View Full Version : poloploegen ???
rainer
23-06-2003, 02:27 PM
hello
in belgië zijn de 3 top ploegen, de paddel , wk veurne en tnt1 !
ik weet dat veurne speelt op het zelfde niveau ongeveer gelijk Keistad en dat tnt1 ongeveer speelt gelijk de trekvogels .
maar ik zit mij nu al een tijdje af te vragen op welk niveau de paddel speelt ? aangezien ik ze nog nooit met hun volledige ploeg heb zien spelen op een international tornooi weet ik dat niet .
kan er mij iemand zeggen met wie ik ze kan vergelijken ??
greetz rainer
Martijn
23-06-2003, 03:24 PM
Gezien het feit dat wij gisteren gelijkgespeeld hebben tegen Trekvogels A (wij=keistad), blijkt dat er toch niet zo gek veel verschil zit tussen de een en de andere ploeg..
Volgens mij hebben we de laatste keer dat we met Keistad tegen het hele team van de Paddel gespeeld hebben, verloren in de verlenging... dat was dus ook gelijk in de reguliere speeltijd...
Dus het zit allemaal redelijk dicht bij elkaar kwa niveau..
Gr.
Martijn
rainer
23-06-2003, 09:33 PM
ja?
nogthans op de compititie van belgië wint de paddel al 2 of3
jaar van wkveurne met toch een redelijk verschil van 5-2 , 4-1 ,...
groeten rainer
michielv
24-06-2003, 05:51 AM
Misschien zegt het iets om te kijken naar de resultaten van een team over de jaren heen? Dat zegt denk ik wel veel. Kijk naar een DKV: wanneer die meedoen aan een internationaal toernooi zitten ze meestal wel in de finale (ongelukkige lotingen daargelaten) .
rainer
24-06-2003, 12:12 PM
ja maar als de paddel op een tornooi is, is de nationale ploeg en de -21 daar ook van België en meestal zitten bijna al hun spelers in de nationale ploeggen
Wij (Keistad) hebben in Mechelen van Veurne gewonnen :) maar we hebben het wel op penalty's aan laten komen :bang:
En we hebben ook van de belgische mannen gewonnen :)
Evelien
30-06-2003, 11:22 AM
Ja, Veurne heeft het niet gehaald tegen jullie. Maar je moet wel weten dat er 3 basisspelers niet meespeelden met Veurne. In Ieper spelen ze normaal gezien met hun volledige ploeg. Hopelijk mogen jullie dan nog eens tegen elkaar spelen.
rainer
30-06-2003, 01:17 PM
ja das waar in mechelen hebben jullie gelijk gespeelt tegen elkaar maar de helft van hun eerste ploeg zat in de nationale ploeg . dus is het maar normaal dat ze een beetje slechter spelen ...
Maar we wonnen ook tegen die nationale ploeg....
rainer
01-07-2003, 10:05 AM
ja , de nationale ploeg van belgië speelt op dit moment ook niet zo goed aangezien het de eerste keer was dat ze hadden samen gespeelt ofzo ...
rainer
Martijn
01-07-2003, 10:12 AM
Kijk...
Je kunt natuurlijk gewoon volhouden dat als een Belgisch team van ons verliest dat ZIJ dan slecht gespeeld hebben....
Je kunt ook wat meer de realiteit onder ogen zien.. en toegeven dat wij beter zijn... en dat WIJ tegen Veurne afgelopen weekend slecht gespeeld hebben....
:thumbup:
rainer
01-07-2003, 10:16 AM
oke ik geef je volkomen gelijk dat het niveau hoger ligt in nederland dan in België !!
maar het is wel waar dat de nationale ploeg bijna nog nooit geeft samen gespeelt en het resultaat daarvan is natuurlijk slechter dan
en als de 3 beste spelers van veurne bij die ploeg zitten is het dan maar ook normaal dat je dan wat minder goed presteren met die ploeg .... :p
1 simpele zin vraagt martijn om :) Ik doe het voor en jij zegt me na... Keistad was in Mechelen beter. :bgrinhat: Nu jij :D
rainer
01-07-2003, 10:40 AM
juist keistad was beter anders zouden ze niet gewonnen hebben he :bang:
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.