View Full Version : Eerste winst binnen
antonio
13-08-2003, 10:30 AM
Nou de eerste winst is binnen voor het nationale heren selectie. Met 11-0 hebben ze de poolse heren ingemaakt voor een uitgebreid verslag kun je naar deze site gaan: http://home.hetnet.nl/~a2xel/heren.html
Grts, Antonio
Bas (je)
15-08-2003, 10:46 AM
niet alleen de eerste winst is binnen maar ook de 2e en de 3e!!! :D
antonio
15-08-2003, 11:10 AM
Echt vet! Nou op naar het goud
jelle
16-08-2003, 12:49 PM
De dames hebben net van frankrijk met 3-2 verloren en komen hierdoor Duitsland morgen in de halve finale tegen.
Das wel jammer. Aangezien ze al eens met 5 - 2 verloren hebben. Wat wel een goeie prestatie is trouwens....
Vanochten gauw naar de krantenboer gerend, Volkskrantje gekocht en thuis direct op zoek naar de smeuige verhalen van het EK. Wat denk je....NIKS! Tja, dan maar eens op Teletext kijken... Nederland, Belgie, Duitsland....NIKS, NIKS en NIKS :bang: (wel wat schaatsnieuws dus haal de muts maar vast weerr uit de kast :frosty: Is dit EK een geheime aangelegenheid of zo, dat verborgen moet blijven voor de mensheid of doe ik nu echt mee aan een achtelijke sport. Nu weet ik wel dat je er geen meiden mee kan versieren, als je in de bar verteld dat je aan kanopolo doet, maar toch... Een beetje meer betrokkenheid van de schrijvende pers zou toch wel mogen. Nou ja, dan ga ik de stukjes van Frits Jager wel lezen, dan weet ik tenminste of ik morgen hossend de straat op moet. :cheers:
michielv
17-08-2003, 07:20 AM
*LOL* Ik zie het al voor me, hier en daar een eenzame mafketel hossend over straat "we staan in de halve finales!" :D
In ieder geval gaat het lekker met de Nederlanders, dat is een feit ;D
antonio
17-08-2003, 11:50 AM
Ik zou alleen wel een filmpje willen zien van "de mooiste pass sinds jaren" Maarja da zal niemand wel gefilmd hebben :(
Originally posted by henk
Das wel jammer. Aangezien ze al eens met 5 - 2 verloren hebben. Wat wel een goeie prestatie is trouwens....
elders op deze site las ik dat de dames met 4-3 verloren hebben van de Duitses. Dat is dan een HELE goede prestatie.
Heren onder 21 GEWONNEN van Italië met 3-2. Heren senioren nog niks van gelezen.
Wel spannend zo, maar iik zou het liever op TV zien... (en nog liever in Ierland op de tribune)
jelle
17-08-2003, 04:18 PM
Dames hebben in sudden death met 3-2 verloren van GB dus zijnals vierde geeindigd Heren zijn eerste en u21 tweede
Joris
17-08-2003, 04:55 PM
Erg jammer van de dames en <21
maar Nederland is mooi kampioen, helemaal geweldig :thumbup:
het lange wachten wordt beloond :D
YEAH :barbell:
Yeah... snel m'n oranje zwemvest en neopreenbroekje aan en op naar het Neude !! :cheers: Hopelijk draait het niet op rellen uit. Krijgt kanopolo zo'n slechte naam :p
michielv
17-08-2003, 06:40 PM
Misschien toch maar effe rellen veroorzaken? Dan komt het tenminste in de krant :D
Ik zeg maar zo, ik zeg hieperdepiep :cheers:
ErikV
17-08-2003, 07:16 PM
Gefeliciteerd! :cheers:
Nederlands heren team en het <21 team
//////////////Een top prestatie!!!! \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
:worship:
Joris
17-08-2003, 08:19 PM
Absoluut een TOP prestatie! en als ik goed begrijp zorgt men ook dat we het nieuws halen....
" ik enkele steden in Nederland braken er rellen uit door individuën in oranje vesten "
Het motiveerd in iedergeval om dinsdag weer volop te gaan trainen :barbell:
(komt erik ook weer?)
antonio
17-08-2003, 08:31 PM
En jij ook joris? Of hedde nog last van je pols?
Bas (je)
18-08-2003, 10:11 AM
Alle 3 de Nederlandse teams: Gefeliciteerd!
marsipulami
18-08-2003, 06:30 PM
dank je wel, maareh even voor de goede orde: ER WAS GEENEENS EEN TRIBUNE!!!!!!!! Toch super dat jullie allemaal zo hebben meegeleefd...tot volgend jaar in Japan???
marsha
Kaninchen
20-08-2003, 03:08 PM
Originally posted by antonio
En jij ook joris? Of hedde nog last van je pols?
waar heb jij het over?
Dummy
20-08-2003, 03:17 PM
hij bedoelt degene die als username joris heeft. :rolleyes:
Kaninchen
20-08-2003, 06:29 PM
ooh jah ik zie het
antonio
20-08-2003, 10:40 PM
Wij hebben ook een joris bij de helmvaarders :eek:
en die speelt wel op niveau :P
Dummy
21-08-2003, 06:31 AM
ik hou me mond maar...
Kaninchen
21-08-2003, 08:52 AM
dan doe ik de aftrap:
als jullie andere nibwits nou ook eens beter waren had ik ook op niveau gespeelt. Het draait toch om dat jullie geen selectie beleid willen omdat de zwakkere dan nooit weg komen uit de 2e klasse face it zonder ons zijn jullie gedoemt om in de tweede klasse te spelen jullie hebben ons nodig om het team te dragen
ik weet het niet hoor Joris, maar toen jij 1 wedstrijd meevoer met ZP2 tegen Keistad dames in de 1e klasse tijdens Odysseus werd je door die dames ook volledig weggevaren :kiss:
precies, je hebt het te hoog in je bol :P
Kaninchen
21-08-2003, 11:02 AM
nope wij werden weg gevaren en het gaat om een simpel fijt dat een derde rangs parasiet mij dingen gaat vertellen dan kan ik hem ook een ding vertellen maar dan wel met de vuist want als er iets is waar ik niet tegen ken zijn het mensen die zelf dingen niet eens kunnen maar wel andere mensen er op aanspreken dus Rick shutt up en bemoei je liever met je eigen prestatie's mischien vaar je dan ook een stuk beter
marsipulami
21-08-2003, 11:14 AM
Hè jongens, moet dat nou al dat geruzie?? :mad: Wees toch aardig voor elkaar! :kiss:
Marsha
Tja, het blijven jongens he. Hormonen en zo.... En als ze dan door een damesteam worden weggespeeld :thumbup:
neej joris jij moet je smoel houden en wat serieuser gaan doen.
en hou jij je nou gewoon met de training bezig....en niet lopen janken ik heb oorontsteking...
Unregistered
21-08-2003, 12:10 PM
hehehe rickie,
je snapt natuurlijk wel dat ik mijn gehoor wil houden en als jij je tanden wil houden moet je niet zo doorgaan btw ben naar de doktor geweest ben nu gelukkig tijdelijk aan me linker kant voor 80% doof dus jah zou jij dan gaan varen in water waar waarscheinlijk nog meer ziektes in zitten als dat er bestaan gaan varen niet dat er wat door heen komt want mijn oor zit nu helemaal dicht met pus en ontstekingen maar ja rick de bikkel de man met een bal die zou dan natuurlijk gewoon nog gaan varen nou ja varen om de 5 min een rook pauze kan ook geen kwaad he en maar zeggen ik heb geen conditie.
Originally posted by marsipulami
Hè jongens, moet dat nou al dat geruzie?? :mad: Wees toch aardig voor elkaar! :kiss:
Marsha
eindelijk een nuttige bijdrage
Kaninchen
21-08-2003, 12:24 PM
nuttig? :stupid:
Originally posted by Unregistered
hehehe rickie,
je snapt natuurlijk wel dat ik mijn gehoor wil houden en als jij je tanden wil houden moet je niet zo doorgaan btw ben naar de doktor geweest ben nu gelukkig tijdelijk aan me linker kant voor 80% doof dus jah zou jij dan gaan varen in water waar waarscheinlijk nog meer ziektes in zitten als dat er bestaan gaan varen niet dat er wat door heen komt want mijn oor zit nu helemaal dicht met pus en ontstekingen maar ja rick de bikkel de man met een bal die zou dan natuurlijk gewoon nog gaan varen nou ja varen om de 5 min een rook pauze kan ook geen kwaad he en maar zeggen ik heb geen conditie.
maaruh joris als je wel zou gaan varen hoefje alleen maar steeds rechts van rick weg te draaien, dan hoor je dat gebrul niet steeds
Originally posted by Kaninchen
nuttig? :stupid:
nou ja. vrede in de wereld en allemaal vriendjes worden, is wat voor te zeggen :kiss: :drunk: :bunny:
Kaninchen
21-08-2003, 12:27 PM
somige mensen zijn fouten die fouten moeten recht gezet worden
de natuur / god kent vele schepsels en blijkbaar hebben ze allemaal zo hun nut
wie heeft bv. verzonnen om in een kano een balletje in een netje te gooien en daar 9 metgezellen voor te vinden?
dan moet er wel ergens kortsluiting zitten..
maar toch leuk spelletje
ThomasMaij
21-08-2003, 07:07 PM
en daar zit ik komend weekend mee opgescheept :bang: :drunk:
Dummy
21-08-2003, 08:15 PM
De grootste fout die god gemaakt heb is de mens, die heb gewoon geen nut dus...
en als er geen ruzie ofzo zou zijn , zou het erg saai zijn
rick , ga jij niet zeggen dat joris een watje is omdat ie niet traint, jij hebt honderd andere dingen gehad die niks voorstelden en dan ging je ook niet trainen, en zolang hij nog beter kan poloen dan jou hoeft hij zich niet met de training te bemoeien en moet jij gewoon je mond houden, behalve als het misschien om inzet gaat, maar dat zien we dan wel weer
Kaninchen
22-08-2003, 06:34 AM
idd dummy,
inzet? ook niet ziek is ziek hoor bezoek van mensen is een keuze ziek zijn niet
Dummy
22-08-2003, 07:03 AM
daar heb je gelijk in
wat een hoog filosofisch niveau hier :sleep:
enne, Thomas, over het weekend: Kaninchen is er niet bij dit weekend dus Dummy is dan weer de keurige bescheiden jongen die hij eigenlijk is :bow:
en Rick is een natuurverschijnsel :bfire: en moet je ook maar als zodanig accepteren..
Kaninchen
22-08-2003, 08:32 AM
ik ben ook heel normaal
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.