PDA

View Full Version : Kielerwoche næste weekend

AsgerS
24-06-2003, 08:31 PM
Hej alle.

I næste weekend er det tid til den traditionsrige Kielerwoche turnering. Odense stiller op med lidt forstærkninger, ligesom Silkeborgs juniorer, SR's damer og juniorer samt 2 SR herrehold.
Desværre er vi kun 10 herrespillere fra Skovshoved, og vi vil gerne være 12. Jeg har spurgt Pixi og Jacob Juhl, og de chekker kalenderen. Jeg hører dog meget gerne fra andre der kunne være interesserede I at komme med. Enten her eller på tlf. 35852685.

Der er to muligheder: bedst for mig er det hvis det er to der vil spille på "hold 2" sammen med de 4 andenholdsspillere fra SR. Dermed kan jeg selv spille på mit eget hold. Alternativt skal det være en spiller der kan erstatte mig på SR's 1. hold, hvorefter jeg spiller sammen med 2. holdet. Så skal der dog virkelig være tale om en der vil yde en indsats for holdet!

Turneringen ligger rigtig tæt på, og der er mange gode hold. Der er sindsyg mange mennesker, da det er den store sejluge. Dvs. masser af oplevelser og god polo på et sted.
Giv mig et praj om evt interesse. Polohilsner, Asger.

Ps. NIX/Jeppe/ Pixi, det må da være noget for jer når de små nu alligevel skal derned!?

Becks7
25-06-2003, 02:16 PM
Hey Asger...

Tak for tilbuddet, men jeg kan desværre ikk! Skal arbejde hele weekenden...

Men ligesom Asger kan jeg kun anbefale turneringen til andre der måske overvejer at "Joine" SR, spillede sidste år og det var rigtig cool oplevelse!

Jeppe Becks7

AsgerS
25-06-2003, 08:31 PM
Jesper er blevet tvunget med :thumbup: , men det ville være cool med en til (6.mand). Er der frivillig kanonføde i Neptun, Århus eller et helt 3. sted? Og hvad med den mindste Bukkebruse fra Silkeborg? Det er en fed turnering, der også har stemning uden for polobanerne.

nix
29-06-2003, 10:28 PM
ihhh der var jeg ikk snappy nok, har desværre ikk været her inde i løbet af weekenden, så jeg havde ikk set det her thread.
Never the less... Efter "de liberale banditter" har været ude efter os UTROLIGT FATTIGE studerende og har nappet alle vores "cafe penge" med den UHYGGELIGE "spare kniv" har jeg ikk kunne finde de penge det ville kræve...

Nå men jeg ville bare lige sige tak for det fine tilbud (rart at vide at NOGEN tænker på stakkels mig)

Becks7
29-06-2003, 11:22 PM
Over my dead body!

Tænk den lille rod, Nix, har den flabethed at kalde sig selv for
"en fattig studende"

Nej, det er squ højst selv studerende!

Nix=Mr. Drop Out

AsgerS
30-06-2003, 02:33 PM
Ærgerligt når økonomien er i vejen Jannik. Men, vi var heldige at få 'supleret' andetholdet med to tyskere samt Jesper fra København.

Det blev iøvrigt et superspændende stævne for SR-rødderne. I løbet af det seneste år er vi ubeskedent begyndt at spille en mængde finaler, og efter sidste uges sejr i Schwalbe/ Hamburgs Jubilæumsturnering (superholdet Simon, Peter, Pixi, André og mig) var Schwalbe-drengene supertændte da de igen stod ansigt til ansigt med et dansk hold i en finale.

Lidt stolte er vi selvfølgelig over at vi gik ubesejrede til finalen med et rent klubhold, og vi havde også stor ære af kampen. Der var myriader af tilskuere og masser af chancer til begge hold. To minutter før tid førte vi med et enkelt mål, men desværre tog vi et dumt skud og missede mandsopdækningen i deres kontra. 3-3 betød 3 min. golden goal, hvor vi var heldige at slutsignalet lød 1 sek. før deres superskytte ramte målet. Da selv samme supermand scorede sikkert på sit straffekast, og vi missede vores, tabte vi den medrivende finale, og fik ikke det enorme trofæ med hjem.
Surt, men en oplevelse med en tæt kamp foran de mange tilskuere.

Tillige er vi stolte af at vi stillede med 10 herrespillere, 6 juniorspillere og 6 damer til det fine stævne! Ganske imponerende af en klub der ikke er specielt organiserede!?

Cheers, Asger.