AM
oke ga ik kijken of er van onze jeugd interresse is.

en idd als je gewoon 2 poule's van 3 hebt kan je een ieder bijv. 4 wedstrijden laten spelen.

de 1e uit de poule en de beste 2e gaan dan bijv. door zodat je weer 2 poule's krijgt van 3 1 voor de plaat 1 2 en 3 en 1 voor de plaats 4 5 en 6

BigD
29-08-2003, 07:44 AM
Vorige toernooi (het ZP voorjaarstoernooi) hadden we 7 teams, , halve finales en finales en een verliezerspoule. De poule van 4 speelde zowieso 5 keer in totaal en de poule van 3 4 keer... Maar dan ben je wel de hele dag in touw dus we kunnen het wel relaxter opzetten dat je 3 of 4 keer speelt, dan kan een wedstrijdje zonder consequenties ook nog een keer uitlopen.

Rick
29-08-2003, 08:22 AM
Dus dan krijgen we het zelfde als dat jeugd tournooi, zo'n geitenveld met onze geitendoeltjes?

Nodig dan ook Zeewitoe en Viking uit, dat zou ik gaaf vinden. Accomodatie hebben we, kantine, bier

Whoei ik krijg een idee om volgendjaar iets te organiseren bij Wheromeri en dan groots, in het verleden ook weleens gebeurd. Maar dan praat ik over hoofd / 1e en 2e klasse...maar me gedachtes lopen nu ff op hol...

ga weer aan ut werk!

michielv
29-08-2003, 09:04 AM
Ik denk dat een groot internationaal toernooi best leuk zou zijn.

Alleen moet je dan dus rekening houden met een hoop organisatie werk en geregel. Nix mis mee, maar je moet er wel op voorbereid zijn.

Klinkt goed... Internationaal toernooi bij ZP/Arend Bloem.

Als Arend nou prijzen beschikbaar wil stellen ... (mooie nieuwe Gala Sfinx voor de winnaar? :D )

Rick
29-08-2003, 09:15 AM
Moet het daar wel uitgebaggerd worden. Maar voordeel is dat er bij Wheromeri kamers beschikbaar zijn, en we hebben de club waar gekampeerd kan worden.... s'avonds dronken worden in whero....

lenen we bij QV doellen / velden.... daar kan je makkelijk 3 velden maken....whoei leuk idee om uit te werken en volgend jaar te organiseren...

maaruh ff over zondag 28 .... kennen er ook wat zwaardere teams komen?!

Rick
29-08-2003, 09:38 AM
offtopic me dekstop ziet er nu zo uit

http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=294672 :D

BigD
29-08-2003, 09:48 AM
Rick zeur niet, zorg nou eerst maar “s dat we zelf niet als geiten spelen dan kun je een grote mond gaan hebben

BigD
29-08-2003, 09:51 AM
over je opmerking v/h geitentoernooi dan he, groter toernooi volgend jaar moeten we dan ff bekijken

michielv
29-08-2003, 09:56 AM
Originally posted by Rick
offtopic me dekstop ziet er nu zo uit

http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=294672 :D

Koel, ik heb een screensaver met foto's van het vorige WK. Altijd goed voor een kort gesprek over polo :)

michielv
29-08-2003, 09:59 AM
Over de zwaardere teams: misschien is er bij Ody nog wat te vinden? Is zowiezo wel leuk voor jullie, af en toe bij Odysseus trainen (of andersom). Leer je veel van :D

BigD
29-08-2003, 10:26 AM
Over de zwaardere teams: misschien is er bij Ody nog wat te vinden? Is zowiezo wel leuk voor jullie, af en toe bij Odysseus trainen (of andersom). Leer je veel van :D

lijkt me zeker leuk en alkmaar - wormer is goed te doen natuurlijk

ik heb met Dorrie wel wat afgesproken om ooit nog “s wat met onze jeugd (en die van trekvogels) te doen maar niet over ons eigen team, wie kan ik daar het best over bellen? Martijn Rol?

Rick
29-08-2003, 10:32 AM
Koel, ik heb een screensaver met foto's van het vorige WK. Altijd goed voor een kort gesprek over polo :)

kan je die online voor me zetten?!

michielv
29-08-2003, 11:07 AM
Ooit stondtie op de NKB website (leek me een leuke gadget)
maar nu niet meer. Komt misschien nog eens. Zodra ik foto's
heb (hup Martijn, schiet eens op ;) ) van het afgelopen EK maak ik een nieuwe. Is trouwens supersimpel, in Irfanview (gratis, download.com) kun je een screensaver maken van een slideshow, plaatjes laden en opslaan als, klaar is klara.

:bfire:

Kzal vanavond de screensaver bij XS4all zetten, kannur nu niet bij.. :bang:

michielv
29-08-2003, 11:08 AM
Oh ja, Martijn Rol is denk ik de aangewezen persoon voor Ody B.

Hoe zit dat trouwens, vaart Dorrie nog wel of??

Rick
29-08-2003, 11:26 AM
k alvast bedankt...

Rick heeft ze werk er op voor vandaag dus dat wordt vervelen... :bunny:

michielv
29-08-2003, 11:36 AM
Oh, als je wat werk van mij wilt hebben ... :D

BigD
29-08-2003, 11:44 AM
Oh ja, Martijn Rol is denk ik de aangewezen persoon voor Ody B.

Hoe zit dat trouwens, vaart Dorrie nog wel of??

ik weet dat ze zich met de jeugd bezighoudt maar of ze zelf nog vaart weetr ik niet

Rick
29-08-2003, 11:49 AM
Oh, als je wat werk van mij wilt hebben ... :D

moet je doen dan?!

ik heb vandaag een unix ftp server geupdated.
3 printers nieuw op het netwerk gezet
switch vervangen,
tja en wat kantoorn00b's geholpen

michielv
29-08-2003, 12:35 PM
kzit met een suffe EDI-XML conversie maar moet dat modelleren in een grafische tool. Yikes, het zijn een paar regels in perl maar ja, dit moet in orrakul aangesproken worden ...

BigD
29-08-2003, 12:37 PM
foei Michiel, is off topic en niet eens over kanopolo :silly:

Rick
29-08-2003, 12:47 PM
kzit met een suffe EDI-XML conversie maar moet dat modelleren in een grafische tool. Yikes, het zijn een paar regels in perl maar ja, dit moet in orrakul aangesproken worden ...

duf programmeer werk :bang:

waar werk je voor?!

michielv
29-08-2003, 01:04 PM
programmeren is wel leuk :D, alleen niet in zo'n suffe tool

Rick: kwerk voor LogicaCMG, vroeger CMG voor de fusie..

Dennis: je hebt gelijk, dit is wel heel erg o-t :thumbdown

BigD
29-08-2003, 02:51 PM
ja, van mijn team inclusief mijzelf verwacht ik dat gewoon maar van jou... :eek:

ThomasMaij
29-08-2003, 02:56 PM
kan je zeker wel stage plek voor me regelen?? :wavey:

michielv
29-08-2003, 03:16 PM
Ik pas me graag aan :cool:

Stageplekken: ik kan altijd eens kijken of we dat nog doen tegenwoordig. Er is een periode geweest dat we geen stageplekken hadden (genoeg mensen op de bank om dingen uit te zoeken ;) ) maar nu het weer een beetje aantrekt is dat misschien anders?

Roos
29-08-2003, 08:56 PM
I know Erwin.
ik stond ook op het punt om terug te mailen naar Sander dat er inderdaad problemen zijn met onze team bezetting. Een week bedenktijd om een ander team bij elkaar te krijgen is gewoon erg kort. Ik snap overigens heel goed dat je met je e-mail gewoon duidelijkheid hebt willen creėren. Dat is wel zo prettig.

Nou komt het uiteindelijk wel goed, we krijgen heus wel een team bij elkaar voor 4 & 5 oktober. Ik bedoelde met dit topic gewoon meer een discussie aan te zwengelen over het uberhaupt verplaatsen van toernooien en dat dat (met het oog op volgend jaar) geen goed idee is omdat veel jonge gasten (en heus niet alleen bij ZP) met zaterdagbaantjes zitten en lang van tevoren vrij moeten vragen. En er poloėn nu eenmaal heel veel jonge mensen in Nederland.

Hi,

Ja dat begreep ik, ik wil ook absoluut voorkomen dat het weer gebeurt want het is zeer zeker slecht voor de sport. Ik ben daarom nu al een kalender begonnen op de site voor volgend jaar. Met ver van te voren plannen en mensen bewust maken van de data hoop ik te bereiken dat er geen dubbele toernooi data ontstaan en geen misverstanden. Ik ben blij dat jullie hier ook over nadenken en niet alleen maar zwammen met eindeloze posts. Bedankt en tot de competitie en de paar laatste toernooien van het jaar. Succes met het ZP najaars toernooi.

Groetjes erwin

BigD
31-08-2003, 12:03 PM
thanks, zo te zien gaat het nu wel door.. ik ga een uitnodiging ervoor in elkaar fratsen en een nieuw thread aanmaken

en dit keer niet om het aantal posts omhoog te krikken :hump:

Martijn
31-08-2003, 06:39 PM
Voor eventuele verdere nuttige toernooiinformatie (wedstrijdschema e.d.) graag een nieuwe thread aanmaken.
Deze wordt wegens teveel vervuiling gesloten.