View Full Version : Hemelvaart toernooi beginners
Rolf [GKV]
21-05-2003, 07:18 PM
Eey mensen,
kan iemand misschien even vertellen waar ik toernooi info. kan vinden?
Ik heb op NKB, kanopolo gekeken alleen daar kon ik niks op vinden.
Nu vraag ik me af of iemand ff een site kan geven waar het wel op staat, ik zoek naar alle teams die mee doen met het toernooi.
Alvast bedankt he Rolf
michielv
22-05-2003, 06:16 AM
Hoi Rolf,
Dit mailtje kwam vanochtend bij mij binnen. Ik geloof dat Martijn nog op zoek was naar een contactpersoon voor jullie, dus die is nu gevonden?
/*****/
Mailtje Martijn Rol:
Dag dames en heren,
hier een update over het hemelvaarttoernooi. Op dit moment zijn er acht teams
ingeschreven.
Te weten:
Jeugdklasse: Rijnland 1, Rijnland 2, Odysseus, Natsec.
2e klasse: Hydronauten, UKC, GKV en Windhappers.
GKV heeft zich telefonisch bij mij opgegeven, zou nog een emailtje sturen, maar
verder heb ik niks meer van ze vernomen. Dus voorlopig gebruik ik Willem maar als
contactpersoon van GKV. In de loop van volgende week ontvangen jullie het
wedstrijdschema. Voor de duidelijkheid: het toernooi begint om 10:00 en eindigt rond
17:00. Een routebeschrijving heb ik nog niet. Dus als Cor (van UKC) of anders
Michiel (van de BKPC) dit kunnen regelen dan ben ik een blij mens.
Martijn Rol
PS voor Veronika: ik neem een scorebord mee en een stopwatch!
Rolf [GKV]
22-05-2003, 01:16 PM
Originally posted by michielv
Hoi Rolf,
Dit mailtje kwam vanochtend bij mij binnen. Ik geloof dat Martijn nog op zoek was naar een contactpersoon voor jullie, dus die is nu gevonden?
/*****/
Mailtje Martijn Rol:
Dag dames en heren,
hier een update over het hemelvaarttoernooi. Op dit moment zijn er acht teams
ingeschreven.
Te weten:
Jeugdklasse: Rijnland 1, Rijnland 2, Odysseus, Natsec.
2e klasse: Hydronauten, UKC, GKV en Windhappers.
GKV heeft zich telefonisch bij mij opgegeven, zou nog een emailtje sturen, maar
verder heb ik niks meer van ze vernomen. Dus voorlopig gebruik ik Willem maar als
contactpersoon van GKV. In de loop van volgende week ontvangen jullie het
wedstrijdschema. Voor de duidelijkheid: het toernooi begint om 10:00 en eindigt rond
17:00. Een routebeschrijving heb ik nog niet. Dus als Cor (van UKC) of anders
Michiel (van de BKPC) dit kunnen regelen dan ben ik een blij mens.
Martijn Rol
PS voor Veronika: ik neem een scorebord mee en een stopwatch! :)
Nee ben niet de contact persoon maar een speler in het team, contact persoon is johan bulk, email = johanbulk@msn.com en johanbulk@johanbulk.nl
Toch bedankt voor het mailtje alleen ik dacht dat johan ons ook al per mail had opgegeven, nou ja tot op het tournooi dan he, voor wedstrijd schema's enz. kunnen mailtjes worden gestuurd naar johan die vanaf een half jaar de contact persoon van de GVK jeugd is.
groetjes mensen en tot op het tournooi dan he :thumbup:
Rolf
Rolf [GKV]
22-05-2003, 01:39 PM
de mail van johan is johan@johanbulk.nl , foutje sorry mensen :stupid: :p
nou mensen laters
En Waterwolfen? Deze staan als enige op de NKB site, dus ik neem aan dat deze ook (in de jeugdklasse) meedoen.
Cor
Op 7 mei heeft de Waterwolf ingeschreven via de NKB site. Martijn heeft hier ook een mailtje van ontvangen. Zij wilden deelnemen in de jeugdklasse.
Erwin Roos
Unregistered
28-05-2003, 09:25 AM
Maar wie oh wie heeft het speelschema? Bekend maken dat ding!
Roni
Rolf [GKV]
29-05-2003, 07:56 PM
Nog een bedankje aan de organisatie vor het leuke toernooi, hoop dat het volgend jaar weer zo goed word gedaan door een andere vereniging :thumbup:
Tot volgende x
michielv
03-06-2003, 05:45 AM
Hoi Rolf,
Zal vast wel, het is elk jaar leuk dus ik denk dat volgend jaar ook wel weer gezellig gaat worden. Voor de liefhebbers: eind augustus is er ook weer een breedtesport toernooitje in Zeeland en 28 juni natuurlijk bij ZP in Wormer (toch?).
Maaruh: "hoop dat het volgend jaar weer zo goed wordt gedaan door een andere vereniging"? Was de lokatie niet goed? Er wordt altijd geprobeerd iets redelijk centraals te zoeken, misschien Keistad volgend jaar?
Originally posted by michielv
Hoi Rolf,
Zal vast wel, het is elk jaar leuk dus ik denk dat volgend jaar ook wel weer gezellig gaat worden. Voor de liefhebbers: eind augustus is er ook weer een breedtesport toernooitje in Zeeland en 28 juni natuurlijk bij ZP in Wormer (toch?).
28 juni in Wormer; ik hoop het wel, maar er zijn nog wel een paar isnchrijvingen nodig, dat van Natsec jeugd heb ik nl. ook nog niet zelf in de e-mail gehad, mijn e-mail is dvd_heuvel@hotmail.com, of, nog beter; dennis@zwetplassers.nl
ik hoop dat er zich snel nog wat ploegen (of individuele vaarders) melden dan maken we er een leuke dag van. :hump:
Rolf [GKV]
03-06-2003, 03:26 PM
wij zijn wel van plan om met 2 teams ( maybe 1 ) te komen, je krijgt de inschrijvingen nog wel binnen :)
we zien je daar dan wel :wavey:
Rolf [GKV]
03-06-2003, 04:51 PM
Het was een geweldige locatie alleen het hemelvaart toernooi word toch elk jaar georganiseerd door een ander kanopolo team op een andere locatie?
Dat had ik ook begrepen. Elk jaar bij een beginnend team of een club die een doorstart maakt of zo en op deze manier het poloen zowel buiten als binnen de vereniging te stimuleren. Dat laatste werkt geloof ik wel. Ik heb het idee dat ons poloclubje al wat serieuzer wordt genomen binnen de vereniging. En het gaf ons tenminste een goed excuus om de doelen na 10 jaar weer wat op te knappen. Helaas zijn we nu weer op zoek naar twee netten omdat deze na 25 wedstrijden compleet aan flarden zijn gegooid ;) .
Volgend jaar dus waterwolven of zoiets?
michielv
04-06-2003, 05:45 AM
Het Hemelvaart toernooi is dacht ik drie keer bij AKV De Kromme Aar in Alphen gehouden (in ieder geval twee keer). Het ligt er een beetje aan hoeveel animo er is, of een nieuw team een beetje op komt en of er een andere geschikte lokatie is.
Wie weet volgend jaar in Hoofddorp bij KV De Waterwolf (het schijnt enkelvoud te zijn :D ) of ergens meer naar het oosten/noorden?
Overigens ben ik blij dat er nu meer beginnerstoernooitjes zijn, dan is het wat meer verspreid in het land allemaal en hoeft niet iedereen naar datzelfde Hemelvaarttoernooi.
Rolf [GKV]
04-06-2003, 11:55 AM
Ja je kan ook altijd naar het Noorden toe :), het Pylkwier in Leeuwarden en Pronkjewail in Groningen zijn leuke toernooien voor een beginnend team, kan je ook een beetje ervaring op doen voor je in de landelijke competitie gaat splelen ofzo.
Meestal valt er ook wel te regelen dat bepaalde mensen niet worden opgeduwd alhoewel er altijd mensen zijn die dit dan toch even doen :confused: .
Dus toernooien genoeg voor beginnende teams alleen nu nog mensen die zorgen dat er nieuwe teams bij komen, ik weet niet hoeveel jeugd teams er zijn alleen over een paar jaar is de helft te goed voor dit soort toernooien of niet?
Kijk, foto's van het Hemelvaart toernooi !
http://www.copyservicebarneveld.nl/ukc/
Cor
Unregistered
10-06-2003, 09:30 AM
Mooie foto's.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.