View Full Version : medieomtale
Allan E-K
15-07-2003, 06:40 PM
Tune ind på Tv2 - lorry fredag aften kl. 19.30 hvor Neptun i dag er blevet sommerfilmet og interviewet i forbindelse med et indslag for kajakpolo.
Vi håber det er god reklame for sporten... dog vides ikke om de modige TV2 folk blev sure efter undertegnede druknede en af deres mikrofoner da jeg blev skubbet i af en af vores unge utøjlede gutter foran kameraet...
Sommerhilsner til alle kajakpolofolk! :gun: :D
AsgerS
20-07-2003, 11:01 PM
øv, er lige kommet hjem og så det ikke, hvordan var indslaget?
SanneJ
21-07-2003, 06:25 AM
Det var rigtig godt :thumbup: -det klarede du fint Allan :worship:
Herligt med lidt omtale af sporten, men hvornår ser vi noget til jeres piger... :drunk:
Fint indslag.... har lige set det.... kan findes frem via Lorry's hjemmeside...
Jacob
22-07-2003, 07:28 PM
Så er der jo lige os jyder, der ikke kan fange, den ellers meget fine tv station: tv2 lorry. som er sådan lidt langsomme når det drejer sig om de der :matrix: københavner hjemmesider :sleep: , og ikke helt kan finde indslaget, men gerne ville......
hvor på siden finder vi det??? :D
Jeg fandt det på lorry.dk
du skal gå ind under "net tv" i hovedmenuen i toppen af billedet og derefter "regionernes net tv" fra lorry. Så skal du gå ind i arkivet i øverste højre hjørne af skærmen og vælge fredag d. 18. Det hedder sommerlorry og det tager MEGA lang tid før indslaget om kajakpolo kommer. Der er alt muligt mærkeligt først, men bare rolig, det kommer til sidst. Jeg fandt aldrig nogen mulighed for at "spole" i båndet så jeg ventede bare.
freds
Jacob
22-07-2003, 09:24 PM
det var et godt indslag...
der var bare for meget fyld før de kom til det vigtige (polo hvis nogen var i tvivl) :drunk:
i klarede det godt...
god sommer..
Peter(Holte-DK)
22-07-2003, 11:33 PM
:bfire: Fedt, at se noget polo på skærmen.... Det tog bare super lang tid! Måtte køre det 2x, da jeg missede det første gang fordi jeg lavede noget andet :silly:
/Peter :viking:
Allan E-K
27-07-2003, 09:40 AM
Hej Sanne,
Forhåbentligt får de snart taget sig sammen til at tage ud og spille! (Det har de snart længe haft planer om!!!)
:karate: Allan
Originally posted by SanneJ
Det var rigtig godt :thumbup: -det klarede du fint Allan :worship:
Herligt med lidt omtale af sporten, men hvornår ser vi noget til jeres piger... :drunk:
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.