PDA

View Full Version : av av av

Pixi Inzaghi
19-06-2003, 01:53 PM
Jeg har en lillebror som er lidt større end mig og hedder Jeppe.. Jeg er naturligvis meget stærkere end han er, ahøm..
Vil bare lige blære mig lidt ved at fortælle at jeppe i tirsdags præsterede at skyde på underliggeren.. dette er der i sig selv ikke det store i, men dette der gør denne hændelse speciel er at han gjorde det ved at skyde bolden ned i vandet og op..Han forsøgte selvfølgelig en del gange, men det lykkeds ham to gange
Dette er ekstremt svært skulle jeg hilse og sige.. Har faktisk kun set Michael Konrad fra tyskland gøre det..
Så pas på alle i svæklinge derude.. vi er blevet tilført et nyt våben som vil sprede skræk og rædsel over hele Polodanmark..

Pixi ( Jeppes mentor )

Lang
19-06-2003, 01:57 PM
sådan et skud fra jeppes små pindearme kan vist kun lade sig gøre hvis bolden rammer en megabølge. Er det dig der sidder og hopper i kajakken for at hjælpe bolden op af pixi?????????? trods din placering i flyweight-gruppen kan din kampvægt vist godt få skabt nogle ordentlige bølger.

freds

Pixi Inzaghi
19-06-2003, 02:07 PM
ak og ve.. frygtede at det kun var et spørgsmål om tid før den lange slange fra fyn kom på banen..
Nix det var uden bølger....OG JEG ER IKKE FLYWEIGHT!!!!
Men det ligger vist et pres på dig eftersom at vores kære landstræner (Clyde) har udtalt at Frederik Lange Slange,er den i Danmark med den mest veludviklede skudteknik..

Pixi Inzaghi
19-06-2003, 02:13 PM
Mener forøvrigt at der mangler lidt pral inde på dette forum..

Man skal ikke holde sig tilbage når man kan sidde og gemme sig bag skærmen..
Bare slå jer løs!!!
Jeg vil gerne lægge ud..

Jeg er Verdens hurtigste spiller i polobåd!!!!! :thumbup: :barbell:

Møns
19-06-2003, 05:56 PM
Der er sgu da noget dyller.dk i de der jyder fra silkeborg. Det er da rart at jeres overarme ser ud til at have overskredet omkredsen på min sponsorkuglepen fra Greenlandair......
.....ka i holde jer muntre og gi den lidt gas fra mig af.....jeg savner sgu noget polo i de her læsetider......

Simon Bach
20-06-2003, 06:55 AM
Verdens hurtigste... Du var vist ikke hurtigere end Mads sidste gang vi kørte 3 x Race på tid i Holte... Men det kan selvfølgelig være at Clyden har fumlet med uret :hump: Det ville ikke være første gang han laver trix på os...

Life is short paddle hard !

Simon

Pixi Inzaghi
20-06-2003, 10:16 AM
Simon.. vi blev enige om at tiderne fra holte var strengt fortrolige!!!!! ssshhhh!!!

Forøvrigt vil jeg lige sige at vi fra silkeborg er blevet enige om at Asger er verdens bedste til at ligne Jørgen fra brødrene Olsen..
Hvad skønne Mai Britt dog vil med sådan en gammel mand går over vores forstand.. tsk tsk

Endvidere er Skovshoved det bedste hold i danmark til at sige som kastratugler når de spiller.. wuuuu wuuuu.. hææ hæ
( selvfølgelig lidt irriterende at det ofte fører til et mål mod ens hold)

Pixi Inzaghi
20-06-2003, 10:18 AM
Godt at høre at du stadig er i live møns og ikke er gået til oppe i det høje nord..
Blir godt at se dig i en båd igen

nix
21-06-2003, 08:15 PM
jeg må jo give min bror ret... der var IKKE bølger da jeppe skød, det var ganske clean og OUTSTANDING!!!

nix
21-06-2003, 08:27 PM
og så lige det med at "the race" er det der viser hvor hurtig man er i båden, passer jo ikke vel... ikke sandt simon??? det er jo ens turns der er afgørende... og så selvfølgelig at man ikke sejler bøjerne ned :P

AsgerS
22-06-2003, 09:02 PM
Jeg synes det er dejligt at rødderne fra Tysklands blindtarm kan søge lidt anerkendelse på dette forum. Selv har jeg jo nået et niveau som spiller (og bordfodboldspiller) der overflødiggør søgen efter anerkendelse.
Faktisk er jeg blevet så god, at jeg har måttet skære ned på min træningsmængde, for ikke at skabe ubalance på de hold jeg spiller på. Ofte spiller jeg Mads, for at det ikke skal se alt for ensformigt ud på kamprapporterne.

Cheers, Asger.