View Full Version : Scheidsrechterscursus
Even een serieuze noot, tussen alle ZP-gezwam (wat overigens besmettelijk lijkt te zijn).
Weet iemand of, waar en waneer de scheidsrechterscursus wordt gegeven. Het stond voor oktober/november dit jaar gepland, is mij vorig jaar verteld, maar tot nu toe blijft het stil op het cursusfront. :sleep:
Sorry voor de serieuze toon, maar voor sommige spelers is het echt belangrijk om de regels een keer te leren ;)
ja, goeie :hump:
ik heb aan Alfred Banshoorn een e-mail gestuurd aan het begin van het jaar en ga hem eens bellen hierover
:D regels zijn om te doorbroken te worden :D
Maar moet je wel weten wat je moet doorbreken.
Ernst moet bij ons op detraining maar īs consequent kaarten gaan geven :rolleyes:
of gewoon consequent gaan fluiten
Dummy
21-08-2003, 11:35 AM
ik vind 't zo wel goeed hoor
Kaninchen
21-08-2003, 12:14 PM
rick als jij die bijbel uit heb en uit je hoofd ken en zelf ze niet overtreet dan mag je van mij best klagen over dat soort dingen maar zolang jij geen scheitsrechters papiertje heb wil ik je ook geen oordeel over anderen geven kan je ook wat anders als lopen kankeren op anderen?
Kaninchen
21-08-2003, 12:21 PM
had je anders verwacht? :headbang:
Originally posted by Rick
of gewoon consequent gaan fluiten
hij fluit inderdaad niet consequent
voor jouw constante vloed aan overtredingen zou een groen moeten geven
en voor al dat gemekker op de scheids geel
dat gaat tijdens wedstrijden ook zo namelijk
Kaninchen
22-08-2003, 08:42 AM
whehee
een scheidsrechter tijdens een training. jullie zijn echt bang voor elkaar of niet?
Kaninchen
22-08-2003, 09:31 AM
nee we willen jullie een beetje sparen zodat we minder overtredingen maken en/of harde trukies doen die wel mogen dus kijk maar goed om je heen want mijn voorpunt is het laatste wat je ziet :scratch:
Originally posted by BigD
ja, goeie :hump:
ik heb aan Alfred Banshoorn een e-mail gestuurd aan het begin van het jaar en ga hem eens bellen hierover
En, wat zij hij? Reageert hij op de telefoon beter dan op de E-mail? :mad:
michielv
29-08-2003, 03:12 PM
Alfons Barnhoorn reageerde laatst behoorlijk vlotjes op een e-mail die ik doorgestuurd had over de scheidsrechterscursus...
Een tijdje terug heb ik een mailtje gekregen met de informatie die binnenkort in de kanosport verschijnt, dat zal ik in ieder geval aan Dennis en Cor doormelen.
De cursus is in ieder geval in Alkmaar.
misschien heeft ie adressen die op zwetplassers.nl eindigen op z'n ongewenste filter staan :cool:
maar ik heb je e-mail ontvangen Michiel en ikga toch een stuk of 5 zp-ers op 'm afdsuren voor de cursus dus die truc werkt niet :silly:
Hi,
Er is nog niets concreets bekent, er zijn wat wisselingen van de wacht. Ik zal samen met de BKPC het een en ander uitzoeken en tijdens de prijsuitreiking van de competitie meer informatie geven.
Groetjes Erwin
Joris
29-08-2003, 08:52 PM
Dat is mooi Erwin.
Wij hebben bij de Helmvaarders ook een groepje dat staat te popelen om de fluitcursus te volgen.
Het zou wel fijn zijn als het wat centraler kan dan in Alkmaar :waah:
in Helmond bijvoorbeeld ;)
grt. Joris
Is Utrecht niet veel centraler :welcome:
ThomasMaij
30-08-2003, 02:49 PM
of amersfoort :D is goed te berijken met openbaar vervoer :thumbup:
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.