PDA

View Full Version : Spatzeilen??

Rolf [GKV]
12-06-2003, 11:04 AM
Weet iemand waar je goede niet al te dure spatzeilen kan bestellen?
In Essen waren ze 89€ en dat is iets te duur, zijn ze ook te krijgen voor 40-50€?
Groepskorting wellicht :p

Cor
12-06-2003, 11:19 AM
Hoi Rolf,

Zaterdag was ik bij Arend Bloem en daar hadden ze neopreen spatzeilen vanaf 50 a 55 euro in diverse maten. Zelf heb ik een half jaar en spatzeil bij kanoshop.nl besteld voor ongeveer de zelfde prijs, zij het dat het een aanbieding was. Misschien is DoubleDutch (=kanoshop.nl) bereid om deze korting nog steeds te geven.

Succes met de zoektocht,
Cor

michielv
12-06-2003, 12:04 PM
Vaak zijn er inderdaad wel aanbiedingen te vinden maar de meeste spatzeilen van rond de 50 euro zijn niet van verschrikkelijk goede kwaliteit. Waar je op moet letten is dat er in ieder geval een latex rand omheen zit waardoor er niet zo snel gaten in komen.

Misschien kun je eens proberen bij Galasport oid? Gerd Stock (importeur voor de Benelux) verkocht die Galasport spatzeilen altijd voor rond de 45 euro op de kanobeurs...

antonio
12-06-2003, 12:11 PM
AANBIEDING
Neopreen spatzeil speciaal gemaakt voor de "kleine" kuipmaat van Felix polokajaks. Materiaal Yamomoto neopreen. De latex versterkte rand voorkomt snelle slijtage.

Superkoopje NU €. 59. normaal €. 84

OP=OP

Zo staat die op de http://ww.kanoshop.nl dus mischien da je daar ff kan kijken. De spatzeilen zijn vaak van goede kwaliteit :rolleyes:

Grts, Antonio :barbell:

P.S Ze staan onder het wedstrijd 2003 kopje

Cor
12-06-2003, 12:14 PM
Het spatzeil van kanoshop.nl heeft een latex rand. Of beter, die ik gekocht heb, heeft een latex rand. Dat blijft altijd het risico van internetaankopen. Zelf ben ik wel tevreden over dat spatzeil, wat betreft prijs/kwaliteit. Ik denk dat je voor betere kwaliteit ook meer euro's kwijt bent. Maar Michiel, jij hebt toch ook gewoon een plastic zeiltje. Dat lijkt ook te voldoen :D

Rolf [GKV]
12-06-2003, 12:53 PM
oke kijk ik daar ff nu hopen dat ik er iets vind :)

dank jullie wel

michielv
13-06-2003, 05:52 AM
Hoi Cor,

voor breedtesport activiteiten en training in de zomer vaar ik met een oud lek plastic zeiltje. Dat voldoet voor geen meter maar maakt het in ieder geval eerlijker. Net zoals die oude peddel die ik dan gebruik. (neeeeeee, ik ben niet zo arrogant dat ik denk dat ik goed ben, dus geen flames :cheers: )

Bij meer serieuze wedstrijden heb ik meestal toch wel een neopreen zeiltje mee wat niet lek is :D

michielv
16-06-2003, 05:41 AM
Ook met een nieuw zeiltje word ik nat, alleen ietsje minder. Maar dat geeft niet, als het water maar lekker warm is.

Dat langzamer varen kan ik inderdaad ook wel met een goed waterdicht spatzeil heb ik dit weekend ontdekt.... pffft, wat een puinzooi was dat weer dit weekend :bang:

Oh well, we hebben het overleefd, promoveren hoefden we toch niet dus als we niet alles verliezen ben ik wel tevreden geloof ik.

Maar voor september moet Natsec wel een beetje trainen om de pot tegen de Zwetplassers wat spannender te maken :thumbup:

japse
22-06-2003, 01:14 PM
wij zullen ook niet stil sitten wij gaan ook verder oefenen om nog beter te worden want ja van zeewitoe moeten we nog steeds winnen en rijnland is ook goed dus we gaan er gewoon voor

Rolf [GKV]
22-06-2003, 08:08 PM
Had het niet beter kunnen zeggen :)