View Full Version : Landshold!!! Meget vigtig info
Pixi Inzaghi
29-07-2003, 04:20 PM
Hej drenge
Har just snakket med Asger som er i sommerhus..
Vi skal alle afsted til london Onsdag eftermiddag med båd fra Esbjerg kl 1900..
Der bliver ikke snak om forskellige udrejsedage da dette ganske enkelt ikke kan hænge sammen..
Der vil være tre mand der kan komme hjem mandag morgen!! Disse tre skal hurtigst muligt findes..
Man misser hermed Finalerne, men jeg ved at fx Jeppe skal starte på arbejde og hermed meget gerne vil sætte sig på een af de ovenstående
De resterende skal vente til at komme hjem Torsdag!!! Détte er med båd vel at mærke!!
En anden mulighed er at vi kører nedeom og dermed er hjemme tirsdag morgen.. Turen er så på 20 timer..
På trods af at det er en lang køretur så håber jeg virkelig at vi kan lægge os fast på køreturen..
Meld tilbage hurtigst muligt på dette så jeg kan få ringet til Asger..
:guns: :bfire: :eek:
Pixi
Jeg er ked af det, men jeg skal være hjemme i løbet af mandagen, da jeg har et arrangement med firmaet jeg skal deltage i om tirsdagen.
jacob11
29-07-2003, 08:18 PM
Da jeg skal starte på Niels Brock, og ikke vil starte med at være vildt bagud, vil det være bedst at jeg kommer hjem mandag !!!
Jeg er da også lidt ærgerlig over afrejsetidspunktet, da jeg ikke når min første skoledag :waah:
:rolleyes: jeg overvejede lige et sekund om jeg også skulle springe fra, men det kan jeg jo ikke NU !!
For lige at gøre det klart, så SKAL jeg være hjemme mandag :hump:
Vi ses
Jacob nr. 1 :confused:
PS: jeg kunne forestille mig at Mads godt ville have den 3. plads, da han også starter i skole, men det må I lige finde ud af i SR.....
Bare for lige at pointere.... så er jeg klart for en båd ud.... det er en meget lang køretur, hvilket bestemt ikke er en fed optakt til en turnering som igen er optakt til EM....
Becks7
30-07-2003, 08:30 AM
Jeg kan se der er mange der gerne vil hjem tidligt, det vil jeg egentligt også gerne da jeg skal starte på et nyt arbejde!
Men, hvis det ikk er muligt at komme hjem mandag, må det helt klart være den bedste ide at tage den lange køretur og være hjemme Tirsdag, Torsdag er squ for sent for mig i hvertfald...
jeppe becks7
AsgerS
30-07-2003, 08:35 AM
Tak for hjælpen Pixi.
Jeg sidder og lægger puslespil for at få de forskellige ture til at hænge sammen. Det er ikke let :-)
Jeg bliver nok nødt til at lave endnu en ændring. Det seneste program for turneringen passer elendigt sammen med færgerne fra Irland til Wales, hvilket igen giver problemer i forhold til båden fra Harwich til Esbjerg. Det betyder at der er problemer med hjemrejsen. Jeg tror ikke det bliver muligt at tage "liggefærgen" hjem. Sorry. Til gengæld er vi kun 3 i hver bil på hjemturen. Christian bliver derovre og flyver hjem med Runa. Det betyder at vi kan lægge et sæde ned og sove på skift i bilerne. Det har jeg prøvet med MB og det virker fint!
Jeg fortæller jer når kabalen går op.
Jeg glæder mig efterhånden til at komme afsted!
:barbell: :barbell: :barbell: :barbell: :barbell: :barbell:
Hej Allesammen
Jeg har fået lavet numre i rød til os til hjelmene.... hvert nummer koster 10 kr., men er 8 cm høje og lige til at klistre på....
Jeg tager numrene 1-9 med (x2).
HH
Fenger
30-07-2003, 10:31 AM
Jeg flyver hjem fra Irland, så der vil jeg ikke blande mig.
På udrejsen så støtter jeg bådturen da køreturen er meeegeeeett lang.
Vi ses snart :-)
Christian
AsgerS
01-08-2003, 07:12 AM
Hej Drenge. Bare for at opsumere:
Udtur: Polobilsponsor nr. 1, Overchauffør og klassekeeper af 1. grad, Hans-Henrik, sørger for at få Mads, Christian og Jacob samt deres udstyr pakket i turøsen. I kører selv til Esbjerg, hvor I SENEST skal chekke ind 18.45. HH får bookingnr. samt walkie af mig.
Silkeborg drengene bedes finde ud af, hvor lang tid vi skal bruge for at komme til Esbjerg, hvor de vil hentes og hvornår. Så skal jeg nok tage turen til byen i bakkerne.
Når vi skal hjem fra Irland skal vi køre umiddelbart efter finalen. Der bliver max en halv time til at vinke farvel. Vi kører ca 2-3 timer mod syd og tager en færge til Wales. Hvis alt klapper kan vi være hjemme sent mandag aften/ nat. Da vi kun er tre i hver bil skulle det være muligt at klare turen uden brækkede rygge.
Okay..... jeg foreslår at Sjællænderbilen mødes i SR kl. 1... pakker både, tasker etc. hvorefter de kan begive sig mod Esbjerg.... dette skulle sørge for at vi er i Esbjerg i god og ordentlig tid.
Becks7
02-08-2003, 11:04 AM
Hey Asger...
Lyder lækkert at du er villig til at hente Plåggi og mig i Silkeborg!
Da vi skal have vores både med er det nemmeste for os at vi mødes i Silkeborg Kajakklubben, Ved du hvor den ligger??
Efter at have spurgt lidt rundt, har jeg erfaret at to timer skulle være god tid til at køre fra silkeborg - til Esbjerg...
Siden sidste weekend har Pixi og jeg ikk lavet et eneste finteskud, vi har kun tæsket hinanden igennem nogle træningstimer der ville få selv den sejeste KBHer til at brække sig af smerte og udmattethed!
Zez..becks7/23
Hvordan ligger det med telte etc.?
Er der styr på hvordan vi overnatter? er der det vi skal bruge?
Hvordan får vi noget at spise, og har vi det vi har brug for der?
AsgerS
05-08-2003, 03:40 PM
Ja, det er jo ret beset ikke mit job.... vi er 7 om den slags... :)
Mht. telte kommer det store telt til at fungere. Det er Mads og jeg enige om. Jeg tager selv et telt med til mig (og senere Mai-Britt), og da vi tager en varevogn med er der principielt en stormvejrsmulighed i den.
Jeg har tillige indkøbt en pæn mængde af de ting der kan holde sig i to uger. Det drejer sig om forskellige former for pasta, syltetøj, juice, olie, ketchup, majs, flåede tomater, toiletpapir, salt og pebber. Jeg køber nok mere i morgen tidlig.
Jeg synes vi skal tage flere telte med selv om der kan sove folk i det store telt. Desuden håber jeg I tager nogle sandwich med, hvis i ikke vil starte med at købe allerede det første døgn...
Vi mangler tillige omformerstik hvis de danske ikke passer, en elkogeplade eller et rigtigt gas-blus, cd-er samt underholdning. Vi har plads nok!
Jeg vil smutte ned og træne :) Asger.
Ps. For at forsikre os mod skader er jeg blevet skrevet på som reserve. Dermed er vi ikke nær så sårbare med 6 mand.
AsgerS
05-08-2003, 10:14 PM
Sådan! Mads har klunset lidt vvsrør sammen og repareret forbundsteltet. :worship:
Jeg har læst lidt i den seneste hilsen fra Irland. Jeg kan ikke se om vi skal eller ikke skal have pasbilleder med (pas!!!!) til accreditationen. Hvis I har et billede må I meget gerne tage det med..
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.