PDA

View Full Version : zelf gemaakte zwemvesten

ErikV
22-05-2003, 10:38 AM
Hoi,

even een tip: Als iemand zich verveelt en hij wilt een zwemvest hebben. maak er een.
Bij Viking Venlo zijn verschillende vaarders die een eigen zwemvest gemaakt hebben. de materiaal kosten zijn ongeveer € 30,-
Owja je moet wel kunnen naaien met een naaimachine. Nou ben ik daar niet zo'n held in. Maar het resultaat mag er wezen.

doei,
Erik

Rick
22-05-2003, 10:39 AM
Foto's ?!

Misschien een stap voor stap turial ? :D

michielv
22-05-2003, 11:41 AM
1/ Zoek een handige moeder/oma/tante/schoonmoeder oid die met een naaimachine overweg kan

2/ Geef een voorbeeld zwemvest, het materiaal ed en wacht een paar weken

3/ Haal een grote bos bloemen en kijk erg blij met je nieuwe zwemvest!

Overigens kan dat zwemvest best goedkoper, afhankelijk van de soorten stof die je gebruikt en hoe je aan schuim komt. Een paar kampeermatjes kost ook nix meer tegenwoordig..

Het moeilijkste is dus een goed zwemvest (PeakUK oid) van iemand te kunnen lenen, daarna wijst het zich vanzelf...

Rick
22-05-2003, 04:17 PM
1/ We nemen een portomonee
2/ We nemen daarbij de inhoud mee naar arend bloem
3/ We spreken een medewerker aan
4/ We zeggen : "Ik wil een polozwemvest"
5/ We zeggen de kleur
6/ Het wordt besteld en je rijdt naar huis
7/ Je gaat met je portomonee en inhoud heen, betaald en trekt het zemvest aan.

Tadaaaaaaaaaa nog veel makkelijker !!!

:reindeer:

Kaninchen
23-05-2003, 11:35 AM
en veel duurder taddaaa

BigD
23-05-2003, 11:42 AM
Precies, de reden dat mensen hier mee komen is dat materiaalkosten voor een sport als kanopolo gewoon heel pittig zijn voor (ouders van) jeugdige beginners, als je dan wat kan besparen moet je het gewoon doen.

japse
23-05-2003, 04:10 PM
om kosten te besparen vind ik het wel handig

maar om toch een goede impact beveiliging te hebben heb ik er tog liever een bij arend vandaan want onze training vraag er wel vaak om

en het is mooier alleen hadden de cijfers op het gele gedeelte niet wit gemoeten maar zwart is vele malen duidelijker

PePe
10-07-2003, 03:31 PM
Ik denk dat het voor een jeugdteam best kan daar gaat het er vaak nog niet heel hard aan toe maar wanneer je hoger gaat varen is een beetje steviger zwemvest wel fijner.

ErikV
17-07-2003, 01:09 PM
Stevig, ik speel misschien geen hoofdklasse maar hij gaat echt niet kapot door een beetje kanopoloën.

Doei,
Erik

michielv
17-07-2003, 02:27 PM
Ik denk dat PePe meer bedoelde dat er flink schuim in zit zodat jezefl een beetje heel blijft. Dat is vaak het grote probleem met zelfgemaakte vesten: ze zijn te dun (of worden dat heel snel).

Jaja, die kanopoloërs worden ook niet meer gemaakt zoals vroeger :D