PDA

View Full Version : træningssamling næste weekend

AsgerS
03-07-2003, 10:08 AM
Kære alle, jeg er på vej til Sverige (for en time siden) derfor lynupdate:

Næste weekends træning foregår på Fisketorvet. Jeg kan ikke selv komme, og forventer derfor at I yder en indsats selv. Hans-Henrik henter Clyde, og sammen med ham får jeg indkvarteret ham. Jeg regner som udgangspunkt med at Jacob står for banen, men håber at Mads S. holder ham i ørene og iøvrigt hjælper ham.

Jeg kan sikkert komme på mail i næste uge, selv om jeg er i Frankrig, men jeg har ikke mange dages ferie med familien, så jeg vil foretrække at I tænker mest muligt selv!!!!!!
Alle stærke spillere er selvfølgelig vigtige, og alle mindre stærke spillere kan givet få chancen for at komme i aktion, og/ eller få noget vandtid mod eller med de gode.

Cheers, Asger.

hanne
04-07-2003, 01:55 PM
HEJ ASGER
Jeg håber ikke I har tænkt at træne på Fisketorvet her d.12/13 juli...
Vi har polterabendarrangementer om lørdagen...& Jeg var/er kun blevet informeret om d.26./27. juli

Gider du lige vende tilbage på dette ???!!!!

Håber ikke det ødelægger ferien...

Hilsen
Hanne
KØBENHAVNS KAJAKPOLO KLUB

ps: jeps så er det sket med Frederiksberg...
FKK har fussioneret med Københavns undercover klub pr 1. Juli

AsgerS
07-07-2003, 09:56 AM
Joo, vi havde bestemt tænkt os at træne i weekenden, og jeg har desværre ikke hørt om jeres polterabend. Det må dog være muligt at arbejde omkring en enkelt polterabend... Det gjorde vi også i Holte sidst! Største problem set fra mit synspunkt er at jeg ikke selv er der til at hjælpe lidt med. Selv om det IKKE er mit job, plejer jeg dog at kordinere en del.
Jeg prøver at fange dig (Hanne), men lykkes det ikke må du meget gerne give mig besked om poterabend-tidspunktet.

AsgerS
07-07-2003, 10:04 AM
Og drenge: I er en gruppe med et fælles mål. Nu må I til at tale sammen og skabe rammerne for et hold og for træningen. Jeg håber I hver for sig tager ansvar i weekenden.
Det vil nok være en fordel Hvis SR medbringer "mad-teltet"? Jeg har ikke en sikker viden om hvilke spillere der kommer og hjælper jer, så sørg for at få nogen spillere til at komme. I bliver kun bedre via modstand og pres!!!!

Cheers, Asger.

Og ps. I skylder mig en tjeneste. I stedet for at tage til Frankrig, eller tage med drengene til turnering, kørte Mai-Britt og jeg 8 timer op i Sverige for at lære et par trænerfif i weekenden. Og, Erwin Roos brækkede min nye pagaj på sit første skud :bang:

Lang
07-07-2003, 12:10 PM
Hej alle

Som sædvanlig har jeg problemer med at skaffe transport så jeg kan komme til fisketorvet i weekenden........

ville derfor høre om der er nogen der kan køre min egen kajak fra fyn til fisketorvet eller om der er en af jer sjællandere der har en kajak jeg kan låne.......

Jeg kan sagtens få den til nyborg, men ikke længere.

freds :cheers:

Lang
07-07-2003, 04:26 PM
:drunk:

Det ser ud til at jeg alligevel kan få den til kbh., men det bliver allerede i dag, mandag, så den kan ikke komme direkte ind til fisketorvet, men kommer til at ligge i vanløse. Er der nogen der har mulighed for at hente kajakken i løbet af ugen i vanløse og sørge for at den kommer ud til fisketorvet lørdag?????

Det ville være super fedt.....

Eller er der et sted jeg kan anbringe den så den kommer med..?

sig noget om det......

freds

Lang
08-07-2003, 03:38 PM
Hvad tid skal starter træningen om lørdagen???

freds

Simon Bach
09-07-2003, 07:48 AM
Hmmm.... Jeg mener vi mødes kl. 9.00 :eek:

Simon

HIM
09-07-2003, 08:02 AM
Hej Drenge

Vi mødes på Fisketorvet kl. 09:00, og hjælper med at sætte bane op, slå telt op etc. Jeg kommer med teltet.
Jeg henter Clyde i lufthavnet kl. 10, så vi er alle klar til at gå på vandet kl. 10:30/10:45.

HH

hanne
09-07-2003, 08:15 AM
Hej drenge !

Vi har en polterabend fra kl 10.30 til ca 12, så der kan I ikke benytte banen, men må bruge kanalen eller det store bassin foran Cinemax.

:cheers: Hanne

HIM
09-07-2003, 09:14 AM
Clyde er informeret om tidspunkterne.....

Fenger
09-07-2003, 10:18 AM
Hej Lang

Jeg kan tage din båd fra Vanløse.
Ring til mig så vi kan få det koordineret: 40141420

Christian

Pixi Inzaghi
10-07-2003, 10:19 AM
hej bønder..

Kongerne fra Silkeborg kan først være der omkring kl 10..

HIM
10-07-2003, 12:19 PM
Så må kongerne jo sørge for at hoppe ned fra deres troner hurtigt og hjælpe til så vi er klar når Clyde kommer.... hvilket påregnes at være fra ca. 10:30.

AsgerS
10-07-2003, 08:59 PM
Godt drenge (især Hansi :)) Jeg fik lige chancen for at kigge jer over skulderen her fra Frankrig. Jeg håber I får en god samling!

Cheers, Asger.