PDA

View Full Version : Odyseus Tournooi

Rick
05-05-2003, 12:33 PM
24 en 25 mei

Andere team die nog heen gaan?!

antonio
05-05-2003, 01:29 PM
Deze teams hebben zich al ingeschreven:
Hoofdklasse 1e Klasse 2e Klasse
1 M.de Ruyter Odysseus B Zeewitoe
2 Odysseus A Groningen B Rijnland C
3 Groningen A Natsec A Zwetplassers
4 Trekvogels Bee Keistad B Natsec B
5 Trekvogels A Helmvaarders Hydronauten
6 Keistad A ? The Clan
7 Deventer A x Odysseus C
8 x x Keistad C

Grts, Antonio

Mr. Bungle
05-05-2003, 05:38 PM
Is het Odysseus tornooi een uitsluitend Nederlands tornooi? Of mogen er ook buitenlandse teams de resterende plaatsjes invullen?

antonio
05-05-2003, 08:13 PM
Geen idee mischien staat er hier wel wat op http://www.nkb.nl/kanopolo/

Grts, Antonio :silly:

michielv
06-05-2003, 06:33 AM
Voor zover ik weet is Odysseus geen exclusief Nederlands toernooi. Wel is het toernooi onderdeel van de Nederlandse beker, maar dat is Helmond ook en daar waren ook buitenlandse teams.

Ik denk dat het alleen maar leuk zou zijn wanneer buitenlandse teams weer naar toernooien in Nederland zouden komen en ik denk dat ze bij Ody dat ook zullen vinden.

In ieder geval is het altijd beregezellig.

Het enige nadeel is wel dat de inschrijfdatum al verlopen is maar misschien wil de organisatie een uitzondering maken? Neem voor vragen contact op met Erwin Roos (eroos@xs4all.nl), die kan je alles vertellen.

Rick
11-05-2003, 09:20 PM
Mag ik de organistatie dr alvast aan herinderen dat de Zwetplassers langs komen. Vorig jaar zat er TE weinig bier in de TE kleine koelkast ! :(

Alleen die tosti's waren wel ok :)

Dummy
12-05-2003, 11:26 AM
was jij er toen dan rick? ik heb je niet gezien

BigD
12-05-2003, 11:40 AM
Rick, Cor, ik en Joris zijn op zondag wezen kijken. En dit jaar spelen we zelf. En ja, OOK op zondag!

En Rick, dat biertje is prima hoor, maar NA de laatste wedstrijd.
Anders draai ik je oren eraf :guns:

Rick
12-05-2003, 02:42 PM
Dat snap ik Dennis NA DE LAATSTE WEDSTRIJD, maar laten ze ff zorgen dat ze NA DE LAATSTE WEDSTRIJD van de ZP een grote hoeveelheid hebben en niet zo SCHRAAL koelkassie met TEWEINIG bier dr in!

btw : :stupid:

BigD
13-05-2003, 09:40 AM
we kunnen je ook op een vat aansluiten als je dat liever hebt

als je maar geen shooter´s voor iedereen gaat bestellen dan komt het helemaal goed

Kaninchen
13-05-2003, 03:02 PM
rick niet te mans doen!!!

hoe kan jij nou zuipen met jou volume? Eeen lege opblaas pop heeft nog meer volume. :thumbup:

japse
13-05-2003, 03:07 PM
haha

lol :thumbup:

Rick
13-05-2003, 04:18 PM
whahaah lichaamsvolume, ben groter en zwaarder dan jou whahahahahahha sukkel.

ik ik hoop op een grote koelkast / tap in Alkmaar.

Kaninchen
13-05-2003, 04:58 PM
groter ja zwaarder ja

maar sterker? denk het niet rick. En ik had het over jou niet over mij ik doe die uitspraken ook niet :gun:

BigD
14-05-2003, 07:41 AM
leuk gesprek over bier hoor hier, maaruh, willen jullie ook nog een beetje presteren in Alkmaar of moet ik andere maatregelen treffen?

Zoals die van Corhannes in Helmond, ´deze 2e helft winnen we of een maand geen :cheers: :cool:

Kaninchen
14-05-2003, 09:56 AM
Zoals ik al eerder gezecht heb doe ik daar niet aan mee of de afspraak wordt verlecht naar 2 minuten

BigD
14-05-2003, 12:24 PM
ok laat ik het anders stellen,

top 3 in alkmaar, dan gaat de kantine ook weer een 2e doordeweekse dag open; :cheers:

4e of lager, op maandag gaat ie gewoon ook dicht.

en wie had er ook al weer een sleutel van het clubhuis?:confused:

juist, we zijn er weer :thumbup:

Dummy
14-05-2003, 03:44 PM
ik geloof dat er nog iemand een sleutel had, hij had zo'n witte armband om geloof ik... :thumbdown

en rick, volume heb niet zo veel te maken met gewicht, je kan ook zware botten hebben, en jij hebt echt niet meer lichaamsvolume als joris, of je moet erg scheel kijken. een voorbeeld: een kilo lood is veel kleiner dan een kilo water.

Rick
14-05-2003, 08:50 PM
nou dummy geen volume en gewicht door elkaar halen, ik heb sowieso méér volume dan joris, ben groter..... kwa gewicht : zware botte is onzin, geloof je het niet moet je maar met ernst even een discussie aangaan. Kwa kracht heeft joris wel gelijk.

Dennis : Die sanctie's zijn leuk, maar door de weeks drink ik (bijna) geen bier meer. Waarom?! Weet ik ut, die AA bevalt me wel dus kom maar op met die sanctie :viking:
Gehehhe laten we het zo zeggen : als we minder spelen door invloed van alcohol dan kunnen we beter een week wat zeg ik een maand op straftraining gaan! :p

Wel is het jammer dat onze rivalen TNT2 waar we wat recht mee hebben te zetten niet komen :silly:

michielv
15-05-2003, 05:32 AM
Ik ga me niet in deze interne ZP discussie mengen maar volgens mij heb ik ooit eens bij biologie geleerd dat "zware botten" hooguit een ons zwaarder zijn dan "lichte botten".

De rest van veel te veel smikkelen en smullen :cheers:

Dummy
15-05-2003, 07:57 AM
groter? je bent hooguit een cm groter, of vergis ik me nu??

en ik haal geen gewicht en volumedoor elkaar.

BigD
15-05-2003, 08:39 AM
Originally posted by Rick
Dennis : Die sanctie's zijn leuk, maar door de weeks drink ik (bijna) geen bier meer. Waarom?! Weet ik ut, die AA bevalt me wel dus kom maar op met die sanctie :viking:
Gehehhe laten we het zo zeggen : als we minder spelen door invloed van alcohol dan kunnen we beter een week wat zeg ik een maand op straftraining gaan! :p

<zucht>Ik zie dat ik toch weer iets uit moet gaan leggen</zucht>

Dit is geen sanctie maar een Pavloviaanse geconditioneerde reactie, gebaseerd op beloning voor gewenst gedrag. Schematisch ziet het er zo uit:

-hard trainen :barbell: :ninja:

leidt tot:
-nuchter, fris en fruitig op de wedstrijden verschijnen :D :sleep:
-een opgaande prestatiecurve, c.q. af en toe winnen van wedstrijden :thumbup:
:hump: -een verdiende beloning :cheers: :kiss:

De negatieve kant van het model (te veel feesten, bier drinken, te weinig slapen, als een krant varen en gekort worden op kantine - tijd) zal ik jullie besparen, daarvoor verwijs ik je naar de ervaringen op eerdere toernooien, Groningen, Helmond, Charleroi, etc.

Dummy
15-05-2003, 09:53 AM
hehe lol :D

dat etc. kun je geloof ik wel weglaten toch?

Rick
15-05-2003, 10:59 AM
volgens mij wel ja....

wanneer spelen we weer tegen TNTII??!

BigD
15-05-2003, 12:06 PM
Originally posted by Dummy
hehe lol :D

dat etc. kun je geloof ik wel weglaten toch?

etc. is Mol..

maar dat bedoel ik dus, 1 dags toernooitje, minder brak en toen ging het wel ok

enne rick, als je nog tegen TNT2 wilt spelen kun je bijvoorbeeld het volgende proberen:

-er is geloof ik niet een dame van TNT2 die vaak op het forum zit? Nodig ze dan uit om naar Wormer te komen op 28 juni (of eigenlijk doe ik dat nu al :welcome:)
-we spelen allebei het toernooi in Veurne 9/10 augustus
-we gaan met de hele gang naar Turnhout komen om 1 polo wedstrijdje te spelen (is dat niet een beetje schieten met een mug op een olifant?
-vraag ze hoe hun agenda eruit ziet, dan schrijven wij daar ook in.

Enwat heeft dit in vredesnaam nog met het Odysseus toernooi te maken? :withstp:

Rick
15-05-2003, 04:28 PM
wij als zp maken dit forum gewoon tot ons eigen, en aagezien hier geen moderator zijn, is het dik feest :P

michielv
16-05-2003, 05:35 AM
Martijn is volgens mij de moderator van het NL deel van het forum. Maar goed, wa*****ijnlijk vindtie het net zo grappig als ik dus blijf vooral door gaan! Is wel lekker beginnen op je werk: Garfield, Userfriendly & de nieuwe ZP bij de koffie *grinnik* :welcome:

Kaninchen
16-05-2003, 06:45 AM
heej jongens ff off-topic he ik heb juik aan me tenen :waah:

Dummy
16-05-2003, 11:13 AM
weer ff ontopic: Rick, jij hebt dus echt niet meer volume als joris, kijk eens in de spiegel!! ( een bolle spiegel zou wel handig zijn denk ik anders zie je jezelf niet :P )

Rick
16-05-2003, 01:39 PM
Originally posted by michielv
Martijn is volgens mij de moderator van het NL deel van het forum. Maar goed, wa*****ijnlijk vindtie het net zo grappig als ik dus blijf vooral door gaan! Is wel lekker beginnen op je werk: Garfield, Userfriendly & de nieuwe ZP bij de koffie *grinnik* :welcome:

hmz weer lekker beginnen op je werk, het is vrijdag...dan wil je geeneens beginnen met je werk..dan wil je maar 1 ding volgens mij : weekend

Rick
16-05-2003, 01:41 PM
Oja moet dit weekend trouwens vrijdag en zaterdag werken MAAR dat houd wel in dat ik volgend weekend vrij ben met odysseus -> oftwel super fit :cool:

whoei!

Martijn
18-05-2003, 10:37 AM
Hey..

Idd ben ik men of meer een beetje moderator hier...
En had ik ook nog even het geluk een weekje in de Alpen te mogen vertoeven afgelopen week.. vandaar dat mijn harde maatregelen enigszins op zich lieten wachten.

Ik ga deze thread sluiten.

Voor eventuele serieuze vragen / informatie over het toernooi zal dan een nieuwe thread aangemaakt moeten worden.

Voor onze vrienden uit Wormer eo. maak ik een nieuwe thread aan, waar ze hun zeer interessante mededelingen kwijt kunnen. Het zou mooi zijn, als jullie eens proberen of het lukt alle off-topic posts daar te houden...

Bij voorbaat dank...

Martijn