PDA

View Full Version : Dame liga

dorph
16-07-2003, 08:30 AM
Nu er det sikker bare fordi jeg ikke har set de rigtige indbydelser, men måske kan nogen hjælpe her :confused:
Hvornår spilles 2. afdeling af damernes liga - er det i Silkeborg samtidig med herrernes eller ?

Vi ses :wavey:

Mette

Simon Bach
17-07-2003, 08:40 AM
Hej Mette,

Jeg tror ikke at herre og dame kampe i forbindelse med DK turneringen bliver afviklet til samme stævner :mad:

Life is short paddle hard !

Simon

SanneJ
17-07-2003, 08:52 AM
Rygterne siger, at det gør de vidst så alligevel :p
Men er det bekræftet Anne-Mette?

Så vi forventer fuld opbakning fra sidelinien Simon -og ikke noget med at stå med ryggen til :guns:

-Sanne

Pixi Inzaghi
17-07-2003, 10:05 AM
Damerne skal spille i silkeborg i august samtidig med herrene

dorph
17-07-2003, 10:36 AM
Tak for afklaringen, Pixi. Vi glæder os til at komme :wavey:

Mette

Simon Bach
18-07-2003, 09:26 AM
Ja Ja Sanne det bliver muntert at ha' et stævne hvor vi alle er samlet igen som jeg jo syntes det skal være ;)

Anne-Mette
22-07-2003, 07:49 PM
Hej.
Jeg er ked at at måtte meddele, at Pixi har set forkert i invitationen til Danmarksturneringen. Her fremgår det, at damerne spiller deres 2 sidste runder (3 i alt) sammen med herrernes 2 slutrunder. Det vil sige at damerne IKKE spiller selvstændig dameturnering i Silkeborg! . De spiller ved stævnet i september (nok på Fisketorvet d. 13.-14. sept) samt ved stævnet d. 1.-2. november i Odense.
vh Anne-Mette

dorph
23-07-2003, 07:12 AM
OK - det er jo bare lidt ærgerligt hvis der var plads til damekampe i programmet i Silkeborg! :thumbdown

Kommer der snart afklaring på de sidste datoer? Er det DKF, KKK eller ? der skal vælge? :confused:
SR har fx. mulighed for en træningsweekend d. 13/14-9 og vil gerne kunne melde tilbage snarest.

Og nu er der jo ikke så mange "gengangere" mere mellem polohold og "alm" roere men der er Tour de Gudenå den weekend, så trailere osv er nok optaget..

Vi ses før eller siden,

Mette

Anne-Mette
23-07-2003, 07:21 AM
Stævnet på Fisketorvet bliver sandsynligvis d. 13.-14. sept. Det meldes officielt ud fra DKF snarest.
Vi kan jo opfordre Silkeborg til at lave en alternativ turnering for damer og juniorer under samme stævne, så der også bliver noget for os.
Det er måske et problem for flere klubber, at deres trailere er på Tgd, men så må vi jo hjælpe hinanden.
vh Anne-Mette

SanneJ
23-07-2003, 08:46 AM
Hvis det kan nås, vil vi piger i Skovshoved nok meget gerne have ændret datoen for stævnet i september, da vi er blevet inviteret til træningsweekend netop den weekend.
Kan det ikke lade sig gøre evt. at rykke det til weekenden efter? :hump:

Vi gik (nok lidt for hurtigt) ud fra at vi skulle spille i Silkeborg, og vidste ikke at der lå en selvstændig dameturnering senere :(

Øv Øv...
-Sanne

Anne-Mette
23-07-2003, 09:10 AM
Hej.
Weekenden efter er der EM for klubhold, og der er forhåbentlig danske hold, som skal deltage der, og det har højst prioritet. Der er ikke så mange weekends at tage af længere, da det er sent, at det tilrettelægges.
vh Anne-Mette

Pixi Inzaghi
23-07-2003, 02:08 PM
Jeg vil lige lægge ud med at sige at jeg er bygningsmaler af proffession og vi bruger altså nogle skrappe midler engang i mellem der går ud over hukommelsen..
Nej det må i altså virkelig undskylde!!!!! :bang: