PDA

View Full Version : Bare mig!

Jacob
06-05-2003, 05:42 PM
Jeg vil sådan set bare sige, at det er nogle pænt sjove og "nyttige" indslag, der er her på siden! dog lidt "indspiste":cheers:

Jeg kunne også godt tænke mig, at vide hvordan ens status fungere her på siden!! :confused:

glæder mig til at sætte ansigter på nogle af alle de (5) navne, når man lære polomiljøet lidt bedre at kende!! :thumbup:

Hilsen en ny polo spiller fra århus!!

AsgerS
07-05-2003, 11:20 AM
Og du synes ikke det er indspist at bære navnet Jacob når man spiller kajakpolo i Århus? Er der nogen polospillere i storklubben der IKKE hedder Jacob?

Din medlemsstatus er fuldstændig uden betydning for dine muligheder for at bruge canoepolo.com. Den er afhængig af hvor mange indlæg du har liggende på siden. Min status: moderator, er et udtryk for at jeg har mulighed for at rette/ slette på den danske del af hjemmesiden, men ellers er jeg bruger på lige fod med alle andre.

Da vi har fået vores danske hjørne i vinterens løb, mens der var turneringspause, er der mange i de danske klubber der endnu ikke kender hjemmesidens muligheder for at hente informationer. Jeg tror dog vi er en 20 stykker efterhånden.
Siden er generelt den hurtigste måde at afgive eller skaffe sig viden, men det er ikke meningen at den skal overtage DKF's officielle formidlingsstatus.

Jeg håber du snart spiller 1. holdsbold, for jeg hører at Århus (igen) glimrer med deres fravær i ligaen når turneringen genoptages i Odense. Held og lykke til jeres 1. div. hold.

Asger.

Jacob
07-05-2003, 11:32 AM
ja ok der er godt nok mange der hedder jacob!!
angående liga holdet! så er det jo lidt sværdt, når havldelen af holdt tager til grønland:frosty: på "spasere" tur over noget is! og jeg skal nok andre mit navn til "Newbee jacob"! :thumbup: !
Glæder mig til stævnet i odense!!

Pixi Inzaghi
07-05-2003, 02:00 PM
Jeg bryder mig ikke rigtig om dem der hedder Jacob.. Kun dem der staves JaKob!!!! Hææ hæ..
Ja det er måske en smule indspist,men det er meget svært at undgå dette når der er så få der markerer sig..
Det er ikke altid man har et spørgsmål der kan få folk til tastaturet.. For mig er dette forum lige så meget en oplagt mulighed for at fortælle lidt om hvad der sker i de enkelte klubber, udveksle historier, i det hele taget det at "se" noget til hinanden udover de stævner der er i løbet af sæsonen..

Pixi

Møns
21-05-2003, 06:55 PM
Hej ! Her er så ham den lange. Så er han back in business........

Stryhn
23-05-2003, 06:37 AM
Originally posted by Jacob
Jeg vil sådan set bare sige, at det er nogle pænt sjove og "nyttige" indslag, der er her på siden! dog lidt "indspiste":cheers:

Jeg kunne også godt tænke mig, at vide hvordan ens status fungere her på siden!! :confused:

glæder mig til at sætte ansigter på nogle af alle de (5) navne, når man lære polomiljøet lidt bedre at kende!! :thumbup:

Hilsen en ny polo spiller fra århus!!
wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Stryhn
23-05-2003, 06:41 AM
Så lykkedes det også den "grovhakkede" at logge sig ind.

Jeg har ikke på stående fod noget at bidrage med andet end forza Århus`1.div.hold

Vh Stryhn

SanneJ
23-05-2003, 07:13 AM
Så skal I vidst til at tage jer sammen :barbell: så I ikke igen bliver slået af et hold, hvor størstedelen er piger... :p

Stryhn
23-05-2003, 11:25 AM
Ja OK
Men kredit til Jer piger fra Frb. I er sku "goe"!!

Møns
23-05-2003, 11:43 AM
Nå, det er her du bruger din tid.....Det er da meget fornuftigt.

SanneJ
23-05-2003, 12:51 PM
Originally posted by Stryhn
Ja OK
Men kredit til Jer piger fra Frb. I er sku "goe"!!

Tak for de fine ord :cheers:
men jeg kan dog ikke lade det gå upåagtet hen, at vi trods alt er fra Skovshoved...

majkenjj
23-05-2003, 08:41 PM
jeg syn's sQ ellers vi er RET SÅ gode i FKK :thumbup:

Jacob
25-05-2003, 02:18 PM
det var meget der kunne komme ud af "bare mig"
men jeg vil som den "grovhakkede" foza århus 1 div. vi er gode os selv om pigerne fra skovshoved slår os :thumbup: stryhn var jo ik med!! :gun:

vi skal bare ha lidt fkere kampe til stævner osv. så hjælper det nok lidt, og så slår skovshoved pigerne os ik igen!! :karate:
glæder mig allerede til næste stævne!!

er der forresten nogen der ved hvornår det er??

og velkommen hjem til Møns

Anne-Mette
25-05-2003, 06:05 PM
Hej.
Du kan finde alle polostævnerne på forbundets hjemmeside
www.kano-kajak.dk klik ind på aktivitetskalender.
Ellers kan jeg oplyse, at næste stævne i danmarksturneringen er d. 30.-31. august i Silkeborg. Ellers kan det jo være, at der kommer nogle invitationer ud fra klubberne til nogle mindre stævner.
vh Anne-Mette

Stryhn
26-05-2003, 10:06 AM
Hej Møns!

Nej det er ikke meget tid jeg får brugt her på "Forum" men nu hvor jeg alligevel er her ku jeg jo benytte lejligheden til foreslå om vi skulle tænde op i grillen, efter træning i aften.