PDA

View Full Version : Hjaelp mig med et ministaevne

Unregistered
15-07-2003, 02:31 PM
Hej drenge og piger.

En hurtig uredigeret hilsen fra Frankrig.... hvor alle tasterne sidder anderledes.

Naeste weekend, den 26. og 27. juli, er der samling for landsholdet paa fisketorvet. Der kommer tillige en flok fra Hamburg, samt muligvis nogle Englaendere mm. Vi laver en turnering ud af det, saa jeg har brug for at finde ud af hvem der kan og vil spille, og hvornaar de kan. Kan alle med interesse for showet venligst hjaelpe med at finde ud af disse noedvendige ting, og specielt haaber jeg Hansi kan finde tid til at checke op paa de germanere han kender (ud over drengene fra Schalbe)
Selv om det bliver lidt hektisk, laver vi tillige et par juniorkampe!!!!!!! Loerdag mellem klokken 11 og 18 laver vi en lille turnering hvis det kan lade sig goere. Soendag laver vi nok lidt traening med tyskerne, samt et par mixede kampe. Derfor skal jeg tillige vide hvilke juniorer der er interesserede i at spille Peter, Pixi, Anne-Mette og Mads/ Hans-Henrik finder forhaabentlig ud af dette for mig!!!! Jeg skal nok finde nogle cool Praemier til de unge.

Please hjaelp mig (landsholdet mm) bedst muligt alle sammen. Naar jeg kommer hjem paa soendag har jeg brug for oplysningerne, og jeg kan ikke lave noget her fra Frankrig.

Cheers, Asger.

Unregistered
15-07-2003, 02:34 PM
Et lille ps:

Det er selvfoelgelig specielt vigtigt for mig at hoere fra de spillere der kan give landsholdet sved paa panden. Hvornar de kan vaere med, om de vil paa mix hold i miniturneringen, eller om de kommer med eget stjernehold :)

Lang
15-07-2003, 04:53 PM
Jeg vil da gerne prøve at spille sammen med nogle tyskere og englændere. Jeg siger ja tak. :cheers:

freds

HIM
16-07-2003, 12:27 PM
Email sendes ud i aften......

SanneJ
17-07-2003, 06:53 AM
Hvad med nogle pigekampe... :viking: kan der blive plads til det? :kiss:

AsgerS
22-07-2003, 12:21 PM
Jeg mangler besked fra mange! Hvordan ser det ud i Aarhus? Hvad med Silkeborg, Odense, Troense (ud over Frederik) og Neptun? Jeg vil meget gerne høre fra de interesserede spillere. Jeg har ikke overskud til at ringe til jer alle sammen! Ring i stedet til mig på 22675001 eller giv mig besked her. Min mail fungerer ikke i dag. Der bliver mulighed for 4-5 gode kampe hvis der er et par stykker til der melder sig!

Unregistered
22-07-2003, 01:28 PM
prøve

Anne-Mette
22-07-2003, 07:44 PM
Hej.
Jeg er netop hjemkommet fra ferie i dag, så jeg har ikke haft mulighed i at finde spillere. Jeg ved at de fleste af vores juniorere er på ferie, og der har kun været 3-4 seniorer til de sidste træninger incl. en med kæmpe mave (som snart bliver mindre), så der skal nok ikke regnes med deltagelse fra Odense, sorry!
vh Anne-Mette

Unregistered
23-07-2003, 10:32 AM
Der er deltagelse fra Odense og jeg tager Frede med fra Troense.

Mvh.
Torben

PS. Det kan være at jeg smutter før tid pga. en børnefødsel :0)

AsgerS
24-07-2003, 10:51 AM
Ok, der bliver ingen juniorkampe :-( Det ville nu også koste for meget energi :-)

Det bliver vist også en anelse tyndt med tysken... Der kommer et hold fra Schwalbe, men ikke i bedste opstilling/ udstyr.