View Full Version : Kanoshop
scroll
15-08-2003, 06:07 PM
Wat is de best manier om kanoshop.nl te bereiken voor verder vragen over bestelling in België en over hun producten.
Ze mailen namelijk niet terug
Greets Pieter
antonio
15-08-2003, 10:04 PM
Je kan ook even bellen naar double dutch is gewoon hetzelfde, kweet alleen nie of ze je dan kennen helpen :silly:
http://www.kano-outdoor-centrum.nl/index.html
Grts, Antonio
michielv
17-08-2003, 04:04 PM
Het blijft double dutch, dus tegen de tijd dat ze reageren heb je een baard zoals Billy Gibbons van ZZ Top :-(
Is trouwens een euvel waar veel kanobouwers/handelaren aan lijden, waar wij (de klant) dan weer last van hebben ...
ik heb het probleem niet, ik woon in Wormer dus ik loop naar Arend Bloem en zeg tegen 'm ik heb dit en dit nodig, als het in voorraad is heb je het zo
Zo niet, ja , dan is de levertijd uit bv. polen, erg lang
hoe zit dat trouwens met boten van revenge en mega, duurt dat lang voordat je ze hebt?
antonio
17-08-2003, 08:34 PM
Bij ons op de club hebben er nou twee een revenge gekocht en de levertijd ligt volgens mij tussen de 1,5 en 2 maanden. Vrijdag hebben ze hem binnen. En is idd wel makkelijk als er een kanowinkel in de buurt zit :) Double dutch is maar 20 min. fietsen
michielv
18-08-2003, 06:05 AM
Originally posted by BigD
hoe zit dat trouwens met boten van revenge en mega, duurt dat lang voordat je ze hebt?
Mega ligt er helemaal aan hoe druk Malcolm het heeft. Vlak voor een EK/WK heeft hij vaak heel veel werk voor diverse nationale teams. Dan is het handiger om je materiaal gewoon vlak erna te bestellen. Verder is Mega nogal groot in de surfkayak wereld dus rond de tijd van grote wedstrijden zoals Santa Cruz kun je ook beter effe geduld hebben. ;D Meestal is de levertijd zo rond de 6 tot 8 weken.
Revenge: is volgens mij idem dito. Hoewel nu veel mensen over schijnen te stappen op Mega boten en P&H het dus wel weer wat rustiger zal hebben?
revenge moet je mailen en dan laten ze weten hoe lang het duurt voor je je boot hebt. en dan alleen nog ff naar een internationaal toernooi laten over komen. is wel zo makkelijk
scroll
22-08-2003, 07:03 AM
Ik woon in België en kan dus niet echt even 'snel' naar arendbloem of double dutch met de fiets.
De enige peddels die ze hier verkopen zijn Galasport (maar ik wil wel even wat anders).
GReets Pieter
is er geen goede kanoshop in België?
Kaninchen
22-08-2003, 08:36 AM
probeer www.pietskoopjesinallesoorteneninmaaten.landdatnie tgeheelopdekaartlicht.info
scroll
22-08-2003, 01:54 PM
Er zijn er 2 in mijn buurt.
De ene verkoopt enkele gecko's als polomateriaal en de andere enkel galasport.
Dus veel keuze heb je niet.
GReets Pieter
en kunnen ze niet bestellen bij andere leveranciers?
ik bedoel, Arend verkoopt eigenlijk ook helemaal geen polo materiaal maar als ik ´m een website van Obeco of Vampire geef is ie nog zo gek ook om die boten te bestellen, beetje duur qua reiskosten maar hij zou het wel doen, als je dat echt wilt
Kaninchen
22-08-2003, 05:44 PM
arend is cool
scroll
01-09-2003, 05:47 PM
is er iemand die binnekort in belgië moet zijn en eventueel een bestelling voor mij wil meebrengen??
Greets Pieter
antonio
01-09-2003, 07:30 PM
Je kan aankomend weekend ook naar de competitie komen in Helmond, is nie zo ver van de grens :p . En er zijn vast wel wa aardige mensen die wat mee willen nemen
Menno
01-09-2003, 07:34 PM
DKV gaat naar Ieper binnenkort, misschien dat er via hun wat te regelen valt...
Menno
michielv
01-09-2003, 07:46 PM
Yep, DKV (en GKV trouwens ook) komt zo'n beetje overal...
Meestal komen bedrijven als DBXClusive (Dave Brown) en Mega/Clyde ook wel naar de grotere toernooien. Probeer anders naar de clubkampioenschappen in Ieper te gaan, daar zijn vast wel handelaren...
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.